Verdriet

219 12 0
                                    

~ nog steeds in het verleden~
*pov Raoul*
"Matthy kom is met papa mee." Ik zie hem knikken en we gaan mijn kamer in. "Wat is er vertel het me." Ik zie hem effe pijnlijk kijken. "Nou nou miiiiillooo....." verder komt ie niet want hij begint sneller te ademen. "Rustig adem met mij mee Matt." Ik leg zijn hand op mijn borst. "Focus op mijn ademhaling lieverd." Hij wordt na een hele tijd rustiger en begint dan weer met praten. "Hij heeft het uitgemaakt... nadat ik hem heb betrapt met een meid. Zoenend op straat." Ik knuffel Matt en zeg effe niks om hem tot rust te laten komen. Ik zie dan effe mijn deur open gaan en zie Rob daar staan. Hij is bezorgd zie ik en Matt seint hem. Ik laat ze dan effe alleen en zie dat Matt meteen in Rob zijn armen gaat liggen.

*pov Robbie*
Ik hoor dat iemand huilt en word vrij bezorgd. Ik ga dan op het geluid af en zie Matt en raoul zitten als ik de deur opendoe. Matthy zit te huilen en ik raak alleen maar meer bezorgd. Ik ben blij als Raoul ons dan alleen laat. Ik voel Matt tegen me aankruipen en ik pak hem stevig vast. Ik zeg niks en wrijf gewoon lief over zijn rug. Ik geef stiekem hopelijk heeft hij het niet door een kusje op zijn haar. Ik hoor na een tijdje zachte zuchtjes en zie dat hij slaapt. Ik glimlach en leg ons goed neer waarna ik ook rustig zo inslaap val.

*pov Koen*
"Milo heeft wat?" Vraag ik zacht en boos. Dit kan hij Matt toch niet aandoen? Wat is er mis met hem! Ik wil opstaan en naar Matt gaan maar Roelie houdt me tegen. "Rob is bij hem en ik denk dat Matt zich comfortabel voelt bij hem. Ze zijn in mijn kamer. Hij kroop meteen toen Rob ging zitten in zijn armen dus ik ben weggegaan." Ik knik en ga terug zitten op mijn plek. "Weet je vanaf het begin denk ik al een beetje dat Rob Matt echt knap vind." Ik zie Roelie stiekem wat lachen. "Dat was toch al wel duidelijk koentje? Hij werd ook minder blij toen hij erachter kwam dat Matt met Milo was. Hij sloot zich op in zijn kamer om foto's op te hangen van zijn oude vrienden die hij echt mist." Ik knik "ja klopt wel inderdaad. Hij mag zijn vrienden toch wel uitnodigen een keer hier?" "Ja tuurlijk maar ze blijven nu wel lang weg hè?" Ik knik en sta op. "Ik ga wel effe kijken. Ze zijn in jouw kamer hè?" Ik zie Roelie knikken en loop naar zijn kamer. Daar liggen ze echt heel lief samen te slapen. Ik glimlach maak een foto en loop terug. "Nou ze zijn tevreden denk ik." Ik laat de foto zien en Roelie zegt dan :" trotse papa hier." Ik lach erom en we gaan dan samen tv kijken. Gewoon de meest random serie. Ex in the beach BN'er editie. Ik ga stuk als ik de ex van matthy er zie staan. "Omg dat is Matt zijn ex de meid." Ik zie raoul ook lachen en zo kijken we de rest van de avond series tot we naar bed willen. Raoul gaat maar naar Rob zijn kamer aangezien die 2 in zijn bed liggen te tukken. Ik glimlach naar hem zeg weltrusten en ga dan naar bed en val meteen als ik alles heb gedaan en ga liggen inslaap.

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu