Elvis Presley - Burning Love
Hazafelé vezető úton a pokrócom sarkát piszkáltam. Nem értettem miért nem mondott semmit. A szám harapdáltam belül idegességemben. Meg kell kérdeznem. Nem hagy nyugodni. A szemem sarkából ránéztem. Nem hittem a szememnek ezért felé fordultam.
- Miért mosolyogsz? - Ráncoltam a szemöldököm. Mire még nagyobb mosoly ült ki az arcára. Rám nézett, és megnyalta alsó ajkát.
- Soha nem láttam még nőt ilyet tenni. Te jobban elintézted őket, mint én akartam volna. - Mondta. Most annak örül, hogy megkínoztam két férfit? Nem értem. Én meg azt hittem, hogy én vagyok az őrült. Alig jutok szóhoz.
- Ezt most komolyan mondod? - Nevettem fel. - Eddig mindenki, aki látta ezt az énem az teljesen kiborult. Kivéve Castiel. De ő már sok mindent látott tőlem. - Magyaráztam, és a kezemmel is gesztikuláltam. - Más vagy mint a többiek. - Néztem arcára, mire visszanézett rám, majd lelassított, és az út szélén lekanyarodott, egy földútra. Leállította az autót.
- Más bizony. - Bólintott, majd felém fordult, és tenyerét az arcomra simította, és beletúrt a hajamba. Közelebb vont magához, és forró csókot lehelt ajkaimra. Kezemmel megfogtam kezét, és elmosolyodtam. Eltávolodtam tőle, de csak annyira, hogy szemébe tudjak nézni.
- Nem mondod komolyan Dean Winchester, hogy ez téged felizgatott? - Fürkésztem az arcát, mire féloldalas szexi mosoly ült ki rá.
- De. De, igen. - Suttogta, majd közelebb hajolt, és újra megcsókolt. Belenevettem csókunkba. Nem bírtam ki. Nem akartam elhinni. Teljesen más reakciót vártam. Homlokom övének támasztottam, és arcát simogattam kuncogásom közben. - Csodálatos nő vagy. - Újra felnevettem.
- Megkínoztam két férfit kegyetlenül, majd megöltem őket, és neked erre az a válaszod, hogy csodálatos nő vagyok. - Néztem a szemébe, mire ő is elnevette magát. - Szeretlek Dean.
- Gyere, ülj az ölembe. - Morogta mély hangján, amitől hevesebben kezdett verni a szívem. Kezével lenyúlt az ülés alá, és hátra tolta azt koppanásig. Nem kellett nekem kétszer mondani, tettem, amit kért tőlem. Egyik lábam átvetettem derekán, és combjára ültem. Könyökömmel megtámaszkodtam a háttámlán. Kezével megfogta a testemet takaró pokróc sarkát. - Erre nem hiszem, hogy szükséged lenne most. - Lassan lehúzta rólam, és hátra dobta az ülésre. Semmi nem takarta a testemet, csak a bugyim. Végig nézett rajtam, majd tenyerét a csípőmre tette és közelebb húzott magához. Csupasz mellem neki nyomódott a mellkasához. Szaporán vette ő is a levegőt. Egyik kezemmel tarkójánál a hajába túrtam, és kicsit hátra húztam fejét. Állára, majd lassan nyakára leheltem pár apró csókot. Közben egyik tenyerével végig simította meztelen hátam. Csípőjét kicsit megemelte, és középre csúszott velem az ülésen. Még szerencse hogy az impala első ülése egyben van az anyós üléssel. Ő is úgy tett, mint én. Hajamba markolt, és mellkasával nekinyomott a hideg műszerfalnak. - Akkor azt mondod, hogy nem kell gyengédnek lennem annyira mint eddig? - Szemébe néztem, és a sötétben szinte perzselt a tekintete. Úgy nézett rám, mint eddig soha. Mintha egy gazella lennék, ő pedig a nagy és erős oroszlán, aki szét akar tépni. Teljesen felizgatott.
- Nem kell. - Mosolyodtam el, mire ő levette magáról a kockás flanel ingét, és egy gyors mozdulattal kioldotta övét, és levette magáról a farmerét is. Oda hajolt hozzám, és hevesen megcsókolt. Csókunk közben kezét a mellemre vezette, és simogatni kezdett. Ajkunk elvált egymástól, majd a nyakamat kezdte csókolni, és párszor megharapta, amitől halk sikolyok hagyták el a szám. Nagyon tetszett, hogy nem fogja vissza magát. Haladt lefelé, egészen a mellemig, majd ott is ugyan így tett. Izmos karjába markoltam, és lábam az ülésre tettem, hogy meg tudjam tartani magam. A kocsi ablaka elkezdett a forró testünktől bepárásodni. Egyik kezével benyúlt a lábam közé, és gyors tempóban kezdett dörzsölni, amitől ujjaim csak mélyebben a karjába vájtam, és felnyögtem. Hogy tudja ezt ennyire jól csinálni? - Dean! - Nyögtem hangosan, mire azzal a tökéletes féloldalas vadító mosolyával felpillantott rám. Szemei csak egyre jobban égtek a vágytól. Remegtem minden érintése alatt.
- Mit szeretnél, mit csináljak veled? - Kérdezte mély hangon, mire a libabőrös lett a testem.
- Mindent! - Fogtam két kezem közé hirtelen az arcát, és magamhoz rántottam. Hevesen, forrón csókoltam. Kezem levezettem derekán, egészen a boxeréig, azt pedig letoltam róla. Ujjaim végig vezettem férfiasságán, amitől csókunkba sóhajtott. Rámarkoltam szorosan, és fel-le mozgattam rajta a kezem. Homlokát az enyémnek támasztotta, és csak élvezte, amit teszek vele. Egyik kezével, letolta rólam az utolsó ruhadarabom, majd megemelt kicsit, és tenyerébe vette a fenekem. Szorosan megmarkolta, majd magára húzott, és leült az ülésre. Fölé térdeltem, és lassan beleültem, amitől mindketten egyszerre nyögtünk fel hangosan. Vállába markoltam, ő pedig a derekam fogta szorosan. Amikor már teljesen beleültem, lassan elkezdtem mozogni. Fejem hátra hajtottam, és átadtam magam teljesen a pillanatnak. Izzadt testünk teljesen összeforrt. Csípőjét fel-fel lökte, amit egy hangosabb nyögéssel díjaztam. Kezeit lejjebb csúsztatta, és újra a fenekembe markolt erősen, és jobban magára húzott. Gyorsítottam a tempón, mire csak egyre hangosabbak lettünk. Éreztem, ahogy lassan közeledem a csúcshoz. - Dean! Nekem nem kell már sok! - Lihegtem, mire átkarolta a derekam, és egy gyors mozdulattal az ülésre döntött.
- Oh, bébi azt akarom, hogy sikítva élvezz el tőlem. - Támasztotta meg kezét felettem a kocsi ajtajában, és őrült tempóban folytatta mozgását. Gyönyörű szemével mélyen az enyémbe nézett. Megkapaszkodtam vállába, és minden egyes lökéssel közelebb kerültem az orgazmushoz. Egyre hangosodó nyögéseink megtöltötték a kocsit. Az alhasamban éreztem, ahogy kezd kibontakozni, és magával ragadni a megszokott érzés. Az a bizonyos érzés, amit csak ez a férfi tud nekem okozni. Amitől teljesen hatalmába kerít engem. Amitől elvesztem az eszem. Csak ebben a pillanatban élek. Ujjaim izmos, izzadt testébe vájom, és teljes testem megfeszül, és hangos sikítással élvezek el teste alatt. Ő is hamar követ engem, majd kifulladva, levegő után kapkodva rogy testemre. Így pihegünk percekig, majd feltámaszkodik rólam, és megsimítja arcom. Lágy mosoly ült ki arcára. Leül az ülésre, és felsegít engem is. Próbálom összeszedni a gondolataim, majd hátra fordulok, és a hátsó ülésen lévő pokrócom, ami jelen esetben a ruhámat jelképezi, magamra terítem. Dean gyorsan felvette az ingét, és az alsóját. Nadrágja is hamar rá került. Visszahelyezkedtünk az ülésen az eredeti, induló helyzetünkbe. Az eddig, koppig hátra tolt ülést, visszaállította. Megigazítottam a hajam kicsit a tükörben, és rá pillantottam. A már tőle megszokott féloldalas mosolyával végig nézett rajtam. Láthatóan elégedett volt a látvánnyal.
- Indulhatunk? - Kérdezte, mire én csak bólintottam. Elfordította a kulcsot, majd felbőgött a motor. Megfordult, majd a hazavezető útra hajtott. Tenyerét a combomra simította, és ott pihent az út minden további percében egészen hazáig. Amikor megérkeztünk fáradtan, kiszálltam a kocsiból, és kivettem a csomagtartóból a piszkos ruhám. Dean kinyitotta az ajtót, és lesétáltunk a lépcsőn. Egészen a fürdőig mentem, és ott betettem a mosógépbe a ruhámat. Átmentem a hálóba, és ott felvettem a már megszokott pizsamámat. Bebújtam az ágyba és a plafont néztem. Felsóhajtottam. Hogy tudja ezt tenni velem? Hogyan tud ez a két férfi ilyen erős érzelmeket kiváltani belőlem? Vajon Sam mikor kerül elő? Hiányzik az ő érintése is. A lágy tekintete, ahogy nézett. A szeretettel teli mosolya. A gondolataim Dean szakítja félbe, aki benyit a szobába. - Nem kérsz vacsorát? Én éhen halok. - Felé fordulok, majd felülök az ágyon.
- De. Együnk valamit. - Felkelek, és kimegyünk a konyhába mind a ketten. Előveszek valami könnyen, és gyorsan fogyasztható vacsorának valót, és megterítek.
- Mit csináltál pontosan azokkal a seggfejekkel? - Kérdezte tele szájjal, mire én csak ingattam a fejem.
- Nem nagyon emlékszem rá. Elöntött a düh, és a bosszúvágy. Elveszítettem a fejem, és kiéltem magam. - Vontam vállat.
- És jól esett?
- Pokolian jól! - Mosolyodtam el.
- De nem olyan jól, mint amit utána a kocsiba én tettem veled. - Kacsintott rám, mire lányos zavaromban felnevettem, és enyhén bele is pirultam.
- Annál semmi nem tud jobb lenni. - Válaszoltam őszintén.
YOU ARE READING
Aphrodité's Love Story
FanfictionBizonyos részekben felnőtt tartalom található! +18! Ez a könyv Aphroditéről szól, hogyan ismerkedett meg egy testvérpárral. Név szerint Sam és Dean Winchesterrel, akik vadászok.