*pov Levi*
Ik kijk op als de deur opengaat aangezien we allemaal gewoon thuis zijn. Ik glimlach als ik zie wie er staat. "Rob!!!" Schreeuw ik en ren naar hem toe waarna ik een knuffel geef. Hij is eindelijk terug. Ik heb hem zo gemist. "Hey Lev." Ik glimlach naar hem. "Wat doe je hier? Je woont toch in Rhoon?" Hij knikt. "Was effe wat gedoe toen heeft eentje gezegd ga maar naar Eindhoven." "Aaaa leuk dat je er bent lieverd." Ik zie hem blozen. Zou hij nog iets voelen voor mij? Ik namelijk wel voor hem. Hij weet dit niet maar ja hè. Ik zie dan dat Lieve en Asia ook binnenkomen. Asia krijgt tranen in haar ogen en knuffelt Rob meteen. Hij geeft een kusje op haar haar en ik word iets of wat jaloers.*pov Robbie*
Gelukkig word ik nog zo lief ontvangen. Ik zie lieve stok stijf stilstaan. Ik lach er zacht om. Zo reageert ze meestal als ze een verrassing krijgt. Ik sein dat de in de knuffel moet komen. Ze rent en komt erbij. Ik geef beide meiden een kus op hun haar. "Ik hou van jullie en ben blij hier effe te zijn. Ik blijf een weekje denk ik." Ze glimlachen alle drie. Ik ga dan met Levi effe maar zijn kamer. Hij lijkt niet happy ofzo. Ik snap het effe niet. Als we er zijn drukt hij een kus op mijn lippen. Ik schrik er effe van en denk huh hij maakte het uit niet ik. Ik hield van hem. Maar we gingen verder als vrienden omdat hij een meisje leuk vond. Ik leg een hand op zijn wang. "Lev hij maakte het uit hè? Ik hield nou ja hou van je." Ik zie hem knikken en we knuffelen dan effe. "Ik heb de foto van onze zoen gehouden en opgehangen." Ik kijk hem lief aan en voel de vlinders weer komen en dat voel ik ook als ik aan Matt denk. Vind ik hun beiden nou leuk? Dit kan niet waar zijn. Ik druk een klein snel kusje op Levi zijn lippen en zeg dan:"picknicken?" Hij knikt happy en we gaan beneden hapjes maken. Als we klaar zijn gaan we samen naar het parkje in de buurt bij het meertje. Ik maak een foto van het kleedje.We gaan dan samen zitten en genieten van de tijd samen. De zon gaat dan onder en ik zoen hem zacht op zijn lippen bij de prachtige zonsondergang. We zitten effe zo en ik bloos als ik loslaat. We zitten nog een lange tijd bij het meertje hand in hand te eten. Ik heb hem gemist en niet alleen als vrienden. Ik leg mijn hoofd op zijn borst puur omdat hij een stuk groter is. Ik maak een foto van onze handen en stuur die alleen maar Roelie. Ik weet niet wat hij ervan gaat vinden maar het maakt niet uit want ik ben verliefd weer op deze prachtige en lieve jongen. Mijn ex maar denk snel weer de mijne.
*pov Roelie*
Ik glimlach trots als robbie de foto stuurt. Het is hem hand in hand met een andere jongen. Ik ben trots dat hij verder gaat en Matt probeert te vergeten. Ik heb niet door dat Matt meekijkt. Dan hoor ik achter me een glas vallen op de grond en ik kijk om. "Matt wat is er?" "Rob een ander?" Weer hij uit te brengen en dan heb ik het door. Hij vindt troppie ook leuk. Fck dit gaat mis heel erg mis.*pov Robbie*
Raoul typt dan. Ik zie dan dat er staat. Matt voelt pijn nu. Ik kijk raar erna.
Gesprek:Roel:
Matt voelt pijn nuRob:
Wat bedoel je? Wat is er met hem?Roel:
Hij uhm zag de foto en liet een glas vallen.Robbie:
Waarom dat glas dan?Roel:
Hij schrok dat je iemand hebt.*einde gesprek*
Huh waarom schrijf hij ervan? Behalve dat hij mij leuk vind? Nee dat kan niet. Of kan dat wel? Ik ben nu in Brabant en moet niet aan hem denken maar genieten van Levi en de rest om me heen.
JE LEEST
Alleen wij samen ~Mabbie
FanfictionAlles om het couple Mabbie. Hoe ze elkaar hebben leren kennen en hoe ze elkaar leuk zijn gaan vinden HET IS ALLEMAAL VERZONNEN DIT VERHAAL! GEEN ECHTE DINGEN! Lees de trigger warnings per hoofdstuk! Als je er niet tegen kan Lees het hoofdstuk dan n...