Ο ερεν τους βρήκε όλους ίδιους, όλους εκτός από τον κολλητό του τον αρμιν, δεν τον είχε δει μια χαρούμενο και ενθουσιασμένο ποτε.Ε- Πες τα μου όλα!
Α- Εγώ...
Ε- Ναι;
Α- Εγώ και η Άννι είμαστε μαζί.
Ε- Πλάκα κάνεις;
Α- Όχι, μόλις φύγατε με έπιασε και μου εξομολογήθηκε ότι νιώθεις ερωτευμένη μαζί μου, και εν τέλει τα φτιάξαμε, σήμερα είναι η πρώτη μας βδομάδα ως ζευγάρι.
Ε- Αχχ είμαι τόσο
χαρούμενος για εσένα!Α- Απόψε θα βγούμε, πες στον Λέβι να έρθετε μαζί μας.
Ε- Δεν θέλετε να είστε μόνοι σας;
Α- Όχι δεν πειράζει, και αυτή θέλει να βγούμε, βασικά σε συμπαθεί και εσένα και τον Λέβι και λέει μήπως να αρχίσουμε να κάνουμε παρέα.
Ε- Θα του το πω, αν δεχτεί τι ώρα να βρεθούμε και που;
Α- Κατά τις 6:00, θα έρθουμε να σας πάρουμε αν ειναι γιατί η ανν θέλει να σας δώσει το δώρο του γάμου.
Ε- Ρε δεν ήταν ανάγκη!
Α- Ήταν! Λοιπόν τα λέμε μετά οκ;
Ε- Οκ.
Α- Χαιρετισμούς στον Λέβι.
Ε- Και εσυ στην ανν.
Μόλις ο ερεν γύρισε σπίτι βρήκε τον Λέβι να βλέπει τηλεόραση.
Ε- Τι κάνεις μωρό μου;
Λ- Εδώ, βλέπω τηλεόραση.
Ε- Έχεις φάει;
Λ- Όχι.
Ε- Οι γονείς μου;
Λ- Έχουν πάει σε μια δουλειά.
Ε- Βρήκες τίποτα;
Λ- Κάτι βρήκα, αλλα σκέφτηκα και κάτι επίσης.
Ε- Τι;
Λ- Αφού τις περισσότερες ώρες και μέρες μένουμε στο καράβι, μπορούμε να αγοράσουμε ένα σπίτι εδώ για να έχουμε τον δικό μας χώρο και ένα στο δικό μου χωριό, τι λες;
Ε- Που θα βρούμε τόσα λεφτά;
Λ- Έχω παρα πολλά που μου άφησε ο πατέρας μου και ακόμα τόσα που έβγαλα εγώ δουλεύοντας όταν τελείωσα το λυκείο.
Ε- Έχω και εγώ κάποια στην άκρη.
Λ- Αυτό ξέχασε το, κράτα τα για τις σπουδές σου οκ;
Ε- Μαα...
Λ- Σιωπή! Έλα να σου δείξω
τι σπίτια βρήκα.Και έτσι έγινε, βρήκαν τα σπίτια, το ένα από το χωριό του ερεν ήταν ένα μεγάλο σπίτι με δυο υπνοδωμάτια, δυο μπάνια και έναν τεράστιο κήπο και δυό μεγάλα μπαλκόνια να κοιτάνε σε μια μικρή θάλασσα έξω από το χωριό 800€.
Και το άλλο από το χωριό του Λέβι ήταν μια τεράστια βίλα με 4 δωμάτια και 4 μπάνια, μια πισίνα και δυο μεγάλους κήπους, και την θέα πιάτο και από τα μπαλκόνια όλων των δωματίων 1.000π€Αύριο θα πάνε να τα δουν από κοντά για να τα αγοράσουν αν είναι.
Ε- Ωραία φαίνονται, και
πότε θα τα δούμε;Λ- Το ένα αύριο το πρωί στις 10:00 μας περιμένει ο ιδιοκτήτης, και το αλλο μεθαύριο θα ξεκινήσουμε να πηγαίνουμε γιατί θα μας πάρει τουλάχιστον 24 ώρες να φτάσουμε γιατί το ραντεβού είναι παρα μεθαύριο.
Ε- Μια χαρά.
Λ- Εσυ; τι νέα; τι κάνει ο αρμιν;
Ε- Δεν θα το πιστέψεις!
Λ- Δοκίμασε με.
Ε- Τα έφτιαξε με την ανν.
Λ- Αυτή που του άρεσε;
Ε- Ναι ναι! Και μας πρότειναν να βγούμε απόψε το βράδυ να μας δώσουν και το δώρο του γάμου.
Λ- Τι ώρα;
Ε- Θα έρθουν αυτοί να μας πάρουν απο δω κατά τις 9.
Λ- Μια χαρά, έλα εδώ τώρα.
Ε- Όχι, πρέπει να πάω να μαγειρέψω.
Λ- Άφησε το, θα πάρουμε απ'εξω.
Ε- Μα γιατί; εμένα μου αρέσει να μαγειρεύω...
Λ- Και εμένα να σε έχω πάνω
μου, ποιος νικάει;Ε- Εσυ...
Λ- Έλα εδώ τότε...
Τέλος
YOU ARE READING
Στο κλουβί της αγάπης
General FictionΛ- Θα το σκεφτώ. Ε- Σε παρακαλώ... Λ- Δεν ξέρω θα δω... Οχι. Ε- Γιατί δεν μπορείς να με αφήσεις μόνο αυτό να κάνω; και μετά δεν θα ξανά φύγω ποτέ... Λ- Ερεν σου είπα όχι! Ε- ........ Δεν καταλαβαίνεις ότι το να περάσω στην συγκεκριμένη σχολή γ...