Reggel az ébresztőm hangos rikácsolására keltem.Gyorsan felpattantam és felvettem egy fekete farmert egy fehér i'm good feliratú pólóval.Gyorsan lementem a lépcsőn és meg reggeliztem.A bátyám is lejött és már mehettünk is.Gyorsan mentünk mert lassan késésben voltunk.A suli előtt láttuk a szokásos társaságot a lépcsőn.
-Sziasztok-köszöntünk.
-Hali-int Dave és tovább magyaráz valami Mac cuccról.
-Ren délután át jössz?Muszáj beszélnünk-kérdi Ricsi.
-Aha miért is ne-mondtam.
Mivel már lassan becsengetnek ezért elindultunk befelé.A nénikém ma sem kímélt minket.
-Matsuda értem,hogy menőnek érzed magad de ez a haj a farmra való.Antai-Kelemen ne igyál már ilyenkor kólát könyörgöm az lesz a veszted.Felmayer hol érzed magad hmm?Az FBI-ban?.Pósa könyörgöm ne felejtsd el a piercinget.Reni Ádám gyertek csak ide!!-ordibál fenyegetően.
-Uhh menjünk-ragadom meg a bátyám kezét.
-Emi néni ne izélj mi van?-kérdi Ádám.
-Gyertek az irodámba-utasít minket.
-Na mi van ?-kérdem idegesen.
-Reni vagy meg akadályozod a cikkeket vagy ez így nem mehet tovább az iskola hírneve van veszélyben-mondta.
-Tudsz angolul?-kérdem és bólint-Hívom Jayt-mondtam.
-Szia Jay én vagyok-köszönök-Az igazgatóhelyettes vagyis a nénikém szeretne beszélni veled-közlöm.
-Jó nem bánom-mondja lazán.
-Üdv Máday Emília vagyok Reni nénikéje-köszön-Perpillanat az a fontos gondunk hogy a cikkek nem állnak le.Ez konkrétannem is lenne probléma ha az iskolát nem ócsárolnák.Mint megtudtam az egyik diákunk adja ki az információt.Annyit szeretnék kérni hogy a cikkeket szüntesse meg vagy álitsa le-hadarja a nénikém.
-Igyekszem-mondta.
-Köszönöm-hálálkodok.
-Reni ez nem lesz jó gyere vissza ide nem fogod ott jól érezni magad-szól a menedzserem a telefonba.
-Jay megfogom oldani kell ez a szünet ez én nem bírom-felelem és rávágom a telefont.
Kisétáltunk az irodából és én mentem infóra Ádám meg franciára.Gyorsan szedtem a lábaim mert már így is húsz percet kések.
-Elnézést Máday igazgatóhelyettesnél voltam-magyarázkodtam.
-Ülj le és olvasd a szöveggyűjtemênyt-mondta szigorúan Kardos.
Az óra gyorsan ment szinte csak olvastunk mert a tanár berágott Davere mert telóról felelt.No comment.Szünetben mint mindig lementünk az udvarra és megálltunk az árkádok alatt.
-Reni mesélsz a sztár életről-kérdi megint Zsolti.
-Ne haragudj de most nem-húzom el a szám.
-És majd egyszer?-néz rám Macu.
-Igen majd egyszer-feleltem.
A nap többi részében nem történt semmi izgi sem úgyhogy le sem írom.Épp hazafelé sétálok Ádámal és azon vitatkozunk,hogy mi legyen a karrieremmel.
-Nem Ádám szeretném megtartani ez egy kis szünet-magyaráztam folyamatosan.
-Nem Reni ezt azért csinálod mert már nem akarod a hírnevet-fortyog dühösen.
-De te nem érted sok volt ott voltál értemed kéne ez csak egy kis szünet addig míg befejezem a sulit max de nem tudom lehet hogy addig itt lépek majd fel nem tudom oké de nem akarom abbahagyni-emelem meg a hangom.
-Húgi értem fontos neked de akkor minek hagytad abba mondj egy nyomós okot-kiabált durván.
-Kiakartam dobni a kiadótól nem fogod fel a helyzet magaslatát te lökött-ordítok magamat is meglepve,és hátat fordítva elrohanok.
Hova mehetnék nem tudom.Cortezhez nem,Ricsihez sem nem akarom hogy tudják.Alexhez fogok menni remélem még ott lakik.Alex haver szó szoros értelmében.A gimi első êvében találkoztunk és haverok lettünk.Dühösen sírva vágtatok az utcákon mint valami elmebeteg.Rohanok egyik parkból a másikba hátha odatalálok.Két óra eszeveszett rohangálás után meglátom a szürkés zöld házat és becsengetek.
-Szia-köszön egy középkorú nő.
-Ön Alex anyukája?-kérdem megtörölve a szemem.
-Igen és itthon van szeretnél felmenni hozzá?-kérdezte kedvesen,bólintottam.
Lassan felsétáltam egy lépcsőn és a poszteres ajtó előtt megálltam.Bekopogtam majd miután hallottam a hangot bementem és a főldre rogytam és olyan bőgés kapott el mint még soha.
-Reni?-hallom Alex maglepett hangját távolról.A könnyeimtől alig láttam-Mi a baj ,hogy hozzám jöttél vagy egyáltalán mi van?-kérdi.
-A ez nem ahh-makogtam össze vissza.
-Shh nyugi gyere-fogta meg a kezem és leültettet az ágyra-Mi történt?
-Ricsi meg a bátyam ott van Cortez is meg a hírnevem kiakartak vágni a kiadótól de leléptem nem engedtem a bátyám kiakad aztán Ricsi vele nincs semmi aztán Cortez meg ott a cikk amiben említenek vele de Kinga is benne van sőt ha úgy vesszük Ricsi is és Jay az akarja,hogy menjek vissza de nem akarok be szeretném fejezni a sulit utána sztárkodni elegem van-hadartam folyamatosan.
-Ohh oké szóval sok mi?-kérdi mire bólintok.
-Szóval sztár vagy Amerikában?-kérdi.
-Aha-bólintok.
-Ez a cikk amit a blikk oldalán olvastál teljesen kikészített?És össze vesztél a bátyáddal?-emészgette a hallottakat.
-Igen és már unom szerettem híres lenni de miután kiakartak dobni eljöttem és megkértem Jayt hogy intézze el mert már nem volt hozzá lelki energiám-meséltem.
-Sajnálom-ölelt meg belőlem meg újra kitört a sírás.
YOU ARE READING
A színpadon túl/Szjg ff/
FanfictionSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.