A nap gyorsan elment így mehettem is haza.Otthon anyuék még nem voltak ott ezért a bátyámmal voltam.
-Mi volt tegnap ez a Ricsis dolog?-huzogatja a szemöldökét.
-Hülye-dobom meg egy párnával-Tudod hogy barátok vagyunk semmi több-mondtam.(Szia két hónappal ezelőtti énem mit is mondasz?)
-Tudom csak vicceltem-röhögött-Szóval akkor mindenki tudja,hogy híres vagy és,hogy Máday a nénikénk?-kérdezte.
-Nagyjából igen de ez annyira klisé-mondtam-eljöttem ide hogy nyugodtan legyek erre a kilencedikesek simán lerohannak egy autógramnért-sohajtottam.
-Ne aggódj megoldjuk-mondta.
Jött egy üzenetem a blikk-től.Egy cikk rólam.
"Tegnap egy emberünk egy II kerületi utcán látta rohanni bőgve Rent(17) az amerikai szupersztár.Forrásaink szerint a Szent Johanna Alapítványi Gimnáziumba jár és ott folytatja a tanulmányait.Emberünk lencsevégre kapta ahogyan régi gyerekkori barátjával sétál Pósa Richárdal(18).A média találgatja mi lehet a pár között de egy bensős emberünk szerint Richár most szakított barátnőjével és most minden idejét Rennel tölti mondván,hogy legjobb barátok ovi óta.De emberünk fotót is küldött miközben Amerika híres üzletemberének fia Antai-Kelemen Ádám(Cortez)(18)viszi a hátán a lányt az iskola udvarán.Elmondása szerint múltkor spanyolul látta veszekedni Rent Szatmáry Kingával(17) Richárdal és Cortezzel.Nyilatkozata szerint spanyol álltalános iskolába jártak és így ismerik egymást.Mint fent feltüntetett Cortez és Ren kapcsolata homályos mivel a média nem tud alátámasztani semmit sem a fiatal sztárral kapcsolatban."
-HOGY MI VAN?????-kérdezem sokkosan.
Honnan tudnak ezek ennyit meg miazhogy én meg Cortez vagy Ricsi egáltalán Kinga,hogyan kerül a sztoriba vagy az iskolám,milyen homályos kapcsolat te jó ég.
-Reni mi történt?-kérdezi Ádám.
-Olvasd el a blikk cikkét.Mennem kell-mondom és elrohanok.
Kihez menjek előbb Cortezhez vagy Ricsihez.Végül Cortezhez mentem.Idegesen kopogram egyet az ajtón.A nagyija nyitott ajtót,illedelmesen köszöntem ês felrohantam Cortez szobájába.
Levágtam magam a kanapéra és a szám szélét rágtam.-Reni mi van?-kérdezi ilyedten.
Felpattanok és leülök a gépe elé.Megkeresem a cikket és elérakom.Idegesen sétálok fel alá és várom mikor végez.
-Oké ez így sok-csukta le a laptopot-honnan tudnak ennyit?-kérdezi.
-Ohó bárcsak tudnám-mondtam-felhívom Jayt-csillan meg a szemem.
Leülök Cortez mellé az ágyra és várom amíg felveszi.Kínkeservesen sok idő.
-Szia Jay ohm köhm én vagyok-váltok angolra.
-Ren mi ez a cikk ha?Mit műveltél?-kiabál.
-Igazából semmit sem-motyogtam.
-Persze higyjem is el-mondta.
-Igazat mond-feleli lazán Cortez.
-Te ficsúr ki vagy-ordít Jay kikelve magából.
-Cortez-vigyorog mellettem a barátom.
-Ohh hogyne Cortez mi és az a Ricsi kicsoda meg valami Kinga is van-dühöng tovább.
-Szóval Kinga a legjobb barátnőm volt, Ricsit ismerem ovi óta nagyon jó barátom és Cirtez meg Cortez csak egy barát-hadarok folyamatosan.
-Te lány errőlmég beszélünk-vágja rám a telefont.
-Uhh hívd Ricsit-harapom be a szám.
Cortez hívta Ricsit videóhívásban.Te jó ég mi lesz ebből .
-C,mi van-pillant Ricsi a fiúra.
-Igazából itt vagyok én is.Olvasd el a cikket a blikk oldalán szar ez történt-mondtam.
-Öhm Ren mi lesz most?-kérdezte Ricsi-Nem tudhatnak ennyit az lehetetlen-mondta.
-Valaki biztos a sulitól nyilatkozott óvatosnak kell lennünk-mondtam-Kaptam egy blikk üzit olvasom:
-Ma emberünk látta Rent(17) rohanni az utcán.Álítása szerint Cortezhez(18)ment.Információnk még nincs arról,hogy a fiatal sztár miért rohangál Richárdhoz(18) és Cortezhez.
-Hát ezt nem hiszem el-morogtam és tárcsáztam a számot.
-Aha igen én mondom igen nem honnan tudjam nem nem igaz hagyjatok békén nem mondom nem hogyan ja aha pillanat-csapom le a telefont és hívom a menedzserem.
-Szia Jay igen én vagyok figy eltudnád rendezni ezeket a cikkeket elég bizarrak-mondtam-Hogy mi nem a francba-mondtam és letettem.
-Ren mi a baj-kérdi Ricsi a kamerán keresztül.
-Edina az emberük és ő nyilatkozik-sóhajtottam-Valakinek megvan a száma?-kérdeztem.
-Nekem sajnos igen-forgatta meg szemét Cortez.
-Szia igen Reni vagyok,te cafka ha mégegyszer nyilatkozni mersz rólam esküszöm kilyukasztom a plasztik csöcseid-ordítottam-Mi hogy nem félsz tőlem?Holnap reggel négy testőr fog rás várni és követni minden mozdulatod-mondtam és letettem-Huh hát ez durva-fújtam ki magam.
-Az mit képzel ki is ő,hogy itt izél-dühöng Ricsi.
-Asszem megyek és vigyázok -mondtam.
Elindultam haza és a sötét hűvös utcába olyan jól esett sétálni.Nagyon remélem,hogy nem lesz több ilyen nagyon nem akarom pihenni akarok épp azért léptem le.Kanadába nem mehettem mert az feltűnő lenne úgyhogy maradt ez és cseppet sem bántam meg.
-Renáta mik ezek a cikkek?-kérdi anyám.
-Anyu nem tudom a suliból egy lány ellenem fordult és nyilatkozott-sóhajtottam fáradtan-De elintéztem beszéltem Jay-yel és a lánnyal is ne aggódjatok-mondtam.
-Jaj kicsim felnőttél-szipog anyám-Gyere egyél-invitál.
-Tulajdonképpen Corteznél már ettem-húztam el a szám.
Mivel fel mehettem a szobámba éltem a lehetőséggel.Gyirsan lefürödtem és olvastam.Éjfélkor letettem a könyvet és el is nyomott az álom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A színpadon túl/Szjg ff/
Hayran KurguSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.