Miután Ricsivel lerendeztem a dolgot sokkal nyugodtabb voltam.Örülök, hogy Ádám és Ricsi is újra mellettem áll.Most már este van úgyhogy megyek inkább aludni mert amúgy holnap suli.
_______________
Reggel korán keltem mert terveztem átmenni Ricsihez,hogy együtt menjünk.
Felkaptam valami téliesebb göncöt és mentem is drága barátomhoz.Csengettem mire az apukája nyitott ajtót.Illedelmesen köszöntem és beléptem az ajtón.Felmentem a szobájába és leültem a szönyegre.Amíg vártam Ricsire körbenéztem a szobába.Ezerszer voltam itt de most mégis mást sugallt a szoba.Egy ridegebb és furcsább fiút és nem azt akit én megismertem.Nem törődve a feng-shui témával megráztam a fejem és elűztem a gondolatokat a fejemből.Mivel Ricsi kilépett a fürdőből rákaptam a tekintetemet és elmosolyodtam.-Szia-suttogtam.
-Hello,te hogyhogy itt-vonja fel a szemöldökét.
-Arra gondoltam,hogy mehetnénk együtt-mosolyogtam rá.
-Rendben akkor gyere-mondta.
Kiléptünk a szobája ajtaján és lementünk a lépcsőn.Gyirsan összeszedtük a cuccainkat és kimentünk az ajtón.A suliig csendben sétáltunk és ez inkább kellemes csend volt amikor tudod,hogy nem muszáj beszélned ahhoz,hogy jól érezd magad.A sulinál odaálltunk a szokásos társasághoz és egyből csatlakoztunk a beszélgetéshez.Az első órán osztályfőnöki volt és Haller valami nagyon fontosat akart közölni velünk.
-Gyerekek az iskola azt a programot találta ki,hogy a tizenegyedik osztályokból két-két diákot küldenek ki külföldre csupan fél évre-közölte-És én úgy döntöttem,mint b-s ofő,hogy a két tanuló aki menni fog az Reni és Ricsi-jelentette ki nekem meg kihagyott egy ütemet a szívem-Az a-s osztályból Tami és Krisztián fog menni így természetesen fiú fiúval lány lánnyal lesz-közli-Reni te tuti ismerni fogod a sulit meg a környéket is-mosolyog rám,ohh neeee.
-Tanár úr!Miért nem én megyek Renáta helyett?-kérdi Kinga.
-Kinga a te angolod nem olyan jó és Reni amúgy is jobban helyt áll majd-mondta finoman.
-Pff-dühöng Kinga.
Oké szóval durván másfél hét múlva vissza megyek Amerikába Ricsivel fél évre tanulni.Ez nekem most nagyon kellett.Na mindegy túl fogom élni a régi sulimban faszaaa.Nagyon.Túl fogom élni nem lesz baj(jah hát mindeki így gondolja nem?).Az igazat megvallva kicsit félek visszamenni.A menedzseremnek nem mondhatok semmit sem nem szabad róla tudnia.
YOU ARE READING
A színpadon túl/Szjg ff/
FanfictionSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.