Eve döndüğümde günlüğü elime aldım ve boş boş baktım. Elim dudaklarıma gitti.
"Minho'ya aşığım ben. Ölü olsa da diri olsada."
Soonie bana cevap verir gibi miyavladı. Ona bakıp güldüm. "Bazen bana Minho'yu anımsatıyorsunuz."
Elimdeki günlüğü açtım ve okumadığım karışık bir sayfa açtım."1995
Sevgili Günlük
Son günlerde deli gibi Jisung'u düşünüp duruyorum, uyuyamıyorum. Neden böyle hiç bir fikrim yok. Hayatım boyunca hiç bir insana bu kadar aşık olmadım. Yanımda olmadığı her saniye 'nerede?' diye düşünüp endişe ediyorum. Kesinlikle çok yapışkan olduğumu düşünüyordur. Bugün onunla PC oynadık. Kabul etmek zorundayım ki beni ezip geçti.
"Araba yarışında nasıl bu kadar iyisin?"
"Yanlış soruyu soruyorsun, 'neden bu kadar berbatım?' demen gerekirdi."
Güldüm.
"Sanırım haklısın."
"Sanırım?"
"Tamam bu oyunda bok gibiyim, oldu mu Jisung?"
Güldü ve yanıma gelip kollarını belime doladı.
"Oldu." diye fıslıldadı ve beni öptü. Onunla öpüşürken her seferinde ilkmiş gibi kalbim çarpıyor.
Bana bakıp gülümsedi. Gülümsemesi bulaşıcı olsa gerek ki bende istemeden gülümsedim.
"Bu sefer seni yeneceğim."
Konsolumu alıp oyunu başlattım. Önde başlamış olsamda beni geçti.
"O kadarda berbat değildi Kedi Çocuk."
"Kedi Çocuk mu? Bu nasıl bir takma ad?"
Bağdaş kurduğum yerde öylece dururken arkama geçti. Önce bana sarıldı sonrada boynumdan nazikçe öptü. İster istemez ve nedensizce yerimden sıçrayınca bana güldü.
"Kedilerden farkın yok."
"Teşekkür ederim."
Omzunun üstünden ona baktım.
"Şu anda seni sonsuza dek öpmek ve kıyafetlerini parçalamak istiyorum."
"Öyleyse önce beni şu oyunda yenmen lazım."
"Bunun asla olmayacağını ikimizde biliyoruz." diye mızmızlandım.
"Sana son kez söyleyeceğim. Ben duşa giriyorum, bana katılmak ister misin?"
"Üzgünüm Minho modumda değilim. Ama bu fikri aklında tut."
"Sonsuza dek aklımda olacak." dedim ve sıcak bir duş aldım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Dead Cat | Minsung ✓
RomanceDÜZENLENİYOR~ Sevgilisinin ölümünün ardından tıpatıp ona benzeyen birisiyle tanışan Han Jisung zamanla bu benzerlikler arasında kafası karışır ve ne yapacağını bilemez hale gelir.