-Selam wattyde sorun vardi bende bugün atayım dedim. Maalesef
artık bölümleri iki haftada bir atıcam çünkü yetişmiyor. Neyse iyi ve
keyifli okumalar-Şarkı Adı: Maneskin-Coraline
Manga-Dursun Zaman
Yaşadığımız felaketin üzerinden tam olarak bir hafta geçmişti. Yedi koca gün. Anlam veremiyordum, kim neden bizi öldürmek istesin? Tek ihtimal Boran'dı ama o da hapishaneyi çoktan boylamıştı bile."Otur lan şuraya başım döndü" dedi Akın, etrafta volta atan Ares'e. "Oturmam, yok çıldıracağım," elini saçlarına götürdü "kim lan bu? Kim benim karıma zarar verecek kadar yürek yemiş olabilir?" Yasin ve Selin'e bakarak söylemişti bunu.
Mahi ve Lahza Timi'nin tümü deponun içersindeydi. Akın üçe vurulmuş olan saçlarına daldırdı elini. Olmayan saçlarına yani.
"Korkmaz sakin ol, bizide geriyorsun" dedi. Haksız da sayılmazdı. "Sakin falan olamam, duydun mu? Biri benim evime girecek ve yakmaya kalkacak ama ben sakin olacağım," elini savurdu "Yok öyle bir dünya onların anasını si.." duraksadı "Neyse"
"Ares'im, sevgilim rica etsem şuraya oturur musun?" olabildiğince ikna kabiliyetlerimi kullanmaya çalıştım. Ares bana döndüğünde birden bire yüzünde ki tüm kızgınlık gitmiş, yerini şefkat ve merhamete bırakmıştı. Yanıma gelip oturduğunda eliyle yavaşça bacağımı okşamaya başladı.
"Biz üç saattir yalvarıyoruz, karısının tek bir sözüyle yere çöktü adam" güldü "valla hanımcı amına koyayım" diyen Akın'a, Ares kötü bir bakış attıktan sonra Akın'ın sesi kesildi.
"Karımın yanında tek biriniz bile küfür etmeyeceksiniz, bu bir kuraldır" dedi öfkeyle iki ayrı time bakarken.
"Sevgilim" dememle Ares bana döndü. "Efendim güzelim?" bu adam millete aslan bana kediydi. Hemde bunu açık açık ortaya koyuyordu.
"Deniz iyi mi? Eslem olayından sonra onu hiç görmedim, hem sonra biz nerede kalacağız?" diye sordum. "Deniz iyi değil, açıkçası sana yalan söylemek istemiyorum..Ama iyi olacak" derin bir nefes aldı "Olmak zorunda"
Elimle sırtını sıvazladım rahatlaması için.
"Geçecek bunlarda sevgilim" gülumsediğimde Akın'ın sesi tüm ambiyansı bozdu.
"Bu kadar cilve ve aşk meşk oyunları yeter," kafamızı ona çevirdiğimizde ayaklanmıştı bile. "Nerede kalacaksınız?" diye sordu. Bu sorunun cevabını bilmiyorduk.
"Ayarla bir yerler" dedi Ares bana sokularak. "Onu da mı ben yapayım? Götünüzü de ben temizliyeyim mi? Ya da akan sümüğünüzü falan?" Akın öfkeyle soludu.
"Çok konuşma yoksa bir müddet sende kalırız" dedi tehditle ikna etmeye çalışan kocam.
"Evime benden başka kimse giremez"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SAVAŞI *TAMAMLANDI*
RomanceDudaklarımızdaki bir dal sigara gibi hayat, içimize çektikçe çürütür insanı. Aslında asıl hata budur: Öleceğimizi bile bile aşkı yaşamak istemek, yenileceğimizi bile bile bir savaşa girmek ve en kötüsü olan da o savaşı kaybedip yine başa dönmek. Are...