🌸 1. 🌸

490 13 2
                                    

Dühösen dobálom bele a cuccaimat a bőröndömbe.Mindent amit találok egy kupacba szórok.Amerika egy szó ami nekem az otthonomat kéne,hogy jelentse.

-Ádám nekem ez nem megy el kell mennem most-kiáltok dühösen.

-Megyek veled-fordít hátat és összeszedi a cuccait.

Az ajtóban állunk ês vissza sem nézek beszállok a taxiba és a reptérre megyünk.Ennyit amerikáról és az itteni karrieremről.A reptéren becsekkoltunk és már lehetett felszállni a repülőre.

10 óra múlva már a budapesti repülőréren álltunk és vártuk a taxit.Anyuéknak már szóltunk,hogy náluk szeretnénk lakni az elkövetkezendő pár évben.A taxi megjött és egyből beszálltunk.A kocsi elvitt minket a ll kerületi lakásunkig ahol a kapuban anyu meg apu várt minket.

-Ádám Reni úgy örülök hogy visszajöttetek-ölelt meg anyu minket.

-Reni mi történt?-pillant rám apu.

-Öhh sok volt tényleg nagyon-mondtam és beléptem a házba.

A ház semmit sem változott három év alatt,ugyanazok a színek és illatok.A lépcsőn felsétálva beléptem az szobámba.Elfogott minden emlék ami itt történt velem egy év alatt.Az ágyamhoz sétáltam és a fölé függesztett képeket néztem.Volt amikor Ricsivel voltam ovis kép,amikor a családdal,barátokkal és a nagyival.A gondolatra könny szökött a szemembe és elfordítottam a fejem.Kinéztem az ablakon és a kicsit sem forgalmas utcát bámultam.

-Reni itt a cuccod-teszi a bátyám az ajtóba a bőröndjeimet.

Bólintok és kipakolok mindent.Holnap kezdek az új sulimba.Kíváncsi leszek mindig is jó tanuló voltam és anyu szerint ez egy nívósabb suli úgyhogy már izgulok.Este megvacsiztunk és kivételesen rendeltünk mert hát anyu főztje nem a legjobb.Megettük a pizzát és elmentem megfürdeni.Még olvastam egy kicsit és tíz órakor el is nyomott az álom.

______

Reggel álmosan ébredtem hat órakor.Nem vagyok ehhez hozzászokva sosem kellett ilyen korán kellnem.A szekrényemhez sétáltam és felvettem egy világoskék farmert egy rózsaszín haspólóval.Már október van de olyan meleg van,hogy csak egy kardigánt vettem fel hozzá.Lerohanok a lépcsőn gyorsan bekapok valami reggelinek valót és várom a bátyámat.Már a cipőmet húztam fel amikor letámforgott a lépcsőn.Gyorsan felvette a cipőjét és indultunk is.Gyalog mentünk.A suli előtt megálltunk és a lépcsőn álló társaságon megakadt a szemem,pontosan egy emberen egy raszta fiún.Ohhh te jó ég Ricsi.Ő az ő Ricsi ááááá.

-Ádám ő az Ricsi-súgom a bátyámnak.

-Ja látom-őt nem nagyon érintette meg a dolog.

Az épület felé sétálunk de én megállok a lépcsőtől pár méterre és rohanni kezdek.

-Ricsiiiii-visítok és a nyakába ugrok a rasztának.

A társaságban állók furán néznek rám de nem érdekel szorosan öleltem meg régi barátom.

-Ren vagyis Reni mit csinálsz itt-suttogta a fülembe izgatottan.

-Visszajöttem-mondtam és eltoltam
magamtól.

-Öhm...sziasztok Reni vagyok-mondtam és körbenéztem a társaságon.

-Hali-intettek hanyagul.

-Te ki vagy?-nézett rám furán egy hippi lány-Bocsi de Ricsi az én barátom-mondta félénken.

-Jaj neeeem Ricsit ovi óta ismerem nagyon jóban vagyunk-feleltem.

-Uhh sajnálom-harapta be a száját.

A színpadon túl/Szjg ff/Where stories live. Discover now