1.BÖLÜM
GEÇMİŞİN İZLERİ...
Hüseyin Altuğ
Şırnak'ın korkusuz yüzbaşısı...
Hüseyin Altuğ yine bir gün bir görev için operasyona hazırlandı. Görevi Rus bir ajanı yakalayıp amacını öğrenmekti. Timiyle birlikte çok sıkı bir şekilde çalışmışlar ve Rus ajanın yerini bulmuşlardı.
Taisiya Kablukov ..
Rus ajan Silopinin dağlarında bir mağaraya saklanmıştı.
Tıpkı bir fare gibi...
Çok büyük bir çatışma olmuş bir çok teröristin leşi ortalığa saçılmış çoğu suda kaçmıştı ama Taisiya hala mağaradan çıkmamıştı. Hüseyin Altuğ etrafın güvenliğini timine emanet etmiş ve mağaraya girmişti.
Taisiya fare gibi mağaranın bir köşesine sinmiş saklanıyordu ama Hüseyinden kaçamadı...
" Daha fazla saklanmaya gerek kalmadı. Herkesin ya leşi ortalığa saçıldı yada kaçtı seni yanlız bıraktılar. Şimdi bana neden burada olduğunu söyle."
Taisiya Hüseyin'i anlıyordu ama anlamamazliktan geldi...
" Seni anlamıyor komitan.."
"Kes sesini beni anladığını biliyorum şimdi anlat herşeyi " Hüseyin öyle bir bağırmıştı ki sesi mağarada eko yapmış tüm dağa duyulmustu.
Sinirden alnında ki ve boynundaki damarlar morarmış yumruk yaptığı elleri bembeyaz olmuştu. Karşısındaki bir kadındı her ne olursa olsun ' Hain' bile olsa bir kadına el kaldırmazdı.
Taisiya bildiklerini anlatırsa öleceğini elbette biliyordu onun için ölmek sorun değildi. Mesele biricik kızını Elisini yanlız koymaktı. Ölümü zaten bu yola çıkarken kabul etmişti.
Ama Elis...
Onu yanlız bırakmaya gönlü razı gelmiyordu...
" Sana birşey anlatmam komitan... Beni öldürürler. Mesele ölmem değil bu yolda ölmeyi göze aldım. Ama..."devamını getiremedi sesinin titremesinden dolayı..
Hüseyin birşey olduğunu anlamıştı onu konuşturması lazımdı..
" Ama... Aması ne seni koruruz Türk devleti kendine sığınan herkesi korur sen anlat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERMANSIZ YARALAR...
Fiction généraleBen Elis annem ve babam benim her zaman en büyük utancim olacaklardi onlar bu güzel ülkeye ihanet etmiş insanlardı Peki ben kim miyim ben annesi babası terörist olan Elis albay babası tarafından daha 1 yasindayken dağ başında bulunup sahip çıkılmı...