7.BÖLÜM
DESTAN YAZAR BU DAĞLAR...
" Bize Vatan delisi diyorlar, kafayı vatanla bozmuşsunuz diyorlar! Çok şükür kafamız bozuk, kanımız değil..."
Bilemezdim ki hayatımın bu kadar zor olacağını bilemezdim. Herşey onların suçuydu biyolojik olan "ailemin" keşke ama keşke hiç olmasalardı. Keşke onların genlerini taşımasaydım. Ama maalesef istediğim gibi olmadı...
Çok zorluk çekmiştim onlar yüzünden ilk önce ilk okul zamanında daha sonra da harp okulu zamanında. İlk okulda evlatlık olduğum için üzülmüş kırılmıştır ama harp okulunda bir "teröristin " çocuğu olduğum için çok ezilmiştim hemde haddinden fazla hiç unutmam o günleri bugün beni ben yapan o günlerdi aslında...
Bana bu şekilde zorluk çıkarmasalar belki de erkenden pes eder başka bir meslek seçerdim. Ama hayır benim kitabımda asla ama asla pes etmek yoktu. Olmamıştı da...
Ben Albay Hüseyin Altuğ gök gözlü kızıyım bu sıfat için bile pes etmek yakışmazdı bana...
Ben asker olan babasının izinden gitmiş çok zorluk çekerek asker olmayı başarmış kişiyim...
Üsteğmen Elis ŞAHMARAN...
Harp okulunda parkuru herkesten önce bitirmek için kendimi zorlamış ve başarmıştım da. Atış talimi keza öyle asla karavana olmazdı atışlarım. Ama yinede daha çok zorlarlardı beni sözde "ailem terörist" diye...
Allah'ın belaları... İt soyları...
Çok şükür ki o günler geride kalmıştı. Kendimi ispatlamış ve şimdi bir timin başında Üsteğmen olarak görev yapmaktayım. "Ölüm Timi" her biri benimle yaşıt sayılırdı bir kişinin yaşı büyüktü oda bir yaş kadar...
Teğmen Eren SARMAŞIKTeğmen Ali YANKI
Teğmen Ebru KILIÇ
As Teğmen Azra AKSOY
As Teğmen Gökhan AVCI
Onlar "Ölüm Timi"...
Her biri bana ikinci bir aile kardeş olmuşlardı. Şimdiye kadar çok fazla operasyona katılmıştım ama Olum Timi ile katıldığım operasyonlar kadar etkili olmamıştı...
Ölüm Timinin görevi "Mortel" adında bir örgütü çökertmekti. Mortel silah kaçakçılığı,insan kaçakçılığı ve en büyük sorunumuz olan nükleer silahı tekrar ülkeme sokmak için uğraşıyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERMANSIZ YARALAR...
General FictionBen Elis annem ve babam benim her zaman en büyük utancim olacaklardi onlar bu güzel ülkeye ihanet etmiş insanlardı Peki ben kim miyim ben annesi babası terörist olan Elis albay babası tarafından daha 1 yasindayken dağ başında bulunup sahip çıkılmı...