Feelings are confusing🤔

107 6 0
                                    

*pov Bart (vriend Robbie)*
Hoe kan het toch dat die Matthy in mijn hoofd blijft hangen? Hij is de ex van Robbie vgm. Wat doet die gast in mijn hoofd sinds hij die keer binnenkwam. Ik hou echt met heel mijn hart van Rob maar toch spookt die Matthy in mijn hoofd. Ik snap het niet. Alles maakt me zo gek. Het maalt echt de hele tijd bij mij. Het slapen gaat slechter en Rob is een schat begrijp me niet verkeerd. Alleen volgens mij vind ik ook die Matthy leuk. Wat is er toch met mij. Ik ben zo confused door dit gevoel.

*pov Robbie*
Sinds we met z'n allen zijn geweest is Bart te afwezig. Ik draai zijn hoofd dan effe naar me toe. "Wat is er babe? Je bent afwezig en doet niks meer met me :(" hij schrikt ervan op en geeft me een kusje. "Niks hoor babe. Just thinking about us?" Zegt ie een beetje onzeker. Ik krijg een beetje een vraagteken en kijk hem vragend aan. Hij zei het zo vragend. Hij wuift het weg. Ik geef een langere kus op zijn lippen waar hij effe van schrikt maar dan in mee gaat. Ik voel me zo gelukkig sinds hij in mijn leven is gekomen na Matt. Al mis ik Matt ook nog wel. Bart is mijn geluk en mijn leven. Voor altijd wil ik met hem zijn. We zitten al effe in de zoen als dan de bel gaat. Ik zucht zacht en Bart staat op. We zijn in zijn huis dus is niet gek. Ik hoor dan hem terugkomen met iemand. Ik zie dan een meisje echt een mooi meisje. Ik ben gay dus ga niet op meiden vallen. Ze kijkt mij aan en glimlacht.
"Hoi ik ben...."

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu