-Öncelikle hepinize merhaba ben Meryem bu watppada yayımladığım ilk kitabım ama yazdığım ilk kitabım değil genelde kitap yazmayı sevdiğim için işleri bu noktaya kadar taşımak istedim. Yorum yapmayı,yıldıza basmayı ve beğendiğiniz yerlere "⭐"koymayı unutmayın sizi seviyorum. İyi Okumalar! 💌❤️-
Zaman mı hızlı yoksa insanlar mı yavaş?Zaman mı kötü yoksa insanlar mı?
14 Yıl Önce"Yapma!Sakın ben bunları hak edecek naptım söylee!!" diyordu kadın avazı çıktığı kdr bağırıyor bir yandan da ağlıyordu.
"Ne mi yaptın?!Bak bak senin eserin bunlar" dedi adam kolundaki ve tamda gözünün altında duran yanık izlerini göstererek "Bak bak senin eserin şerefsiz ben bunları hak ettiysem sen daha beterlerini hak ediyorsun" dedi korkutucu hemde öfkeli olan sesiyle.
Kadın yükseldi birden "Neden yaptım peki biliyosun değil mi?Dövüyordun ulan beni,bırak dövmeyi kaynar su ile bulaşıkları yıkattın,yetmedi kuma getirdin eve benim evime ulan mal mıyım ben sırf sen gönlünü eğlendiriceksin diye ben bunlara göz yumup gururumu hiçe mi sayıcaktım sanıyordun asalak adam" diye gürledi.Birden adam kahkaha atmaya başladı kadın bian olsun delirdi sandı ki adamın ağzında çıkan sözcükler kulağını cız etti."Sen" dedi "bana asalak diyecek kdr yürek mı yedin ulan kahpe" deyip bıçağı tam da kalbinin ortasına sapladı kadın bian nefes alamadı ve o anın şokunu atlatarak bıçağın olduğu yere baktı çığlık bile atamadan adam bıçağı sapladığı gibi acımasızca geri çıkardı kadın yere yığıldı,adam ise oradan uzaklaştı...
Çok geçmeden evi polisler sardı,küçük kızı olduğu yerden çıkardılar ve sorular sormaya başladılar.Küçün kızın ağzından çıkan ilk ve son sözcük "Annem öldü mü?" demek oldu..
Polisler kızın yaşı küçük olduğu için onu ifade vermesi için zorlamadan hemen Çocuk Esirgeme Kurumuna gönderdiler.Kız hem olayın şokunu atlatıyor hemde nasıl tepki vereceğini bilmediği için ne ağlıyor ne de gülüyordu...
Adam bı günah işledi ama bedelini 6 yaşındaki küçük kız ve zavallı annesi ödedi...Adalet sadece burda mı böyle işliyordu? Yoksa adaletin olduğu heryer mi böyleydi?
Peki soruyorum size adalet bu mudur? Kadın ve erkeğin eşit olmadığı,adamın istediği gibi eşinin üzerine kuma getirmesi yasak değilken bir kadın sırf bir adamla göz göze geldiği için,başı açık olduğu için vahşice katledilmesi midir adalet?..Küçük kız kendi kendine sormaya başladı "Nerdeyim ben?Neden burdayım?Annem ve babam nerde?" diye ama nafile bir kere geldi buraya ve kimsesiz kaldı oracıkta...
Yanına bir kadın yaklaştı ve "Yavrucuğum kaç yaşındasın?" diye sordu nazik ve naif olan sesiyle.6 yaşındaki Ahenk cevap vermedi kadın yine sordu "O olay yaşanırken sen evdeydin değil mi?" Ahenk kafasını evet dercesine salladı kadın "Peki anne ve baban nasıl tartışmaya başladılar?" diye üçüncü bı
soru yöneltti.Kız yine tepki vermedi kadın hayal kırıklığıyla "Peki madem konuşmak istemiyorsun o zaman seni zorlamayacağım tatlı kız" dedi ve küçük kızı yeni odasına götürdü. Ahenk etrafa garip garip bakarken kadın onu camın yanında ki en son yatağa doğru yöneltti ve "Artık yeni evin,yeni arkadaşların ve yeni yatağın burası şimdi sen burda dur tamam mı arkadaşlarınla biraz kaynaş sonra yemek yemek için zaten sizi çağırıcağız"dedi ve hızlı adımlarla odadan çıktı. Küçük kız şimdi gerçekten tek başınaydı. Yanına bı çocuk yaklaştı ve elini uzatarak
"Ben Ares memnun oldum" dedi. Ahenk tıpkı bir robot gibi tepki bile vermedi çocuk birden "Konuşmak istemiyorsun belli ki ama yataklarımız yan yana elbet konuşacaksın bir gün" dedi ve yavaşca yatağa geçip kızı usulca izlemeye başladı.O günden sonra çocuk her zaman kızın yanında dolaşıyor ve onunla oynuyordu.Ama birgün Ares'i koruyucu bir aile sahiplendi ve gitmek zorunda kaldı. Ama gitmeden kıza bir hediye bıraktı ve şunları söyledi "Bak bu kolye benim en özel eşyam eğer onu saklayabileceksen senin olabilir?" dedi ve ekledi "Sana güveniyorum eğer sende burdan ayrılırsan beni bul Ahenk beni bul" dedi ve kolyeyi kızın eline bırakıp öylece gitti.
Ares gitti ama kalbi ve aklı Ahenk'te kaldı...
İlk bölüm,daha doğrusu ön gösterim gibi bir şeydiAhenk ve Ares...sizi daha neler bekliyor
Pek vaktim yoktu o yüzden şimdilik bu kdr atıcam ama her cumartesi ve pazar bölüm gelicek ya da [vaktim olursa hafta içi akşamlarında da olabilir]
Yıldıza basmayı unutmayın sizi seviyorum *)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SAVAŞI *TAMAMLANDI*
RomanceDudaklarımızdaki bir dal sigara gibi hayat, içimize çektikçe çürütür insanı. Aslında asıl hata budur: Öleceğimizi bile bile aşkı yaşamak istemek, yenileceğimizi bile bile bir savaşa girmek ve en kötüsü olan da o savaşı kaybedip yine başa dönmek. Are...