Miután valamikor hajnali négykor sikerült elaludnom így kb tíz óra után keltem fel.Rendesen meglepődtem amikor felültem az ágyba.Tami helye rendezett volt és egy levél volt rajta.
Elmentem majd jövök pussz.
Oksi akkor egyedül vagyok.Aha gondoltam én.Valaki eszeveszettül kopogni kezdett.Odapattantam az ajtóhoz és meglepetésemre Noah volt az.
-Mit csi...-kezdtem volna de megint kopogtak-A francba-dühöngtem.
Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam az ajtót Ricsi volt az.
-Reni oda tudnád adni a...-akadt meg amikor meglátta Noaht-Te meg mi a jó büdös fenét keresel itt???-akadt ki.
-Figyelj nem kell a szentbeszéd azt tegnap éjjel már megkaptam Renitől.Igaz nem vagyunk a legjobban de szeretném ha elviselnél szeretnék Renike mellett maradni-mondta Noah.
-Itt hagytad akkor amikor kellett volna neki a testvére most meg itt arcoskodsz-mondta Ricsi.
-Sajnálom nem volt más választásom meg ott volt neki Ádika-vonta meg a vállát.
-De te kellettél volna neki nem Ádám -motyogta Rics.
-Jó álljatok le jó Noah nem volt ott amikor kellett volna de ez a múlt nem lehet rajta változtatni-vágok közbe.
-Jó mindegy én elhúztam dumcsizzatok csak-nyávogott Ricsi lányosan.
-De...-mondtam volna ha nem csapja rám az ajtót.
-Látom jóban vagyunk-vigyorgott Noah.
-Ahh-sóhajtottam fel.
-Figyelj én nem így akartam-suttogta.
-Tudom de most légyszi menj el nem tudok neked megbocsájtani-néztem a szemébe.
-Oké nem gond-mosolygott és kiment.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A színpadon túl/Szjg ff/
FanficSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.