🌴 20. 🌴

119 6 0
                                    

Reggeli után a terembe indultam mert most matekom lesz.Leültem a helyemre és azt az ablakot bámultam ahonnan leestem.Annyira elmerültem hogy észre sem vettem hogy a tanár a nevemet mondja.

-Miss Rentai whats doing?-kérdezte.

-Öhh nothing-makogtam.

Ezután inkább figyeltem mielőtt le küld az igazgatóhoz.A matek dög unalmas volt már vártam hogy a bátyám mit tervezett.Nem írom le az óráimat mert nem történt sok minden.Éppen a bátyámmal telefonáltam hogy mit kéne felvennem.

-Hugi van az a levendula színű ruhád vedd fel azt-mondta.

-Honnan?Jó hagyjuk de január van-jegyeztem meg.

-Nem baj vedd fel azt-mondta és letette.

-De jó-sóhajtottam fel.

-Mi történt?-kérdezte Tami.

-Noah valami hülyeséget talált ki és most estélyiben kell mennem-mondtam nyakig a szekrénybe.

Miután megvolt a ruha gyorsan felvettem és felhuztam hozzá a fehér magassarkúm.A hajamat kibontottam így hullámosan omlott a vállamra.Gyorsan szedtem a lábaimat az utcán mert egy rohadt taxit sem tudtam fogni.Annyira siettem az utcán amennyire a nyolc centis sarkú cipőm engedte.A ház előtt megálltam és írtam a bátyámnak hogy itt vagyok.Azt mondta menjek be.Oké.Beütöttem a kódot és beléptem az ajtón.Minden ugyan olyan volt mint eddig.Lassan sétáltam végig az egész házba és egyszer a konyhában a pulton Ricsit találtam.

-Hát te?-kérdem.

-Megtaláltál-vont vállat és mellém állt.

Gondolom a többieket is meg kell találnom.Tamit a szobámba találtam meg.Noaht meg a garázsba.Na most ennek mi értelme.Akkor még nem tudtam semmit sem...

A színpadon túl/Szjg ff/Where stories live. Discover now