Aşk Kilidi

309 20 56
                                    

2 YIL SONRA

Minho'nun benden istediği gibi saat tam gece on ikide Han Nehri'nde her zamanki bankımızda onu bekliyorduk.
Banka yıllar önce kazıdığmız yazıya baktım.
Minsung, sonsuza dek hatırlayacağım.
Kazıdğımız çıkıntıda parmaklarımı gezdirirken Minho hoplaya zıplaya yanıma gelip oturdu.
"Naber bebeğim?" dedi.
"Uykum var." dedim gözlerimi ovuşturarak.
"Saat daha on iki."
"Sen yarasa falan mısın? İnsanlar bu saatte dışarıda olmazlar." aslında birçok kişi tam bu saatte dışarıda olurdu.
Ellerimi tutup ayağa kalktı, sonrada beni çekiştirerek ayağa kaldırdı. Köprüdeki korkuluklara kadar yürüdük. Minho cebinden bir kilit ve kalem çıkartıp kilde yazı yazmaya başladı. Ne yazdığını görebilmek için yaklaştım ancak kafasıyla beni engelledi.
"Aşk kilidi mi yapacağız?" diye sordum.
"Bekle," dedi ve yazmaya devam etti. En sonunda yazmayı bitirdi ancak eliyle yazıyı kapadı ve bana göstermeden kilidi köprünün korkuluklarına taktı. Sonra okumam için geri çekildi. Kilidi ellerimin arasına alıp okudum.
"Han Jisung, benimle evlenir misin?"
Minho'nun dağınık yazısını okuduğum an ona baktım. Tek dizinin üstüne çöküp ellerimi tuttu.
"Hannie." diye bağırdı. "Benimle evlen."
Sevinçten ağlarken donup kaldım. Bana güneş gülüşüyle baktı.
"Tamam." dedim. "Tamam, seninle evleneceğim."
Yerinden kalkıp beni kollarının arasına aldı.
"Bu fikrini beğendim." dedim imayla. Gözlerini devirdiğini görmesem bile bundan emindim.
Ona sarılırken vücudundaki tüm sıcaklığı hissettim ve bu beni o kadar rahatlatmıştı ki...
"Hiç korkma." diye fısıldadı kulağıma. "Senin için hep burada olacağım. Hatırlasanda, hatırlamasanda burada olacağım."
"Daima ve daima?"
"Daima ve daima."

SON...

The Dead Cat | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin