Mivel becsengettek ezért bevonultunk a terembe,kivételesen a nénikém nem ordította le a fejünket.Irodalmunk volt az első ami dög unalmas volt.Etikán Vladár megint szivatott.
-Rentai a táblához a többieknek kuss-morogta.
-Megyek már-motyogtam.
Miután ötösre feleltem levágódtam a helyemre és csendben maradva figyeltem a tanárt.
________________
Hazaérve olvastam mivel ezt a tevékenységet brutál régen űztem.Elolvastam két teljes könyvet és sokkal jobban éreztem magam.Segített az olvasás mindig is szerettem olvasni felszabadított.
-Reni gyere vacsorázni-kiabált fel anya.Íjjj.
-Megyek már-szóltam vissza
Leérve meglepetés fogadott mert az összes barátom itt volt és rendelt kaja volt.
-Mi van itt?-kérdeztem meglepve.
-Boldog szülinapot kislányom-ölelt át anya,el is felejtettem a szülinapom.
-Köszönöm-suttogtam könnyezve.
Mindenki felköszöntött kivéve Ricsit,fejenként egy egy apró ajándékot kaptam aminek mind örültem.
-Renáta sajnálom-mondta Kinga és megölelt.
-Nem baj nem haragszom örülök hogy újra barátok vagyunk-mosolyodtam el.
-Azért ne bízd el magad-mondta.
Csak felnevettem és odasétáltam a többiek mellé.Megvacsiztunk és Ricsi odajött hozám.
-Tudsz jönni?-kérdezte
-Aha-feleltem
Megragadta a karom és húzni kezdett az utca felé.Még gyorsan leakasztottam a kabátomat és kiléptünk a márciusi hidegbe.
-Figyelj Reni én mindent sajnálok nem akartam így bánni veled csakis a jót akartam nem akartam fájdalmat okozni.Beszéltem C-vel mondta,hogy min mentél keresztül.Sajnálom és nagyon fontos vagy nekem-mondta ami nyomta a lelkét.
-Fiogyelj Ricsi semmi baj nekem is volt rossz időszakom és ezért nem tudok rád haragudni nagyon szeretlek-csúszott ki a számon.
-Tényleg?-vonta fel vigyorogva a szemöldökét-De én is téged-mondta.
Egy pillanatig sem habozott ajkaimnak esett.Most más volt mint amikor vígasztalásképp csókolt meg ez szerelemből volt.Beleszerettem a legjobb barátomba.
-Örökké szeretni foglak-mondta.
-Én is téged örökké-mosolyodtam el és megcsókoltam.
-VÉGE-
VOCÊ ESTÁ LENDO
A színpadon túl/Szjg ff/
FanficSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.