1 héttel később:
Összeomoltam.Elvesztettem mindent egy hét alatt felfordult az életem.Szépen lassan kiesett mindenki mellőlem.Adám még mindig haragszik rám Ricsi a csajával van és Cortez meg nem is tudom ő is el van.A hetemet álltalában Alexxel voltam.Remek barát és megért de az sem az igazi.
____________
Reggel felkeltem felvettem valami ruhát és már indultam is a suliba.Amikor odaértem köszöntem és bementem.Felsétáltam a terembe és levágódtam a helyemre és olvastam.Mostanában csak spanyolul beszélek ha nem muszáj magyarul ezért spanyol könyvet is olvasok.Már lassan becsengettek ezért el raktam a könyvem mert Vladárral lesz órám és nem nagyon szimpatizálok vele.
-Jó reggelt Rentai a táblához-mondta.
-Megyek-hupszi ez spanyolul volt,áh ez még hasznos lesz.
-Parancsolsz?-kérdi.
-Tudja csak azt mondtam,hogy megyek-hadarok spanyolul.
-Beszélj magyarul légyszives-kért.
-Sajnálom nem tehetem tudja itt az van amit én akarok maga csak egy tanár-folytatom a színjátékot Cortez meg Ricsi csak mosolygott rajta.
-Ti ott hátul értitek mit mond?-kérdi.
-Persze,hogy értjük-szólal meg Ricsi.
-Fordítsatok mert úgy tűnik nem akar magyarul megszólalni-dühöng Vladár.
-Hát hogyne-mondja Cortez folytatva velem a játékot.
-Megyek szólok Mádaynak-sétál ki az ajtón.
-Nyugodtan-kiabál utána Ricsi spanyolul.
Pár perccel később Vladár Mádayval jött vissza.
-Reni Cortez Ricsi kérlek folytassátok magyarul-kér minket spanyolul.
-Na de nénikém ez így jó nem fogok magyarul beszélni-mondtam.
-Reni légyszi csak egy picit-könyörög.
-Nénikém nem és kész-mondtam és a helyemre ültem.
-Te beszélsz spanyolul?-kérdi Vladár a nénikémtől.
-Ez a három mellet muszály álltalános óta beszélik a nyelvet muszály volt megtanulnom-sétál ki a teremből.
-Na gyerekek folytassuk-mondta de már kicsengettek.
Szünetben lementem az udvarra és leültem a szokásos helyemre.Cortez odajött hozzám.
-Jól vagy miért nem szólalsz meg magyarul?-kérdi.
-Mert nekem így jó,sokkal könnyebb mert senki nem érti mit mondok-sóhajtok.
-De én Ricsi és Kinga is érti-mondta,az emlegetett meg megjelent.
-Renáta attól,hogy sztár vagy nem csinálhatsz azt amit akarsz-olt le.
-Kinga hagyjál már fogalmad sincs mi van velem leszarod oké értem de egyet kérek S-Z-Á-L-J L-E R-Ó-L-A-M-tagoltam spanyolul.
-Tényleg Renáta nem érdekel a nyomorult képed de nem szálok le rólad-suttogta halkan,és itt elszakadt a cérna.
-Tudod mit Kinga attól,hogy nekem sikerült neked meg nem attól nem kell utálni elegem van a folytonos utálatból amit nap mint nap kapok és nem csak a rajongóimtól hanem az álítólagos barátaimtól is.Ricsitől,Corteztől és legfőképp tőled-üvöltök az arcába.
-Nem bírod látom ám és ezért akadsz ki-mondta szemrehányóan.
-UTÁLLAK-ordítottam
-Nem sokra megyek vele-röhögött fel.
Elegem volt,túl lőtt a célon nagyon és már nem tudom mit csináljak.Egyszerűen rohanjak el vagy örlődjek szépen csendben,magamban.Mert őszintén szólva nem tudom mi lenne a legjobb megoldás.Felpattantam a padról és lassan és csendben kitettem a lábamat azon a kapun talán utoljára nem tudom de muszáj valamit tennem.Haza rohantam és minden ruhámat bedobáltam a bőröndömbe.Kerestem egy repjegyet és kész is voltam.Hogy pontosan hova is megyek hát Argentínába,hogy miért,nem tudom csak legyek innen jó messze.A gépem kb három óra múlva indul akkor senki sincs itthon le tudok lépni.Egyedül Alexnek fogok szólni senki másnak.Gyorsan elküldtem az üzenetet és el is indultam a reptérre.Három ezer rajongó tolongott ott ezért kénytelen voltam másképp átjutni az ember tömegen.Beöltöztem és már fel is tudtam szállni.A repülön vagy aludtam vagy zenét hallgattam.Néhány rajongó odajött ezért csináltam velük egy képet és kész is.Argentínában leszálltam a repülőről és már mehettem is.Hogy hova?Na ez egy jó kérdés.Először is keresek egy hotelt utána meg egy fodrászt mert muszáj lesz átfestetnem a hajam vagy különben fel ismernek.Egy pont jó hotelt találtam amikor csörgött a telóm.Jay hívott vajon mit akar.
-Hello-köszönök.
-Ren menj a villába ne hogy hotelbe merj menni-mondta szórakozottan.
-Honnan?-akadok meg.
-A rajongók posztoltak egy képet onnan-mondta-Namindegy gondolom pihenni jöttél úgyhogy szia-tette le.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A színpadon túl/Szjg ff/
FanficSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.