Beni Bi Sıcak Bastı

264 13 6
                                    

Sonunda izin günümmm. Bu sabah hava çok güzeldi saate baktığımda on buçuğa geliyordu her sabah sekizde uyanmaktan gına gelmişti artık. Elimi yüzümü yıkayıp Karam'ın maması ve suyunu tazeledikten sonra güzel bir kahvaltı hazırladım. Sonra da dizi falan izlerdim. Bu gün evden çıkmaya niyetim yoktu dinlenmek istiyordum.

Bir kaç saat sonra Karam kucağımda mayışmış bende kitap okurken telefonuma gelen bildirim sesi böldü sessizliği. Ekrana baktığımda şaşırmıştım. Mesaj Alican'dandı. Biraz şaşırarak DM kutuma girdim.

Alican Sabunsoy: Kahve sözünü bu gün tutmaya ne dersin?

İlk başta anlamasam da sonra lastiğimi değiştiği gün söz verdiğimi hatırladım. Hiç evden çıkmak istemiyordum ama Alican yazınca birden kıpır kıpır olmuştum.

Gizem Yavuz : Yani olabilir aslında. Kaç gibi?

Alican Sabunsoy: Bir saate falan hazır olur musun?

Gizem Yavuz : İki yapalım biz onu.

Alican Sabunsoy : Tamam o zaman ben çok güzel bir yer biliyorum sana konum atarım olur mu?

Gizem Yavuz : Tamam anlaştık.

Alican' la randevulaştıktan sonra hızla yerimden kalktım çok dağılmıştım izin günüm diye duşa girip çıktıktan sonra hafif bir makyaj yapıp kırmızı ruj sürdüm dudağımı patlatmak istemiştim. Ama asla ne giyeceğime karar veremiyordum. Biraz düşündükten sonra Ezgi'yi aramaya karar verdim.

"Kankaa çok acil ne giyeceğime karar vermemiz lazım."

"Niye kız nereye?"

"Alican'la buluşcam. Kahve sözü vermiştim hadi hadi zamanım az."

"Alican kim kızım benim niye haberim yok noluyo ne ara kahve sözleri verildi? Aşk olsun Gizem."

"Allah aşkına tribin sırası değil akşam anlatırım sana hepsini bana gel. Ama şu an yardımın lazım ilk defa buluşcaz bilemedim ne giyeyim."

Bir kaç parça kıyafet gösterdim ama Ezgi zaten bütün dolabımı ezbere biliyordu.

"Kanka şu yeşil bi elbisen vardı senin örgü böyle onu giysene o çok yakışıyor sana gözlerinin rengini de ortaya çıkarır hem."

"Tamam aşkım seni çok seviyorum hadi öptüm akşam konuşuruz."

Ezgi bana söylenirken telefonu kapattım. Elbisemi giydikten sonra rujumun uymadığını düşündüğüm için silip dudak kalemi ve gloss kombinledim. Saçlarımı da hafif şekillendirdikten sonra hazırdım. Akşam hava soğur diye hırkamı da almayı ihmal etmedim.

Evden çıkmadan Alican'a yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıkmadan Alican'a yazdım.

Gizem Yavuz : hazırım ben çıkıyorum.

Alican Sabunsoy : Tamam ben zaten hazırdım senden haber bekliyordum çıkıyorum bende.

Şans İşi | Alican SABUNSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin