Okudukça gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçen bu anılar biraz olsun sana olan hasretimi dindirmişti. Bir yandan azalmış, bir yandan artmıştı. Okudukça artık yanımda olmadığını hatırlayarak ağlıyordum. Özlemim her geçen gün artıyordu.
"1994
Sevgili Günlük
Uyandığımda Jisung yanımda değildi. Gittiğini düşününce üzüldüm. Kendi kokumu alınca irkildim. İğrenç korkuyorum ve Jisung kokumu kesinlikle almıştır. Berbat bir utançla duşa girmek için üstümü çıkartırken bir anda odamın kapısı açıldı. Bunu görünce sonunda Dori'nin -kedim- kapıları açmayı öğrendiğini düşünerek heveslendim. Keşke o olsaydı..Jisung neden hala burada, ve benim neden unicornlu kilodum var?
Daha önce utanmadığım kadar utanırken üstümü örtebilmek için bir şeyler aradım.
"Uyanmışs-" diye söze girdi ancak beni ve unicornlu dönümü görünce dili tutulmuş olmalı ki sözü yarım kaldı.
"Bana öyle bakma ve defol!!" diye kükredim ve üstümü örtmek için elime aldığım banyo bornozunu ona doğru hızla fırlattım.
Jisung hızla kapıyı kapatıp kaçarken attığı zevk dolu kahkahaları duydum.
Anneme ve bu kilodu aldığı güne lanet okuduktan sonra yere fırlattığım bornozumu giyinip Jisung'un peşinden gittim.
"Bana güldüğünü duydum." dedim ve kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Gülmedim ki." dedi ki bu bir yalandı ve bunu söylerken bile gülüyordu.
"Gittiğini sandım." dedim.
Bana fal taşı gibi açtığı gözleriyle baktı.
"Evde yalnızken çıplak mı geziyorsun yani?" diye sordu hayretle.
"Ne? Hayır. Duşa girecektim." dedim. "Üstelik evde tekim yani bunu yapabilirim!"diye ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Dead Cat | Minsung ✓
Storie d'amoreDÜZENLENİYOR~ Sevgilisinin ölümünün ardından tıpatıp ona benzeyen birisiyle tanışan Han Jisung zamanla bu benzerlikler arasında kafası karışır ve ne yapacağını bilemez hale gelir.