İçime çöken sıkıntı uykumu kaçırmıştı ama uyumam da lazımdı sabah çekim var. Kim ne istiyordu benden bu mail i kim attı, bilmiyorum hiçbir halt. Ben kime ne yapmış olabilirim ki? Düşüncelerimi bir kenara sıyırdım hodri meydan bakalım bu savaştan kim galip çıkacak.
Beynimde zor zır öten alarma söverek gözlerimi araladım, Karam da yüzümü yalıyordu.
"Aferin kızım sayende yüzümü yıkamama gerek kalmıyor."
Biraz yatakta Karamla oynadıktan sonra telefonu elime aldım. Alican ile partide çektiğimiz bir fotoğrafa denk geldim, uzun zamandır da takipçilerime malzeme vermediğim için storyme attım.
Klasik sabah rutin işlerimi hallettikten sonra saat daha erken olduğu için evde kahvaltı yapmaya karar verdim. Basit bir sandviç hazırladım, yerken telefonum çaldı Alican görüntülü arıyordu."Noldu bakayım sabah sabah?"
"Bir şey mi olması lazım yavrum yüzünü görmek istedim."
"Günaydın aşkım."
"Sana da günaydın, hayret evde kahvaltı yapıyorsun."
"Saat daha erkendi napayım, sende hala yatıyorsun çık artık yataktan."
Yüzü gözü şiş, saçları dağınık bir şekilde kameradan suratını izliyordum. Biraz daha konuştuktan sonra kapattık, dolabımın önüne geçip güzel bir kombin yaptım. Kahpelere inat güneş gibi parlamam lazımdı.
Yine giydiğime gecelik diyenler olacaktı adım kadar eminim ama napayım bende böyle seviyorum.
Stüdyoya vardığımda otoparkta Sergen, Dilara ve Tahsin üçlüsü ile karşılaştım, aynı arabayla gelmişlerdi. Sergenin beni süzen iğrenç bakışlarına aldırmadan saçlarımı savurup havalı havalı yürüdüm. Tahsin gitmeme fırsat vermeden lafa atladı.
"Gizem hanım ne güzel olmuşsunuz bu gün böyle maşallah."
"Bana geceliğini çıkarmaya üşenmiş gibi geldi ama neyse."
Diyen Dilara'ya göz devirip Tahsine kibarca teşekkür ettim. Sergenin hala ağzının suları akarken dilaranın kolunu dürtmesiyle bi toparlandı. Aldırış etmeden içeri girdim. Kahve almak için yukarı çıktığımda Barbaros ve Cemreyi gördüm. Barbaros beni görünce hortlak görmüş gibi bir ifade oldu yüzünde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans İşi | Alican SABUNSOY
Fiksi Penggemarİnsanın başına ne geliyorsa hiç beklemediği anda geliyormuş. Bunu hem en güzel hemde en acı deneyimlerle öğrendim. Daha kötü ne olabilir ki dediğimiz her anda daha kötüsü oluyormuş. Artık düzelmez dediğimiz anlarda da mucizeler saklıymış. Geç olsa d...