És így lettem e hatalmas vállalatnak a tulajdonosa amit még a mai napig is én vezetek persze a legnagyobb titokban.Félek ha csak azért barátkoznak velem mivel a Rentai music tulajdonosa vagyok összetörök.Az a pár hónap borzalmasan telt.Egyhuzamban vezettem a kiadót és válltam híres énekessé.A stressz nagyon sok volt néha nem bírtam a nyomást és csak úgy elbőgtem magam.Ennek már egy éve de még mindig érzékenyen érint a téma.
-Reni minden rendben?-kérdi kedvesen Tami.
-Persze nincs semmi baj-mosolyogtam rá és tudtam ha most nem lépek le elbőgöm magam.
Ricsihez rohantam ki máshoz.Ott megállva kopogtam és beléptem.Egyből a karjaiba vetettem magam és kitört belőlem a sírás.Az emlékek hatására mintha ott lettem volna egy évvel ezelőtt a kiadóban.
-A kiadó,szerződés a Rentai music.Nem bírom-makogtam jobbra balra.
-Shh nincs semmi vaj ne sírj-nyugtatott.
Egyre gyorsabban vettem a levegőt és egyre idegesebbnek éreztem magam.Ahogy Ricsire pillantottam csak egy valamire tudtam koncentrálni a csókjára.Vágytam rá úgy éreztem csak akkor nyugszom meg ha közel vagyok hozzá.Ricsi ahogy a karamell barna szemeimet vizslatta egyből kapcsolt és rájött mivel tudna megnyugtatni.Lassan felémhajolt és megcsókolt.Ez nem olyan volt mint a tegnapi sokkal hosszabb volt és megnyugtatóbb.Mikor elválltunk mélyen a szemébe néztem és a vállára hajtottam a fejem.Nem tudom mi ez ami köztünk van de ez már közel sincs a normális barátsághoz.Oly szorosan öleltem hogy szinte megfolytottam de nem zavart.Mellettem volt és más nem számított.Már csak szipogtam a sírásom alábbhagyott és lassan megnyugodtam.Ricsi mellett elterültem az ágyon és gondolkodtam hogyan jutottam én idáig.Reméltem hogy Ricsi mellettem marad mindig de tudtam mihelyts vissza megyünk Magyarországra a barátnőjével fog lenni.Már a tudat piszkosul fájt hogy elveszthetem.Egész nap Ricsivel feküdtünk szótlanuk egymás mellett a gondolatainkba merülve.Nem kellett beszélnünk tudtunk mindent magunktól.Hogy hol van ilyenkor Ricsi szobatársa?Vissza utazott a szünetre.
_____________
Már javában besötétedett amikor Ricsi közölte hogy ma itt alszom.
-Elkéne mennem tusolni meg pizsi is kéne-húztam el a szám.Odalépett a szekrényhez és kirántott egy pólót.
-Köszi-vigyorogtam rá.
Belépve a fürdőbe beálltam a zuhany alá és megfürödtem az ott lévő tusfürdővel ami gondolom Ricsié volt.Kerestem egy száraz törölközőt és felkaptam a kapott ruhákat.Kiléptem az ajtón mire Ricsi felpattant és bement a fürdőbe.Én addig azzal foglalatoskodtam,hogy megnéztem az üzijeimet.Hátom tárgyalási email kívül csak anyu írt hogy minden oké-e.Természetesen visszaírtam hogy minden.Nem tudnia mindent.Miután Ricsi kilépett a fürdőből mosolyogva átölelt.A mi kapcsolatunk ebben a két napban inkább barátság extrákkal kapcsolatra váltott mint legjobb haverokra.Majd egyszer rájövök mi ez az egész.Lehunytam a szemem és egyből elaludtam.
Reggel mí meglepő hogy Ricsi mellett ébredtem.A héten már másodszorra.Mosolyogva felé fordultam és meglepődtem mivel ébren volt.
-Szia-suttogta hozzám nagyon közel.
-'Reggelt-mosolyodtam el.
VOUS LISEZ
A színpadon túl/Szjg ff/
FanfictionSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.