Egy héttel később:
Tegnap hivatalosan is véget ért a téli szünet és már ülhettünk is a suli padjaiban.Ricsivel azóta nem történt semmi most őszintén nem tudom mi van köztünk.Többször megcsókolt és ez köztudottan nem tartozik a friendzone-ba.A másik bátyám aki történetesen Noah nem láttam azóta mióta a szobámba járt van egy tippem hogy hol van de nem fogok oda menni így is ki vagyok lelkileg.De aggódom érte.Ma órák után muszály oda mennem.Talán kibírom.
____________
Kb ezer óra után frissen átöltözve indultam utamnak.Igaz egész úton a gombóc a torkombam fojtogatott de nem volt vészes.A ház előtt vettem egy mély lélegzetet és beütöttem a kapu kódot.Lassan visszafolytott lélegzettel léptem be az ajtón. A házba belépve találtam néhány ruhát szana szét.Pár nadrág póló és egy egy melltartó???Mivan?Lassan sétáltam fel az emeletre ahol a legtöbb emlékemet őrzöm.Az a szoba ami a két bátyámé volt hasznàlatban állt.Ez onnan tudtam hogy égett a villany és résnyire volt nyitva az ajtó.Lassan beléptem és láttam hogy Noah valami csajjal feküdt az ágyba.Körülötte nagy nagy rendetlenség.A szememmel körbepillantottam a szobát és megállapodott a tekintetem a fotelen.Odébb dobtam egy pólót és helyet foglaltam rajta.Elővettem a telóm és elkezdtem nyomkodni.És ahogy terveztem pár perc múlva megütötte a fülem egy rikácsoló hang.
-Te ki vagy és mit keresel itt?-hallatszódott nyávogó hangja a csendben.
-Valaki és valamiért-mondtam vigyorogva.
-Noah betörtek-nyivákolt a szöszi.
-Mivan?-pillantott fel kómásan.
-Drágaságom a nagyapa büszke lenne rád-mosolyodtam el gúnyosan.
-Te mit csinálsz itt azt hittem nem vagy képes idejönni-mondta.
-Igen én is de ha muszály akkor muszály-vontam vállat.
-Drágám ki ez a csaj-kérdi a ribike.
-Szia bocs elfelejtettem bemutatkozni Rentai Renáta vagyok de csak Ren-vigyorodtam el.
-Ilyenkor imádod kihasználni a hírneved mi?-forgatta meg a szemeit a bátyám.
-Igen piszkosul-mosolyogtam.
-Gondoltam-sóhajtott fel.
-Milyen hírnév nem vágom-értetlenkedett a csaj.
-Én vagyok Ren az énekesnő-feleltem.
-Ja biztos-vont vállat.
-Noah én nem tudok itt lenni igaz de most sikerült szerettem volna benêzni a régi szobámba de nem biztos hogy menne,velem jössz?-kérdeztem félve.
-Az én húgomnak mindent-mosolyogott el.
-Húgod????-vonta fel a szemöldökét a csaj.
A bátyám bólintott és felkel az ágyból mellém állt megfogta a kezem és elindult a szobám felé...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A színpadon túl/Szjg ff/
Hayran KurguSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.