23. Plan

461 63 87
                                    

Merhabaaa

Okulunuz var işiniz var biliyorum ama geceleri bölüm atmak güzel değil de nedir kardeş?

Ve lütfen özellikle Harry ve üvey ailesinin konuşmasını atlamayın olur mu, gerçekler gün yüzüne mi çıkıyor? Üüüü 😙

- - - -

"Şu erkek omegalardan ne haber?" diye sordu Lupus Spiritus Başkanı Alfa Jonathan Patrick.

"İki tanesini almayı başardık, efendim," diye açıkladı konsey üyelerinden biri. Daire şeklindeki masada toplanan omega kartelleri üyeleri, durum değerlendirmesi yapıyorlardı.

Jonathan Patrick beyaz sakallarını okşarken, "Hmm... Gale?" diyerek hemen ardındaki asistanını yanına çağırdı. "Şu erkek omegalardan kaç tane vardı?"

"Beş tane, efendim."

Başkanın gözleri, konsey üyesine çevrildi. "Öyleyse diğer üçü nerede?"

"Hepsini bir anda alıp dikkat çekmek istemedik." diye açıklarken, sanki kaçırmamış da onları rızaları doğrultusunda misafir ediyormuş gibi konuşuyordu.

"Şu omegaların bilgilerini ver bana bakayım." deyince, Asistan Gale elindeki dosyayı Başkanın önüne koydu. Başkan Patrick sayfaları çevirirken erkek omegaların fotoğraflarını da inceliyordu. "Hepsi de su damlası kadar narin. İnsanın içi gidiyor, dokunmak istiyor," diye sırıttı.

"Dün alındılar. Bu sabah da mühür sıvıları çıkarılmaya başlandı. Yarın sıvılar işlenmeye başlanırsa en geç haftaya piyasaya sürebiliriz."

"Dayanıklılık durumları nedir?"

"Şimdilik iyiler. Yoğun bakıma alınacak kadar kötü değiller."

"Ah, acele etmeyin. Lâkin şu henüz alamadığımız üçlüden... Louis? Annesi ve büyük annesi dışında kimsesi yok mu? En başta onu almanız daha kolay olurdu. Bunları da mı ben diyeyim?"

Rupert, Louis'nin ismini duyunca irkilmişti. Bir yanı o çocuğu saklamak isterken, bir yanı ise sakladığı ortaya çıkarsa ölüme gideceğini bildiği için bu duruma sessiz kalmayı tercih ediyordu.

Kolay değildi. İşi bu olsa bile o çocukla vakit geçirmiş, yıllardır birlikte aynı çatı altında kalmışlardı. Samimi bağları sıkı olmasa bile elinde büyüyen Harry'den de farksızdı. Bu duruma onu bulaşmış olarak bilmek ve o dosyada adını görmek Bay Styles'ı ürpertiyordu. Ancak söz konusunun kendisinin ve eşinin canı olduğunu da biliyordu.

"Efendim, Louis Tomlinson, yakında on dokuz olacak. Ancak... Çevresinde korumalar var. Özellikle birkaçı safkan alfa. Onları kolayca geçebilecek değiliz, özel yeteneklerinin ne olduklarını bilemiyoruz."

"Ha? Bu çocuğu bu kadar özel kılan da nedir?"

Konsey üyesi açıklama yapması için Rupert Styles'a baktığında, Bay Styles boğazını temizleyerek Başkana baktı. "Louis... Oğlumun ruh eşi efendim."

Başkan şaşkınca duraksadıktan hemen sonra gür bir kahkaha patlatarak çevresindeki birkaç üyenin de sırıtmasına neden oldu. "Ah, ne romantik! Demek oğlun kendi gücüne güvenemeyip ona korumalar tutuyor, öyle mi?"

"Sayılır... Harry eyalet dışında bir üniversiteye gidiyor. Louis de burada kaldığından onun ve ailesinin güvende olmasını sağlamaya çalışıyor."

Sırıttı. "Sonuç itibariyle ruh eşi denen sürtüğün piyasa değerinin ne denli yüksek olduğundan da haberdardır."

Rupert sessizliğini koruyup bakışlarını eğmek durumunda kalınca, Başkan bu bilgilerden epey memnun görünüyordu.

Lupus Spiritus 🌖 | Larry ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin