🌻. 7. 🌻

181 7 1
                                    

1 hónappal később:

Visszajöttem Magyarországra,és most minden rendben egyenlőre megbeszéltem Ricsivel meg Cortezzel a dolgokat úgyogy happy van.Az igazat megvallva Ricsi nem az igazi velem mert a csaja fontosabb ami bánt is úgyhogy Cortezzel sokkal több időt töltöttem mint valaha is.Sikerült minimálisan összekaparnom az életem úgyhogy ja.A karrierem.Nem tudok sokat mondani csak elhívtak egy koncertre itt Magyarországon az arénában decemberben még nem tudom hogy elvállalom e.Kockázatos lenne az egész.Úgyhogy egyenlőre ezzel nem fogok foglalkozni.A suli.Hát a tanulmányi eredményem rohamosan csökkent jelenleg a hármas alját súrolom.Össze kéne kaparnom magam de egyszerűen nem megy.Nem tudok koncentrálni és figyelni sem.Az első és legfontosabb az,hogy az életem rendben legyen majd utána a tanulás és végül a karrierem.

________________

Reggel fáradtam ébredtem,megint aludtam vagy két órát.Már lassan egy hónapja nem alszok normálisan de ez van.A szekrényemhez mentem és felvettem egy szürke pólót fekete farmerral.Mostanság ilyen darkban nyomom.Az ajtóban felvettem a fekete sportcipőm meg a téli kabátom és kiléptem az ajtón.A bátyám fogalmam sincs hol van csak a suliban és otthon látom.A kapuban Cortez várt mint a legjobb barátom az utóbbi időben.Mosolyogva köszöntem neki és elindultunk.Mindenféléről beszélgettünk és nevettünk.A suli előtt már a megszokott társaság állt.Mi is odaálltunk és Cortez már beszélgettett is.Én is megálltam de meguntam úgyhogy szóltam.hogy lelépek.A teremhez menet már megszoktam anénikém hangját de nem is foglalkoztam vele csak mentem tovább.A teremben leülve csak néztem a táblát és csendben ültem.Csütörtök van vagyis Vladár.Már megtanultam ignorálni teles mértékben és már automatikusan válaszolok az oltogatására.

-Rentai javítson már a búskomor énjén vagy javítok én de az egyes lesz-oltott be.

-Javítson maga a képén mert nem hiszem,hogy így bárki is kedvelné őnt-vágom rá csípőből.

-Most ide felelni-üvöltötte el magát.

Miután ötösre feleltem(az etika nagyon megy)már csak unalmas volt az óra csak néha a fiúra kellett rászólni mert baromkodtak a hátsó padsorban.Szünetben lementem a büfébe és vettem egy fánkot és egy forrócsokit meg egy kólát Corteznek.Kisétáltam az árkádok alá és a kezébe nyomtam a löttyöt.Vidáman nézett rám és megköszönte és folytatta a beszélgetést amibe néha és is beleszóltam.


Sajnálom,hogy ilyen rövid de egyáltalán nincs ötletem meg sokat kell tanulni.Már letelt az első negyed év és teknikumba szeretnék menni úgyhogy vállalható jegyeimnek kéne lennie.És hát nem nagyon azok:).Most is írunk dogákat úgyhogy arra is tanultam meg minden.Úgyhogy tényleg nagyon sajnálom,hogy rövid lett meg azt is hogy eltűntem és ne haragudjatok ha ritkán lesz rész.Fél év után majd jobban ráérek mert arra már a keringőpróbák is lemennek.                         Pusszancs:Hédi

A színpadon túl/Szjg ff/Where stories live. Discover now