-Elmondaná valaki,hogy mit csinálok itt?-kérdeztem.
-Ma van egy éve,hogy tiéd a kiadó ezért meghívtuk az alkalmazottakat-felelte a bátyám.
-Honnan tudsz a kiadóról?-kérdeztem.
-Meg vannak a forrásaim-vigyorgott.
-És a többiek?-kíváncsiskodtam.
-Türelem hugi-ölelte át a vállamat Noah.
Megforgattam a szemeimet és inkább felültem az egyik bárszékre és onnan figyeltem az eseményeket.Egyszercsak a bátyám azt mondta,hogy keljek fel és álljak mellé.
-Ennek mi értelme?-kérdeztem.
-Majd megtudod-mosolyodott el-Nézd gyere ide-állított be a nagy lámpa alá-Csukd be a szemed-kérte.
Megálltam és becsuktam a szemeimet.Mit terveznek ezek?Egyszer csak azt hallottam hogy nyílik a bejárati ajtó.Hallottam lépteket egy csomót.Kis idő után valaki megragadta a kezem húzni kezdett.
-Hé hová megyünk?-kérdeztem.
-Táncolni-hallottam Ricsi hangját.
-Ezt most nem gondolog komolyan ugye?-nevettem fel.
-Dehogyis nem-bólogatott.
______________
Miután ugrabugráltam Ricsivel körbe pillantottam a teremben,mindenki itt volt aki akkor nekem dolgozott.Olyan jó volt mindenkit együtt látni.Elsem hiszem,hogy idáig jutottam.Oda sétáltam a bátyámhoz és átöleltem.
-Köszönöm,mindent-mondtam.
-Ugyan semmiség-vont vállat.
-Ez nem igaz te is tudod.Na de honnan tudsz a vállalatról?-kérdem.
-Ricsi mondta,hogy szervezhetnénk neked egy bulit-felelte.
-Ohh értem-sóhajtottam.
-Mi van veletek?-kérdezte a bátyám.
-Nem tudom-suttogtam.
-Ne aggódj hugi megoldjuk-karolta át a vállamat.
Hálásan elmosolyodtam és tovább néztem a tömeget ami betöltötte a nagy házat.Régen volt ekkora élet itt.A papa mindig nagy bulikat szokott szervezni és mindegyiket imádtam.Három hónap múlva már nem lehetek ebben a házban akkor amikor akarok.Először féltem idejönni de most már örülök,hogy itt lehetek.Rájöttem,hogy szeretek itt lenni ide járni suliba és itt élni.Jót tett nekem ez a cserediák program.Vidáman néztem a tömeget és azon gondolkodtam mi lezs velem ezek az emberek nélkül.
ESTÁS LEYENDO
A színpadon túl/Szjg ff/
FanficSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.