Otthon sikerült írnom egy dalszöveget sok idő után.Erre büszke voltam mert tudom,hogy innen már csak felfele van.Elvállaltam a koncertet úgyhogy beszélek majd Virággal hogy eljöhetne.Ez a koncert ilyen meglepetés mert a plakáton nem lesz rajta amit majd a netre raknak ki.Nem szerettem volna túl nagy feltűnést kelteni így is a múlt hónapi cikkek eléggé felkavartak mindent.Ez a hangulat változás csupán két óra alatt történt még magam is meglepődtem.Elhatároztam,hogy még ma kibékülök Ádámmal.Felpattantam a szőnyegemről és átlépkedtem a sok könyvön és füzeten körülöttem és kiléptem az ajtómon.A bátyám ajtaja előtt megáltam és bekopogtam.Miután hallottam az engedélyt beléptem az ajtón.A bátyám meglepett tekintetével találkoztam.
-Légyszi ne szakíts félbe-kértem és bólintott-Tudod még Amerikában amikor utoljára voltam a kiadóban a főnököm turnét szeretett volna de én ellent mondtam nem szerettelek volna otthagyni meg a turnét sem akartam.Fiatalnak éreztem magam hozzá.Amikor elkezdődött ez az egész nagyon féltem, csak tizenöt voltam nem tudtam,hogy mi vár rám te voltál az egyetlen aki mindig is mellettem állt.Szóval a lényeg,hogy nagyon nagyon sajnálom én nem akartam de így alakult-sóhajtottam fel meg könnyebülten.
-Reni én is sajnálom nem akartalak megbántani nagyon fontos vagy nekem-lépett elém.
-Nincs semmi baj-öleltem meg.
-Annyira örülök,hogy nem haragszol nem kellett volna a fejedhez vágnom mindent-mondta.
-Nincs gond teljesen jogosan akadtál ki-feleltem-Vissza megyek tanulni és írni-intettem és kiléptem az ajtón.
Tanultam egy csomót bepótoltam mindent amit eddig elhanyagoltam.Felkaptam magamra valami színesebb cuccot és levágtattam a lépcsőn.A szüleim furán méregettek,hogy mi ez a nagy lelkesedés de én csak rohantam.Az utam nem máshova vezetett mint Ricsihez.Kopogtam az ajtójukon és bementem.Felmentem az emeletre és kopogtam az ajtaján.Hallottam az engedélyt bementem az ajtón a csajával falták egymást.
-Na drágáim figyu van-közlöm lelkesen-Muszály lesz meghallgatnotok legfőképp neked Ricsi-közlöm.
-Mondjad-sóhajt fel Ricsi.
-Szóval-vágódtam le az ágyra-Én örülök ha boldog vagy meg Luna téged is nagyjából bírlak,Ricsi ismerlek mióta az eszemet tudom és én nem akarok haragban lenni de amikor velem beszélsz az legyen őszinte és ne hamis-mondtam.
-Ren sajnálom de tényleg-állt elém és megölelt.
KAMU SEDANG MEMBACA
A színpadon túl/Szjg ff/
Fiksi PenggemarSzjg ff Nem könnyű sztárnak lenni 15 évesen úgy hogy el kell mennem magyarországról amerikába és mikor három év után szünetet tartok visszamegyek magyarországra és új életet kezdek a Szent Johannában.