Tizennegyedik rész

32 2 2
                                    

Fifth Harmony - Worth It


Dean olyan szorosan fogta a kezem, és húzott maga után, hogy azt hittem össze passzírozza a kezem. Berántott maga után a liftbe, én szorosan nekinyomott a lift falának, és úgy csókolt hevesen. Egyik lábam megemeltem, és köré fontam. Derekamnál fogva férfiasságához húzott.

- Ahh. - Nyögtem fel halkan. Minden porcikám sóvárgott utána. A lift lassan haladt fel az ötödik emeletre, ahol egy csengéssel jelezte, hogy megérkeztünk a szobánk szintjére. Amint kinyílt az ajtó kinéztünk rajta. Miénk a 43-as szoba volt. Volt egy nyíl jobbra hogy arra vannak a 40-essel kezdődő szobák. Szorosan megfogta karomat újra, és maga után húzott ismételten. Megtalálta a szobát, és lehúzta a kártyát az ajtó melletti kártyaolvasón, ami jelezte, hogy a szobaajtó nyitva van. Nemes egyszerűséggel berúgta az ajtót, és berántott maga után. Becsapta az ajtót és a falnak nyomott. Kigombolta zakóját, és levette magáról, majd a földre dobta. Kezét a fejem fölé támasztotta, és hevesen csókolt. Végig gomboltam ingét, de nem vettem le még. Másik kezével végigsimított a combomon, majd lassan halad felfelé. Lábaim enyhén szétnyitottam, hogy könnyebb legyen neki megtalálni az utat. Amint a bugyimhoz értek az ujjai újra felsóhajtottam. Kezemmel benyúltam inge alá és levettem róla, majd belemarkoltam izmos vállába. Elkezdett simogatni a bugyin keresztül. Lehunytam a szemem és csak élveztem, amit tett velem. Nyakam végig csókolta, egészen a kulcscsontomig.

- Fordulj meg. - Utasított, mire felnéztem rá, és szemei szinte lángoltak. Kérdés nélkül tettem, amit mondott. Lassan megfordultam, és ő a falnak nyomott. Reflex szerűen megemeltem a fenekem, hogy a lehető legjobban hozzá tudjak simulni idomaihoz. Csókolta tovább a nyakam, és kezével tovább simogatott lent. Elkezdtem mozgatni a csípőm, mint amikor lent táncoltunk. Erre ő a vállamba nyögött egy halkat. Kezével lassan lehúzta ruhám cipzárját, és hagyta a földre esni. Mivel nem volt rajtam melltartó, így már csak egy szál tangában álltam előtte háttal. Végig simított tarkómtól, egészen a fenekemig, amire utána rácsapott egy nagyot. Csak ziháltam a félhomályos szobában. - Fordulj vissza. - Mondta újra határozottan. Megcsókolt, majd haladt lefelé. Egyik mellem szájába vette, és óvatosan megharapta már kemény álló bimbóm, amitől felszisszentem az élvezettől. Ezt követően át tért a másikra is és ott is megismételte az előbbi mozdulatot. Amikor ezzel végzett haladt egyre lejjebb. A hasamat végig puszilta, amitől kirázott a hideg. Apró borostái karcolták a bőröm. Megállt a bugyimnál, megfogta a szélét és rám pillantott. Nagyon vágytam már rá. Lehúzta rólam és utána megcsókolta. Hajába túrtam, és felsóhajtottam. Megremegett a lábam, azt hittem ott esek össze. Forró nyelvét is megéreztem hirtelen, majd kis időre rá egyik ujját belém vezette.

- Istenem Dean. - Sóhajtottam. Haja kicsit csiklandozta az alhasam, de ez csak fokozta az élvezetem. Ujját lassan mozgatta ki és be, nyelvével pedig apró köröket írt le.

- Azt akarom, hogy élvezz el. - Mondta mély, izgató hangján, majd második ujját is belém nyomta, és gyorsított a mozgásán. Száját rám tapasztotta, csókolt és apró szívó mozdulatokat alkalmazott, amitől tényleg a csúcs felé haladtam. Megtámasztottam magam a vállán, és csípőm közelebb nyomtam fejéhez, amitől ő mélyebbre tudta ujjait nyomi. Éreztem, ahogy az érzés hatalmába kerít, és hullámként tör utat. Testem megfeszült, és hangos sikítással élveztem el. Abbahagyta, majd felegyenesedett velem szemben. Hallottam, ahogy kioldja az övét, és lehúzza nadrágja cipzárját. Letérdeltem, és segítettem letolni azt. Hatalmas kő kemény férfiasságával találtam szembe magam. Nyeltem egy nagyot. Felnéztem rá, és csillogott a szeme. Kezembe vettem, és elkezdtem mozgatni rajta a kezem. Lassan megnyaltam a végét, amitől felsóhajtott. Bevezettem a számba, és közben nem hagytam abba a kezem fel- le való mozgását. Másik kezemmel belső combját simogattam. Így folytattam egy darabig majd megszólalt. - Hagyd abba, mert el fogok élvezni. - Mondta zihálva, amire én csak elmosolyodtam. Gyorsítottam a tempómon, mélyebbre engedte a számban, és jobban megmarkoltam férfiassága tövét. Kicsit megszívtam, majd hamar el is élvezett egy nagy nyögéssel a számban. Lenyeltem az összes forró nedvét, ami a számba lövelt, és felegyenesedtem. Megtöröltem a szám szélét, és ránéztem. Szemében, nem hogy csillapodott volna a vágy, hanem nőtt. Magához szorított és olyan hevesen csókolt, mint még soha. Simogatta egész testem, és markolta mindenhol ahol csak érte. Az ágyra lökött, lábaim széttártam, hogy közé tudjon helyezkedni. Oda térdelt, és fölém hajolt. Vadul csókolt, nyelveink köröztek egymás szájában. Egy durva és határozott mozdulattal belém hatolt, amitől felsikítottam. Nem fájt, mivel már elég nedves voltam, és nagyon vágytam már rá. Teljesen kitöltött, nem habozott, egyből gyors tempóban mozgott bennem. Hátába kapaszkodtam, mivel olyan vadul lökött, hogy azt hittem eltol az ágyon. Hangunk teljesen betöltötte a szobát. Nagyon élveztem ezt a vad forró szexet vele. Kezével mellém támaszkodott, és másikkal mellem markolta. Kezem arcára tettem, és mélyen a szemébe néztem. Nyakam felé nyújtottam, hogy meg tudjam csókolni. Egyik lábam megemelte, hogy jobban hozzám férjen, és mélyebbre tudjon hatolni. Fejét hátra szegte, és lehunyta a szemét. Istenem annyira gyönyörű. Mellkasa és homloka csillogott az izzadságtól, nyakán kidagadtak az erek. Karja megfeszült mellettem. Kinyitotta szemét és rám nézett. Éreztem, ahogy újra közeledem az orgazmus felé. Erősebben szorítottam karját, és fejem hátra hajtottam. Dean ezt látta, és kezét az alhasamra tette, és enyhén lefelé nyomott, hogy jobban súrlódjon bennem. Belemarkoltam a lepedőbe, és elöntött újra a bizsergető forró érzés. Egész testem megfeszült, és sikítva élveztem el alatta. Ő is egy hangos morgás szerű hanggal követett engem. Halkan ziháltunk mind a ketten. Lassan kihúzódott belőlem, és mellém dőlt az ágyon. Én csak pislogtam a plafont nézve. Jézusom. Ez eszméletlen volt. Soha nem éltem át eddig ilyet. Felé fordítottam a fejem.

- Dean? - Suttogtam.

- Hm? - Egyik keze a homlokán volt, így nézett rám.

- Ez fantasztikus volt. - Alig kaptam még mindig levegőt.

- Nem tudom mit adott neked Rowena, de viszünk belőle haza. - Nevetett fel. Hogy mi?

- Micsoda? - Kérdeztem, mire megemelt szemöldökkel nézett rám.

- Hát. Rowena... - Dörzsölte meg homlokát. - Valami lazítós koktélt adott neked. - A francba. Akkor mindent értek már. Ezért volt ez. Fel sem tűnt nekem. - Amikor elkezdett meleg lenni a helyzet felhívott minket, hogy mentsünk ki téged, mert valami hülyeséget fogsz csinálni. - Vonta meg a vállát. Én csak meredten néztem rá. Rowena beadott nekem valami? - Aztán megláttuk, hogy verekednek melletted. - Nevetett fel halkan. - Közbe kellett lépnünk. De ha minden igaz, már kiment a hatása. - Nézett rám.

- Rowena beletett valamit az italomba, amitől ellazultam? - Vontam fel a szemöldököm. Dean lassan bólintott. Éreztem, ahogy kezdek mérges lenni. Mégis miért nem mondta el? Hagyta, hogy flörtöljek más pasikkal, és verekedést generáljak. Tudta, hogy érzek a fiúk iránt. Megfogtam a homlokom. - Basszus! - Kiáltottam. Meg kell kérdeznem miért tette. Felültem az ágyon, és körbenéztem a homályos szobában. Közepes szoba volt, nagy ablakokkal. A hold fénye világított be. Egy óriási franciaágyon feküdtünk. Nyílt egy ajtó, ami gondolom, a fürdőszoba lehet. Amikor felálltam megremegett a lábam.

- Hová mész? - Ült fel Dean is az ágyon.

- Megkeresem Rowenát. Beszélni akarok vele. - Vettem fel a földről a ruhám, és bújtam vissza bele.

- Hagyd már! Nem nagydolog. - Legyintett. - Azon csodálkozom, hogy nem csinált valami rosszabbat.

- Jó, de akkor is meg akarom kérdezni, hogy miért tette ezt. - A cipzárt piszkáltam. - Segíts, kérlek. - Dean felállt, és segített felhúzni a cipzárt. Visszavettem a bugyim, és felé fordultam. Ő is elkezdett öltözni. Amikor már mind a ketten rendbe szedtük magunkat kimentünk az ajtón, és a lift felé mentünk. Beléptünk, és lementünk a földszintre. A buli még tartott, de nem voltak már olyan sokan. Körbe néztem, és láttam, ahogy Sam és Rowena ülnek egy kis asztalnál és beszélgetnek. Feléjük indultam, és amikor odaértem leültem egy székre.

- Mia, jól kiszórakoztátok magatokat? - Nézett rám mosolyogva.

- Te beletettél valamit az italomba? - Kérdeztem tőle. Letámasztottam a könyököm az asztalra, és tenyerembe tettem az állam. Arcán meglepettség látszódott.

- Igen drága. De csak azért, hogy jól érezzük magunkat. Nem gondoltam volna, hogy ezt váltja ki belőled. Amint láttam, felhívtam Deant, és jöttek kimenteni. - Tárta szét karját mire én ingattam a fejem.

- Jaj Rowena! Mondhattad volna. - Mondtam neki.

- Én kimegyek az autóhoz. Behozok egy pár dolgot. Ma már nem megyünk haza. Kiveszünk egy másik szobát is. - Intett Sam és elindult kifelé. Neki is nagyon jól állt az öltöny.

- Keverhetnél még majd otthonra ilyen varázsitalt Miának. - Nevetett Dean, mire én szúrós szemmel néztem rá.

- Persze, aztán mind a kettőtökre rá vetem magam. - Nevettem.

- Nem hiszem, hogy szükségetek lenne erre. - Válaszolt Rowena. Dean leült Sam székére, és beszélgettünk még egy keveset. Én ittam még egy pezsgőt, de észrevettem, hogy Sam egy óra múlva sem jött vissza.

- Sam mikor ér vissza? - Néztem Deanre, aki láthatólag meg is feledkezett öccse hiányáról.

- Mikor ment el? - Nézett telefonjára. - Már vagy egy órája. - Válaszolt saját kérdésére.

- Maradj. - Intettem neki és felálltam. - Megkeresem én. - Elindultam az ajtó felé, és körülnéztem. Kimentem az ajtón, de nem láttam sehol senkit. Visszamentem, és lementem a garázsba. Biztosan itt lesz. Ha kivett volna egy szobát, akkor szólt volna. Lesétáltam óvatosan a lépcsőn, nehogy leessek. Kicsit szédelegtem a pezsgő miatt még mindig. Körbe néztem, és megláttam a kocsit. Oda lépkedtem, és megnéztem. Nyitva volt a csomagtartó. Hmm. Különös. Körbe mentem az autó körül, és megálltam, becsukni a csomagtartót. Ekkor egy nagy tompa ütést éreztem a fejem hátoldalán, majd minden elsötétült. Valaki leütött.

Következő rész pénteken!
Hogy tetszett?

Aphrodité's Love StoryWhere stories live. Discover now