Το ορφανοτροφείο

6 0 0
                                    


Λ- Αρμιν, θέλω να μου πεις τα πάντα για την ζωη του ερεν στο ορφανοτροφείο.

Α- Ο ίδιος θέλει να ξέρεις;

Λ- Ναι.

Α- Ωραία λοιπόν...
Όταν ο ερεν ήταν περίπου 5 ετών και ζούσε στο ορφανοτροφείο της περιοχής μας που τώρα έχει γίνει πάρκο, εκείνη την περίοδο είχαμε γνωριστεί γιατί μόλις είχα μετακομίσει με τους γονείς μου εκεί.
Αλλά δεν νιώθαμε ακόμα άνετα να τα συζητάμε πολυ αυτά και εγώ το έμαθα πολυ πιο μετά. Δεν είχε φίλους εκεί, όλοι τον ενοχλούσαν και οι υπεύθυνοι εκεί τα βλέπανε όλα και δεν έκαναν τίποτα, ανεύθυνα ζωα!!!

Λ- Αρμιν τι του έκαναν;

Α- Τον βίασαν.

Λ- Τι εννοείς; τον βίασαν! Αρμιν!!!

Α- Όλοι μαζί. Μέσα ήταν και ένας ενήλικας, ένας καθηγητής. Ο ερεν δεν είπε ποτέ σε κανέναν τίποτα, ούτε σε εμένα ούτε στους γονείς του αφού τον πήρανε. Να ήταν μόνο αυτά όμωςς..

Λ- ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ;

Α- Το βαραγαν ασταμάτητα για το οτιδήποτε αλλά οχι βαριά. Το χειρότερο του το έκαναν με τα λόγια. Τον έριχναν ψυχολογικά, λέγοντας του ότι είναι ένα τίποτα, ότι δεν αξίζει, ότι θα ήταν καλύτερα να πεθάνει.

Λ- Αυτοί που είναι τώρα;

Α- Τα παιδιά;

Λ- Και ο μαλακας ο καθηγητής.

Α- Ο καθηγητής έχει πεθάνει, ο τάφος του είναι έξω από το σπίτι του, αυτό εκεί είναι εντωμεταξύ, γιατί θεωρείται ακατάλληλο για να μείνει κάποιος.
Τα παιδιά έχουν μεγαλώσει και έχουν φύγει γιατί ήταν μεγαλύτερα του τότε, μόνο για έναν από αυτούς ξέρω. Τον λένε Άλεκ λεκ. Και το σπίτι του είναι ακριβώς πάνω από το σουπερ στην πλατεία.

Λ- Σε ευχαριστώ πολύ.

Λ- Γύρισα μωρό μου.

Ε- Δεν με νοιάζει.

Λ- Πως είσαι;

Ε- Να μη σε νοιάζει.

Λ- Μωρό μου σε παρακαλώ.. Συγνώμη! Το παράκανα.

Ε- Νομίζεις ότι με μια συγνώμη θα λυθούν όλα;

Λ- Ερεν..

Ε- Πάω να ταΐσω το μωρό μου.

Λ- Ερεν σε παρακαλώ..

Ε- Μπα, ππαρακαλάς εμένα; εσυ;

Λ- ΕΡΕΝ!!

Ε-  ........

Λ- Είτε σκας μόνος σου είτε σε κάνω εγώ.

Ε-  ..........

Λ- Τα έμαθα όλα.

Ε- ;

Λ- Τι σου έκαναν στο ορφανοτροφείο, μου τα είπε ο αρμιν.

Ε- Τον χαζό...

Λ- Δεν φταίει αυτός, εγώ τον κορόιδεψα.

Ε- Και; τι;

Λ- Μωρό μου, θέλω να καταλάβεις ότι εγώ δεν είμαι σαν εκείνα τα παιδια.

Ε- Δεν σου ειπα οτι εισαι.

Λ- Ναι αλλα σήμερα τους έμοιασα λίγο.

Ε- Λέβι...

Λ- Σε αγαπάω.

Ε- Και εγωω, αλλα..  Δεν θέλω να κανα γίνεις έτσι.

Λ- Δεν θα ξανά γίνω μωρό μου, στο ορκίζομαι.

Ε- Σε αγαπώ παρά πολυ.

Τελος

Στο κλουβί της αγάπηςWo Geschichten leben. Entdecke jetzt