Hatodik rész

49 4 11
                                    

18+ Tartalom! Saját felelősségre!

Sexbomb - Tom Jones

- Gyönyörű vagy. - Suttogta ő is, és szemei égtek a vágytól.

- Nem lesz ennek jó vége. - Mondtam neki, miközben tekintetem a kezemre vándorolt, amivel visszatartottam. A pólón keresztül éreztem, ahogy szaporán ver a szíve. Visszapillantottam rá a pilláim mögül. Éreztem, ahogy újra előtör az érzés a hasamból. Miért működik még mindig velük, de mással nem? Jaj, ne... Kezét lassan felém nyújtotta, és előre omló hajam kezébe vette, és a fülem mögé tűrte. Tánc közben szétesett a konty, amit készítettem még reggel. Nagyot dobbant a szívem. Kezem lassan levettem mellkasáról, és arcára tettem, amitől lehunyta szemét. Amikor kinyitotta szinte perzselt a tekintete. Ajkai sebesen közeledtek az enyéim felé, majd megcsókolt. Felálltam, nem szakítottam félbe, és másik kezemmel hajába túrtam. Ő két kezét a derekamra tette. Szorosan húzott magához. A szívem zakatolt, és az alhasamban az az érzés csak egyre erősödött. Szánk elvált egymástól lassan. Rá pillantottam. Kacéran mosolygott rám, és megnyalta szája sarkát, amitől én önkéntelenül a sajátomba haraptam. Istenem, de vonzó.

- Kívánlak. - Suttogta. Bele remegett a térdem. Mit tesz velem ez a férfi? Hevesen megcsókoltam, és éreztem, ahogy elönti a köd a fejem. Nem bírom tovább. Oldalra lépett egyet, úgy hogy háttal legyek az asztalnak. Nekem nyomta ágyékát, így hátam az asztalnak feszült. Kezeit lejjebb csúsztatta testemen, végig a fenekemen, a két combom alá és óvatosan megemelt. Belekapaszkodtam vállaiba. Feltett majd lábaim közé lépett, és közelebb húzott magához. Fejem hátra hajtottam, és lehunytam a szemem. Nyakamat apró csókokkal lepte el, néhol kicsit belém harapott, amitől egy sóhaj hagyta el a szám. Egyik kezemmel tartottam magam hátam mögött, másikat pólója alá csúsztattam, és kockás hasát simogattam. Ő kezével a ruhám cipzárját kereste, amit meg is talált, majd lassan lehúzta rólam, és lehajtotta felső részét, így már felsőtestem csak a melltartó fedte. Levette magáról egy gyors mozdulattal a pólóját. Végignéztem rajta. Nem tudtam tagadni, én is kívántam őt. Lábaim köré csavartam, így megemelt, és le tudta venni a ruhám teljesen. Én kioldottam az övét, és kigomboltam a nadrágját. Lejjebb toltam, a combja közepéig. Hevesen csókolt, és közben lerúgta magáról a cipőt. Egyik kezét mögém támasztotta, másikkal húzott magához szorosan. Melleim mellkasának nyomódtak. Egyik kezével kikapcsolta a melltartóm, és letette mellénk. Immáron csupasz melleim nyomtam neki. Éreztem boxerén át, megkeményedett férfiasságát. Hátrébb lépett egy kis lépést, és kibújtatta lábait a nadrágjából. Visszalépett, és újra felemelt. Szenvedélyesen csókolt, és közben lassan halad hálószobája felé. Odaérve könyökével lenyomta a kilincset, és lábával berúgta az ajtót. Letett az ágyra és megállt velem szemben. Olyat éreztem, amit eddig soha. Belülről kívántam. Nem olyan felszínesen, mint bárki mást. Levette boxerét, és végignéztem rajta. Istenem ez a férfi. Lehajolt és kezével hátra hajtotta a fejem, majd forró csókokkal lepte el nyakamat, és haladt lefelé melleim felé. Egyiket kezébe vette, másikat csókolta. Hátra dőltem, és ő fölém mászott. Térdeit lábam közé tette, és úgy húzta szét combjaim. Másik kezével lassan elkezdett simogatni bugyimon keresztül, amitől felsóhajtottam. Befejezte, majd két kezével megfogta a maradék fehérneműm, és kínzó lassúsággal lehúzta, majd eldobta. Ezek után így folytatta tovább. Másik kezével mellem simogatta. Egyik ujját óvatosan belém csúsztatta, majd elkezdte lassan mozgatni. Bele markoltam a lepedőbe, és nyögtem egyet. Hamar be is fejezte, és bepozícionálta magát irányba. Fürkészte az arcom, engedélykérően. Magamhoz húztam és megcsókoltam, majd először hozzám dörzsölte szerszámát, és ezt követően lassan belém vezette magát. Halkan felsikoltottam, mivel régen nem voltam már senkivel. Egy pillanatra megállt, majd folytatta. Óvatosan mozgott. Amint enyhült a fájdalom, nyögések hagyták el a szám. Ez bátorította, hogy durvább legyen. Egyre nagyobbakat lökött, és egyre hevesebben, amit élveztem. Egyik kezével csípőm alá nyúlt és megemelt. Végigfutott az egész testemen a libabőr. Hogy lehet ez ennyire jó? És eddig miért nem volt soha? Éreztem, ahogy lassan a csúcsra érek.

- Dean. - Nyögtem nevét, és markoltam karjába. Mire ő jobban magához húzott, hogy ennél is mélyebbre tudja nyomni magát, és a nyakamat harapdálta. Végem volt. Hangos sikítással élveztem el karjában. Amit hamar ő is követett. Mi történt velem? Soha nem éreztem ezt. Lassan kihúzta magát, és mellém feküdt. Rám nézett és végig simított az arcomon. Pár percet még feküdtem mellette, hogy lélegzetem helyreálljon, és felfogjam mi történt. Felültem, amikor már valamennyire elmúlt a testem bizsergése. - Elmegyek, letusolok. - Dean bólintott egyet és elmosolyodott. Lassan felálltam, de lábaim remegtek. Elsétáltam a fürdőbe. Odamentem a zuhanyfülkéhez és beállítottam a vizet. Újra felcsavartam a hajam, nem akartam, hogy vizes legyen. Beálltam a víz alá, és Dean besétált a fürdőbe.

- Hoztam neked pizsamát, és törölközőt. - Tette le a mosógép tetejére. Kipillantottam a párás üvegen, és láttam, hogy egy kockás inget hozott be. Gondolom, az övé lehet. Nem tudom, hogy gondolta. Gyorsan letusoltam magamhoz képest. Megtöröltem a testem, és kezembe vettem a nekem szánt ruhadarabot. Hát talán pont a combom közepéig, ha ér. Belebújtam, és a nagytükörben megnéztem. Elnevettem magam. Ha ebbe lehajolok mindenem kint lesz. Nevettem el magam újra. - Mi ez a nevetgélés? - Nyitott be Dean. Felé fordultam, és széttártam karjaim.

- Nem gondolod, hogy egy kicsit kihívó pizsamának? - Néztünk mind a ketten a tükörbe.

- Nekem tetszik. - Nevetett. Megvontam vállam és kisétáltam mellette a fürdőből. Késő volt már, és el is fáradtam. Besétáltam a szobámba, és leültem az ágyra. Dean a konyhában evett valamit. Gondolkodtam a történteken. Nem tudom mi lesz ezután. Vagy ha Sam haza ér. Castiellel sok mindent megbeszéltem régen, de nem nagyon érett semmit. Nem volt nekem soha barátnőm. Az összes nő féltékeny volt rám. Lefeküdtem az ágyra és a plafont néztem. Vajon meddig maradhatok itt? Boldog vagyok a fiúkkal. Felvidítanak. Jót táncoltunk ma Sammel, és ami utána történt Deannel. Huh. Magamra húztam a takaróm. Eszembe jutott, hogy a ruhám meg a konyhában hagytam a cipőmmel. Felpattantam az ágyon és kimentem a konyhába. Dean még mindig ott evett. Felvettem a ruhám a székről, és a cipőmért leguggoltam.

- Jó éjszakát Dean. - Intettem neki.

- Tudsz egyedül aludni éjszaka? - Kérdezte enyhe mosollyal a szája sarkában. Ezt el is felejtettem...

- Még nem tudom. Ezen nem gondolkoztam.

- Nagy az ágyam. - Kacsintott rám. - Elférünk benne ketten. De ezt tudod. - Nézett rajtam végig. Elpirultam. Megfordultam, és visszamentem a szobámba. Mit mondhattam volna erre? Megpróbálok egyedül aludni. Visszafeküdtem, és betakaróztam megint. Sokáig csak forgolódtam, és éreztem, hogy ez nem fog menni. Újra utat tört magának a nyomasztó érzés, és csak erősödött. Sóhajtottam, majd felültem. Nem akarom megvárni a pánikrohamot. Csak fogtam a fejem. Kimentem a konyhába, de üres volt már. Oda somfordáltam az ajtajához, és csak álltam ott. Néztem a lábujjaim. Be kellene kopognom... Vettem egy mély levegőt és felemeltem a kezem, és lassan kopogtam.

- Gyere! - Kiáltott ki. Benyitottam, és csak néztem rá, összeráncolt szemöldökkel, amitől elnevette magát. Megemelte felém a takaróját. Oda kullogtam, és bebújtam alá. Hogy én mennyire szánalmas vagyok. Nevettem magamon. Kezét a derekamra tette, és éreztem, hogy biztonságban vagyok. Lehunytam a szemem és már nyoma sem volt a nyomasztó érzésnek. El tudtam aludni.

Remélem tetszett. Következő rész kedden! Írj véleményt ha van kedved.
😊

Aphrodité's Love StoryWhere stories live. Discover now