Echte liefde?

170 10 1
                                    

~terug in heden~
*pov Matthy*
Ik en Rob zijn nu al een half jaar wat aan het experimenteren met onze gevoelens. Ik weet 100% zeker dat ik hem wil echt alleen hem. Alleen hoe denkt hij erover? Hij gaat steeds meer om met een meisje die hij in de club heeft leren kennen. Jamie heeft ze geloof ik. Ik zie ze echt super close worden de laatste maand. Ik voel me echt heel jaloers. Ik zie dat Raoul het wel doorheeft. Hij kijkt me aan met bezorgde ogen. Wat niemand weet is de drugs die ergens verstopt liggen in kantoor maar ook thuis. Ik sta op en loop weg omdat Jamie en Rob weereens klef lopen te doen. Zijn ze samen ofzo? Ik loop naar mijn kamertje op kantoor en pak uit een geheim laatje de drugs en laat ze door mij geen vloeien. Het is heroïne uit een spuit. Ik voel me meteen beter. Ik kijk op als ik bezig ben met de 2e spuit en iemand binnenkomt. Ik zie roel staan met Rob erbij. Robbie kijkt me aan met tranen in zijn ogen en Roel staat alleen zijn hoofd te schudden. Ik zie robbie echt wegrennen en ik wil hem terugroepen maar het lukt me niet. De pijn die hij heeft komt door mij en hij gaat nu gelukkig worden met Jamie. Dat is vast zijn ware liefde.

*pov Raoul*
Matt gebruikt drugs? Wat is er mis met hem? Ik voel me teleurgesteld. Rob is er vandoor. Ik zie hem bij Koen in de armen huilen. Super hard huilen. Matt wat heb je gedaan? Je hebt het nu echt verpest tegenover mij en tegenover Rob. Hij gaat dit nooit vergeven. Je wist dat je altijd naar hem of mij toe kon komen als er maar iets was. Waarom deed je dat niet? Alles duizelt door mijn hoofd echt alles. Matt drugs rob gevoelens. Het wordt me te veel en ik zak neer tegen een deur in de gang van het kantoor. Ik hijg snel en zie dan Milo op me afkomen. Hij pakt mijn hand beet en legt die op zijn borst. "Roel kom adem met mij mee. Alles is oké." Ik doe wat hij zegt en geef hem daarna een knuffel. Later moet ik met Matt praten. Anders gaat hij door hiermee. Ik zie Jamie weglopen uit kantoor. Ik denk dat het wat met Jamie te maken heeft. Zij en Rob zijn closer dan ooit. Zou het zijn dat Matt Hem leuk vind? Ik denk het wel. Misschien moeten die 2 eens praten over een toekomst en dan samen. Ze zouden perfect samen zijn. Dat tussen hun is ware liefde. 100% echte liefde. Het druipt ervan af als ze samen zijn. Ik ben trots als ze dat zelf gaan inzien. Dat er echte liefde bloeit tussen hun.

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu