-Ayyyyyyy selaaamlaaar minnoşlarim. O
kadar mutluyum ki anlatamam. Malûm
700 küsur olduk artık ve oy sayımızda artıyor
bu demek oluyor ki Kelebek'in
yayınlanmasına az kaldııı🎉--Bölüm hakkında konusmayacagım.
İyi ve neşeli okumalar🌸-Şarkı Adı: Emre Aydın-Hoşcakal
Cem Adrian-Herkes Gider Mi5 Yıl Önce:
"İzel hadi geç kalıyoruz!" diye bağıran Ahenk'e karşılık İzel hâlâ giyinememişti. İzel hep süsune düşkündü. Bu yüzden Ahenk ve Alaz onu her koşulda beklemek zorunda kalırdı.
"Geldim ya ne ağladın!" diye cırlayan İzel, aşağıya inmeye başlamıştı çok şükür. Ahenk derin bir nefes verdiğinde telefonuna gelen bildirim sesiyle birlikte çantasını açmak zorunda kaldı.
Mesaj Alaz'dan dı. Nerede kaldıklarını ve soğuktan donduğunu yazmıştı.
"Nasıl olmuşum?" diye soran İzel'e karşı kafasını kaldırıp bakan Ahenk şaşkınlıktan küçük dilini yutuyordu az kalsın.
İzel güzel bir kızdı. Mavi gözlü ve sarışın kızlarının çoğu güzeldi ama İzel'in aurası bir farklıydı.
"Kızım bomba olmuşsun" diyen Ahenk gidip İzel'i bir tur etrefinda döndürdü.
"Mersi ayol, sende harika görünüyorsun kız" dedi. Ahenk bunu zaten biliyordu. Birilerinin söylemesine ihtiyaç duymuyordu bu yüzden.
"Mersi" dedi İzel'i taklit ederek.
Bir süre sonra dışarı çıkıp arabalarının olduğu bölgeye gittiler. Ama bugün onları Alaz alıp Alaz bırakacaktı.
Güzel kızlarımız Alaz'a doğru yürümeye başladığında ilk dakikalar Alaz'ın onlarœ fark etmelerini bekledi. Sonrasında kafasını telefondan kaldırıp onları fark eden Alaz'ın gözleri fal taşı gibi açıldı.
İzel'e bakıyordu. Hemde öyle bir bakıyordu sanırsınız aşık.
Ruhen kardeş olan kızlarımız Alaz'ın yanına vardıklarında kıkırdamaya basladılar. Alaz'ın şaşkın halleri genelde çok komik görünürdü.
"Bu..bu ne güzellik ya?" dedi kekeleyerek. Soğuktan miydi yoksa İzel'den mi bilinmez.
"Sende yakışıklı olmuşsun" dedi İzel kendini tutamayarak. Alaz böbürlenerek boynundaki kravatı sıktı.
"Yanınıza yakışma çabaları diyelim" Ahenk boğazını temizleyerek araya girdi.
"Bende burdayım tıpcı hadi gidelim" dedi.
O gece sarhoş olarak döndüler eve. Ahenk'in ilk ve son kez sarhoş oluşuydu bu.
İzel hep sarhoş gelirdi eve. Hatta bazen başka erkeklerle. Ama ona sorsanız onun gönlünün kralı Alaz'dı.
Ama Alaz'da İzel'den farksız değildi. Bazen bazı kızlarla flörtüz tavırlarla konuşuyor, onlarla ilgileniyordu. Bazen de aynı şeyi İzel'e yapıyordu.
İkiside ne istediğini, kimi istediğini bilmiyordu.
Bu çok önemliydi. Kimi, neyi ve niçin istediğin. Kim olduğunu bilmiyorsan elemelisin. Neyi sevdiğini bilmiyorsan elemelisin. Niçin sevdiğini bilmiyorsan elemelisin.
Aşk değildi onların ki. Sadece bir duygudan ibaretti ve bu da ne sevgi ne de aşktı. Bu sadece istekti. Küçük arzular, zevklerdi.
Onlar için şuan çok büyük görünüyordu tabii ki bu duygu. Hatta aşktan da öte. Ama aşk birini sevip o zaten kalbimde deyip de başkalarıyla oynasmak değildir. Bunun adı arzudur. İstektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SAVAŞI *TAMAMLANDI*
RomanceDudaklarımızdaki bir dal sigara gibi hayat, içimize çektikçe çürütür insanı. Aslında asıl hata budur: Öleceğimizi bile bile aşkı yaşamak istemek, yenileceğimizi bile bile bir savaşa girmek ve en kötüsü olan da o savaşı kaybedip yine başa dönmek. Are...