Hey Robje,
Ik dacht dat wij altijd samen zouden blijven zonder problemen. Maar toen kwam de dag dat het allemaal mis ging. Jij die naar Eindhoven ging meteen een ander had. Ik die me kut voelde. De depressie en alles daarom geen. De eerste poging die je deed maar niet leed tot de dood. Je was voor een lange tijd verlamt. De schuld voelde voor mij heel erg hoog. Ik kon het niet en voelde meteen alles pijn doen. Mijn lieve Rob lag daar en raakte verlamd door mijn fouten. De drugs, de gebroken harten. De kaart van je eerste poging heb ik altijd bewaard. Al was dat het heftigste om te lezen. Daarna was je alles kwijt: wie ik was, wat ik van je was en het ergste van alles onze liefde. Toen je me weer herkende maakte ik de fout je weg te sturen. Ik wil daarna me verontschuldigen. Ik hield van je maar je vond het te laat om te verontschuldigen. Daar voelde ik me rot door en belandde in de depressie. Toen wilde ik geen hulp die ik later toch accepteerde. Je ontmoette Bart die ook meteen opviel bij mij toen je hem voorstelde. Ik vond jou nog leuk maar begon ook Bart leuk te vinden. Het kon echt niet dus ik verzette me tegen de gevoelens. Toen deed hij je pijn en deed je dit. Waardoor alles in 1 klap voorbij was. Ik dacht echt dat het zou eindigen in alleen wij samen. Maar dat was niet zo. In mijn gedachtes blijft het altijd jij en ik. Alleen wij samen ~ Mabbie.
Love you
X MatthyZo sluit ik mijn speech af op zijn begrafenis. Rob is er echt niet meer. De eerste poging mislukte en de tweede was hij opslag dood. Hoe kon het zo ver komen? Ik weet het niet maar ik weet 1 ding zeker het werd anders alleen wij samen. Als Mabbie.
—————————————————————————
De schrijver hier! Dit is het einde van Alleen wij samen ~ Mabbie.
Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het einde is waarop iedereen hoopte maar ik wist eigenlijk al een tijdje dat het een beetje op een verdrietige manier zou gaan eindigen. Ik heb zelf ook een traantje gelaten. Dit is een boek zonder vervolg aangezien het moeilijk wordt een vervolg te schrijven zonder Robbie erin! Dankjewel voor het lezen! Hopelijk vonden jullie het een leuk boek. Lees mijn andere verhalen zeker!
Liefs Yara (schrijfster)
JE LEEST
Alleen wij samen ~Mabbie
FanfictionAlles om het couple Mabbie. Hoe ze elkaar hebben leren kennen en hoe ze elkaar leuk zijn gaan vinden HET IS ALLEMAAL VERZONNEN DIT VERHAAL! GEEN ECHTE DINGEN! Lees de trigger warnings per hoofdstuk! Als je er niet tegen kan Lees het hoofdstuk dan n...