18+ Tartalom!
Bruno Mars - Just The Way You Are
Nagyon jól aludtam. Lábaim felhúztam, és Sam felé voltam fordulva, kezével átkarolt. Kinyitottam a szemem, és láttam, ahogy engem néz. Elmosolyodtam.
- Te azt nézted, ahogy alszom? - Kérdeztem tőle. Féloldalasan elmosolyodott, és rekedt hangon megszólalt.
- Igen. Annyira csodálatos vagy. - Pislogott a nagy szemeivel rám, amitől kicsit elpirultam. Sokszor mondtak már nekem sok mindent, de ahogy ők bókolnak nekem, az teljesen más. Ahogy néznek rám. Azt akarom, hogy soha ne legyen vége. Csak néztem én is ő rá. Hosszabb barna haja, nagy csillogó szemei. Borostás arca, csak úgy ragyogott. Soha nem éreztem eddig az életemben, hogy én is tudnék így szeretni valakit. Mindig irigyeltem a szerelmes párokat. Nekem soha nem adatott meg. Úgy érezem, megáll a világ, ha rájuk nézek, ha velük vagyok. Teljesen más embernek éreztem magam mellettük. Ajkaimra pillantott, majd rám nézett. Meg akart csókolni. Láttam a szemében. Elmosolyodtam, megigazítottam a haját mivel kusza volt.
- Nem tudom mit tesztek velem ti ketten, de soha nem akarom, hogy vége legyen. - Suttogtam. Kezem az arcára tettem a haja babrálása után. Ujjbegyeimmel simogattam. Megfogta a kezem, és lassan szájához húzta, majd lehelt egy csókot a tenyerembe. Hogy lehet ez a pillanat ennyire tökéletes? Felnézett és megcsókolta az ajkaim. Kezem még mindig fogta, és ujjait az enyémekkel összefonta. Bizsergett az egész testem. Eszembe jutott az a nap, amikor először megláttam. Nem is volt az olyan régen. Akkor is halványan mosolygott rám. Szánk lassan elvált egymástól. Elengedett, és derekamra csúsztatta kezét. Olyan közel húzott magához, hogy éreztem minden levegővételét. Kezemmel én is átöleltem. Egész végig egymás szemét fürkésztük. Pár percig így voltunk, majd újra megcsókolt. Ajkait enyhén kinyitotta, és várt, hogy én is így tegyek. Hamar megéreztem nyelvét az én számban. Kezemmel a hajába túrtam, és szorosan fogtam, nehogy befejezze, amit csinál. Kezével elkezdte simogatni a hátam, majd ráérősen haladt lefelé. Fenekemnél megállt. Finoman markolászta, és egy határozott, de óvatos mozdulattal közelebb húzott még jobban. Nagyot dobbant a szívem. Testünk között már csak a pizsamánk volt. Nekem a kockás ing, és a bugyim, neki a vékony póló, és az alsónadrág. Lábammal megkerestem övét, és rá tettem. Minden porcikámmal hozzá akartam érni. Hálóruhám feltűrte, és úgy simogatta bőröm. Végig futott a libabőr az egész testemen. Óvatosan húzta feljebb és feljebb az inget, és én is így tettem az övével. Levettem róla, és félre dobtam. Végig simítottam kidolgozott felsőtestén. Istenem, hogy lehet ennyire csodálatos. Felnéztem rá, és hevesen megcsókoltam. Feltérdeltem, és egyik lában át vetettem rajta. Ráültem csípőjére, és mindent éreztem, ami az alsója alatt volt. Óriási volt, és kő kemény. Éreztem, ahogy nedvesedek. Tettemre egy pillanatra megállt, és újra egymás szemébe néztünk. Felkönyökölt, majd felült. Ott ültem az ölében. Megfogta ingem két oldalát, és levette rólam. Megnézte mind két mellem, majd egyiket megsimította, amitől felsóhajtottam. Másik kezét derekamra tette, és lassan felemelt, és hátamra döntött. Fölém hajolt, és apró puha csókokkal lepte el a testem lefelé. Megállt az alhasamnál, és felpillantott rám. Megfogta két kezével a bugyim, és lehúzta rólam. Már semmi nem takarta a testem. Csókjait ugyan ott folytatta ahol előtte azt befejezte, csak már nem volt útjában semmi. Először csak a szeméremdombom csókolta, majd haladt lejjebb. Nyelvével lassan lentről felfelé megnyalt. Nagyot sóhajtottam. Fejem hátra szegtem, mivel ő ezt a mozdulatot megismételte még párszor. Kezét végigvezette testemen egészem a mellemig, amit markába fogott. Amikor ezt befejezte, feltérdelt és forró tekintetét rám szegezte. Felsegített, és vele szemben térdeltem én is. Kezem a nadrágjába csúsztattam és rámarkoltam. Nyögött egyet, és lehunyta szemét. Annyira védtelen, és kiszolgáltatott volt. Lassan elkezdtem mozgatni a kezem, fel és le. Letoltam a ruhadarabot amennyire csak tudtam, és négykézlábra ereszkedtem, majd végig nyaltam teljes hosszán, és bevettem a számba. Beleremegett az egész teste. Fel-le mozgattam az ajkaim. Visszaemelkedtem térdre, és rá néztem. Hevesen megcsókolt, és levette magáról az alsóját. Mögém térdelt és hátulról elkezdte a nyakam csókolni. Borostás arca neki dörzsölődött a puha bőrömnek. Mennyei érzés volt. Ezzel egyidejűleg férfiassága a combom közé került. Egy halk nyögés hagyta el a szám. Egyik kezemmel hátra nyúltam és combjára tettem. Fejem hátra hajtottam vállára. Másik kezemmel az arcát fogtam. Megcsókolt, majd lassan, és óvatosan belém hatolt. Combját megmarkoltam, és felnyögtünk együtt. Figyelte minden mozdulatom. Elkezdett mozogni, amitől újra felnyögtünk. Nem gyorsított, nem volt durva. Érzékien, lassan ki és be járt bennem teljes hosszával. Egyik kezével előre nyúlt és elkezdte simogatni a puncimat. Istenem ez a férfi. Így folytatta tovább, nekem pedig nem kellet sok már. Egyre közelebb voltam a csúcshoz. Fejem újra vállára hajtottam, és csak élveztem, amit tesz velem.
YOU ARE READING
Aphrodité's Love Story
FanfictionBizonyos részekben felnőtt tartalom található! +18! Ez a könyv Aphroditéről szól, hogyan ismerkedett meg egy testvérpárral. Név szerint Sam és Dean Winchesterrel, akik vadászok.