☃️Epilógus☃️

161 7 0
                                    

Nyolc év telt el mióta utoljara írtam.Azóta nagyon sok minden történt.Ricsivel az az este óta együtt vagyunk és boldogok vagyunk.Mindenki szerzett magának egy csinos barátnőt és mindenki boldog.Elvégeztem az egyetemet és van egy kislányom is Róza.Nagyon szeretem őt ő a mindenem.Igaz nem minden úgy alakult ahogyan akartam de azért minden szuper volt.Időközben a VI kerületbe költöztünk messze anyuéktól.De minden héten egyszer náluk vacsizunk.Azóta anyu volt pár főző kurzuson így elég türhető a főztje.Minden rende jött az életemben.Ma is anyuéknál fogunk vacsizni úgyhogy gooo.

-Ricsi induljunk ha oda akarunk érni-mondtam.

-Megyünk egy perc-kiáltotta.

Gyorsan beültettem Rózát a kocsiba és én bepattantam az anyósülésre.Anyuékhoz érve megfogtam Róza kezét és beléptünk a házba.

-Sziasztok megjöttünk-kiabáltam el magam.

-Sziasztok kicsim gyertek üljetek le-invitált minket anyám.

Leültünk elfogyasztani a bolognait ami kivételesen finom volt.A vacsora után leültünk a nappaliba és meséltünk egymásnak hogy kivel mi történt.Holnap Cortezékhez megyünk vacsorázni igen ez is szokás.

Miután hazaértünk Rózát megfürdettem és elaltattam.Még csak négy éves.Ezzel végezve a konyhába mentem és leültem gondolkodni.Itt vagyok egy saját házban a legjobb barátom a férjem és van egy kislányunk is.Nyolc éve ezt sosem gondoltam volna.Hogy egyszer eljutok idáig.

______________

Ma nem történt semmi egész nap pihentünk és Róza oviban volt.Most éppen a karácsonyi vacsorára kédzülünk Cortezékhez.Én egy piros kockás szoknyát vettem fel egy piros karácsonyi polóval és rá pulcsit és a szetthez elengedhetetlen piros magassarkú csizmám.Gyorsan felöltözetettem Rózát és mentünk is a kocsihoz ahol Ricsi várt ránk.

-Ahh az ajándékok-jutott eszembe.

Gyosan visszaszaladtam az öt táskáért és indulhattunk is.Cortezék brutál messze laktak így egy másfél óra kocsikázás után értünk csak oda.

-Sziasztok-köszönt nekünk Cortez és a barátnője Kata.

-Csá C.-fogott vele kezet Ricsi.

-Férfiak-mondtuk egyszerre Katával.

Nevetve beléptünk a házba Róza elment játszani Katáék kislányával Lilivel.Ők úgy tűnt elvoltak a nappaliban.Mi felnőttek a konyhába mentünk.

-Pezsgőt?-kérdezte Cortez.

-Jöhet-bólintott Ricsi.

-Nem köszi-mondtuk Katával.

-Először vacsi aztán ajándékozás-mondta a házigazda.

A lányokat kihoztuk a nappaliból és neki állhattunk a vacsorának.Kata brutál jól főz nem csoda hisz az egyetemen is ezt tanulta.

-Na jó gyerekek akkor ti kezditek-mondta Kata-A kék Lilié a zöld meg Rózáé-motogatta.

-Anyu,anyu nézd egy kiskutyus-mutatta nekem a plüssöt.

-De aranyod-simítottam meg a fejét.

-Ez egy boci-kiálltott fel Lili.

-Köszönjük az ajándékot-mondta Cortez.

-Ugyan semmiség-vontam vállat.

A kicsik után mi is odaadtuk Katáéknak az ajándékot meg persze Cortez nagyszüleinek is vettünk egy kis apróságot.

A színpadon túl/Szjg ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora