-Selamm yeni bölümle karsınizdayım eğer kitabımı beğendiyseniz lûtfen yidliza basmayı unutmayın öptüm💜-
Şarkı Adı: Aber sie
Hadise: Feryat
Keyifli dinlemeler ve okumalar.Ares'in yeni temsili karakteri (Boran'ın temsili olmicak)
Sabah gözümü açtığımda yanımda Ares çıplak bir şekilde uyuyordu. Yavaşça kendimi ondan geri çekip bedenimin çıplak olup olmadığına bakmak için kafamı yorganın altına doğru indirdim. Ve evet bende tıpkı onun gibi çıplaktım.
Gece ne..daha doğrusu neler yaşadık çok net hatırlıyorum ama yinede kesinlikle yanlış bir şeyler yapmıştık. Daha birbirimizi çok az zamandır tanıyorduk hatta tanımak bile denemez buna.
Yavaşça yataktan kalkmak için bir hamle yaptığımda bileğimde bir sıcaklık hissettim. "Nereye?" diye sordu uykulu sesiyle. "Ben..ben duş alacağım" dediğimde yalan söylemek zorunda kalmıştım. O bunu fark etmiş olacak ki tek hareketle beni tekrar altına aldı.
Üstümdeyken gözlerini gözlerime kitledi bana beni kendisine hapsedercesine öyle bir baktı ki tüylerim ürperdi ama bir yandan da utancımdan yanıyordum.
"Duş ha? Hemde sabahın sekizinde?"
"Evet yani ne var bunda duş alamaz mıyım?" diye sordum role bürünerek.
"Soğuk? Sıcak?" ne diyordu bu adam böyle iyice sapıklaşmıştı. "Ilık Ares,ayrıca üzerimden kalkarsan" dedim yüzümü yana çevirerek çünkü eğer onunla biraz daha göz teması kursaydım muhtemelen sonumuz dün geceki gibi olucaktı.
"Neden?" yüzüme biraz daha yaklaştı "ben senin üzerinde olmayı seviyorum ama" dediğinde çenemi tutup yüzümü kendisine çevirdi. Dudaklarıma doğru eğildiğinde gözlerimi ani bir refleksle kapattım. "Sen istemediğin sürece sana dokunmam Ahenk" sesi fısıltılı ama bedenimi yakacak kadar yüksek ve haşmetli çıkmıştı. Üzerimden kalktığında gözlerimi açmıştım.
O baksırını giyerken bende üzerime çarşafı bağlayıp "Banyo nerde?" diye sorduğumda yüzünde küçük bir gülümseme belirdi. Yanıma gelip "Sağ tarafta" dudaklarıma aniden bir buse kondurup geri çekildi.
Hangi şoku üzerimden nasıl atmalıydım bilemiyordum.
"Ares" dediğimde bana dönüp baktı "Dün gece yani.." ben doğru sözcüğü ararken o bana yardımcı olarak "Kimseye söylemem ayrıca dediğim gibi sen istemediğin sürece sana dokunmam" dedi otoriter sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SAVAŞI *TAMAMLANDI*
RomanceDudaklarımızdaki bir dal sigara gibi hayat, içimize çektikçe çürütür insanı. Aslında asıl hata budur: Öleceğimizi bile bile aşkı yaşamak istemek, yenileceğimizi bile bile bir savaşa girmek ve en kötüsü olan da o savaşı kaybedip yine başa dönmek. Are...