🍁 10. 🍁

149 6 0
                                    

A napok csak teltek és már ott tartottam,hogy holnap visszautazok Amerikába.Gyorsan összecsomagoltam két bőröndnyi ruhát és minden cuccot.Remélem jól fogom érezni magam.Előkészítettem a holnapi ruhámat és lefeküdtem mert má fáradt voltam.

______________

Reggel vidáman ébredtem.Felkaptam a ruháimat és kisminkeltem magam.Magam után húztam a bőröndjeim és táskáim.Ádám azt mondta elvisz a reptérre.Minden cuccomat beraktam a kocsiba és indulhattunk is.A reptéren egy szoros öleléssel elbúcsúztam a bátyámtól és megkerestem a többieket.Még csak Tami volt ott úgyhogy odamentem  hozzá.

-Szia-köszöntem viáman.

-Hali-mosolygott rám.

-Izgulsz?-pillantottam rá.

-Egy kicsit az igazat megvallva sosem voltam sehol ennyi ideig pláne nem egy idegen országba-sóhajtott.

-Nekem sem lesz könnyű,vissza kell mennem a régi barátaimhoz akik mindig bántottak-feleltem.

-Ohh sajnálom-simított végig a vállamon.

Lassacskán a fiúk is megérkeztek úgyhogy mehettünk is becsekkolni.Egy kicsit féltem pedig nem egyszer utáztam repülővel.Miután felszálltunk kényelembe helyeztük magunkat.Három óra múlva Londonba érünk ott át kell szállnunk és irány Amerika.

___________

A három órás út alatt vagy az egyik ottani barátnőmmel chateltem vagy Tamival beszélgettem.Londonban átszálltunk a tengertúli járatra és én egyből el is aludtam.Már csak arra ébredtem,hogy valaki kelteget aki nem más volt  mint Krisztián.Na ez meg hogyan került mellém?Álmosan megtöröltem a szemeim vigyázva a szempillaspirálomra mert nem szerettem volna fekete képpel leszálni a gépről.Körübelül este tíz lehet Amerikai idő szerint,pedig hozzá vagyok szokva mégis mindjárt elalszom.Miután leszálltunk a gépről megrohamoztak a rajongok.Ezek miért nem alszanak?Kiosztottam pár autogrammot és csináltunk képeket is.Örülhetnek.Miután elmagyaráztam a két a-s nak, hogy mi ez a felhajtás hívhattunk egy taxit ami elvisz miket a suli szállójába.Ami kifejezetten luxus,réggebben jártam ott és még medence is van.No comment.Amint oda értünk az igazgató fogadott minket.Szegény nagyon fáradt volt.

-Hi Reni,it's good to see you here again,I hope you're having a good time(Szia Reni jó ujra itt látni téged remélem jól fogjátok magatokat érezni)-mosolygott rám az igazgató.

--Hello Mr.Lock I'm glad to be here again(Üdv Mr.Lock örülök,hogy újra itt lehetek-üdvözöltem.

I'm sorry, I'm very tired, rooms 3003 and 3004 are yours to find, unfortunately I can't accompany you.(Elnézést kérek nagyon fáradt vagyok a 3003 és a 3004 szoba a tiétek megfogjátok találni sajnos nem tudlak elkísérni titeket.)-mondta és otthagyott minket.

-Gyertek utánnam megmutatom merre kell menni-sóhajtottam és megindultam a lift felé.Na és itt kezdődött életem azon szakasza ami sokkal színesebb és vidámabb volt.

A színpadon túl/Szjg ff/Where stories live. Discover now