Kilencedik rész

34 2 4
                                    

Ed Sheeran - Shivers

Hazafelé az út eseménytelen volt. Amikor megérkeztünk, bevittük a konyhába a bevásárló szatyrokat, és elkezdtem elpakolni. Amikre szükségem volt a főzéshez, azokat elöl hagytam. A saját pipere cuccaim bevittem a szobámba, és letettem a kis asztalomra. Sam beállította addig a telefonom. Bele írta mind a kettőjük telefonszámát, és még pár hasznos dolgot, majd visszaadta nekem. Bementem a konyhába mivel már el kell kezdeni a vacsorát, és állítólag Rowena is nemsoká itt lesz. Elkezdtem keresgélni lábost, hámozót, nagy kést. Gondoltam bekapcsolom a rádiót, mivel a fiúk a könyvtárban keresgélnek. Csöndben meg nem szeretek főzni. Nagyon jó zenék mentek a rádióban. A legtöbbet nem hallottam még. Megpucoltam a krumplit, és feldaraboltam. Lazán ringattam a csípőm a dallamra. Beborítottam a kész krumplikat a vízbe. Elővettem a csirkemelleket, és bevagdostam őket. Paradicsomot, cukkinit, és lila hagymát tettem az irdalásokba, majd fűszereztem őket. Hamar kész, és nagyon finom. Jól éreztem magam, és a zene is nagyon tetszett. Egyre jobban táncoltam. Lehajoltam, hogy elővegyek egy sütőedényt, amibe bele tudom tenni a csirkemelleket. Leöblítettem, mivel ki tudja mióta nem volt használva. Miközben bele tettem a vajat, és egy kevés vizet az edénybe, énekeltem, „Ooh, i love it when you do it like that," közben tekertem a csípőm. Egyszer csak éreztem, hogy valaki nekem nyomja az ágyékát, és velem mozog. Kezét a combomra tette, és simogatott közben. Hátra pillantottam, Dean volt az.

- Hmm. Én is szeretem, ha ezt csinálod. - Suttogta a fülembe, a dal szövege miatt, amitől libabőrös lettem. - Kicsit féltékeny voltam reggel. - Megfordultam, és a szemébe néztem.

- Sajnálom. - Csókoltam meg. Kezével a szoknyám alá nyúlt, és megszorította a fenekem. - Be kell fejeznem a vacsorát. - Toltam el magamtól huncut mosollyal, majd visszafordultam. Körbenézett, hogy mi is készülhet.

- Jól néz ki. - Jegyezte meg. - Majdnem olyan jól mit, aki készíti. - Mosolygott vissza rám azzal a szexi mosolyával, és belecsípett a fenekembe, amitől felugrottam és meglepettségembe sikítottam egyet. Lehelt egy csókot a nyakamba majd kiment. Utána néztem és felsóhajtottam. Dübörgött a szívem. Bár ne ment volna ki. Ránéztem a pultra, és elképzeltem, hogyan tenne magáévá rajta. Hevesen csókolna, markolna, simogatna. Hmm. Hirtelen vissza rázódtam, mivel hallottam, ahogy a krumpli vize bugyog kifelé. Folytattam a főzést, ahol abbahagytam. Készítettem még párolt zöldséget is mellé. Vettünk még egy üveg eperbort is. Gondoltam töltök magamnak egy keveset, és megkóstolom. Óvatosan eltávolítottam a dugóját, és kitöltöttem keveset egy borospohárba. Nagyon finom, és édes. Betettem a húst a sütőbe és megcsináltam a pürét is. Mindennel meg voltam, így leültem kicsit a székre. Megittam a maradékot, és gondoltam megnézem, mit csinálnak a fiúk. Sam olvasott a nagy asztalnál, Dean pedig a könyvtárban keresgélt. Leültem Sam mellé, és belenéztem a könyvbe. Rólam voltak benne feljegyzések, de számomra semmi új, amit ne tudtam volna. Ahogy születtem, hogy el tudok csábítani bárkit, hogy a szívem értékes, hogy egy ideig az amazonokkal éltem. Sam rám nézett.

- Ott tanultam meg harcolni. Rendesek a csajok.

- Amazonok tényleg léteznek? - Kérdezte meglepve. Bólogattam. - Mondjuk már nem lepődöm meg semmin. Találkoztunk mi már sok mindennel. Sajnos nem találtam ebben a könyvben sem semmit. - Lökte félre.

- Megnézem Deant mit csinál. - Felálltam, és visszamentem Deanhez. Háttal nekem guggolva keresgélt a könyvek között.

- Találtál valami hasznosat? Samnél nincsen semmi. - Dőltem neki az ajtófélfának. Hátra pillantott.

- Nem, itt sincs már más. - Mondta csalódottan. Majd együtt kimentünk Samhez, aki már az ajtóban volt. Megjött Rowena. Megálltam Dean mellett és néztem, ahogy jönnek le a lépcsőn. Egy vörös hajú, vékony nő volt. A negyvenes éveiben lehet. Csinosan volt felöltözve, és szépen ki volt sminkelve. Magassarkúja kopogott a lépcsőn, ahogy jött le. Rám pillantott.

Aphrodité's Love StoryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora