Zwarte dag

153 5 2
                                    

⚠️Zelfmoord gedachtes en zelfdood pogingen⚠️

Ze kijkt mij aan en zegt "hoi ik ben..."

*pov Robbie*
"Hoi ik ben Sierah de beste vriendin van Bart." Ik knik langzaam. "Robbie zijn..." "mijn beste vriend." Ik kijk hem vragend en pijnlijk aan. "Ik ben je vriendje ik weet niet wat je zegt!" Dat meisje kijkt me verbaasd aan. "Wat?! Bart is helemaal niet gay!" Ik krijg grote ogen. "Je loog?! Je vindt me niks?" Hij kijkt Sierah echt woedend aan. Ik schud mijn hoofd pak mijn spullen meteen en loop boos en verdrietig naar buiten. Wat de brie is dit. Echt fck this girl en Bart hoe kan hij zo tegen mij liegen? Ik hoor zijn voetstappen achter mij maar loop stug door. Ik ga dit niet doen met hem praten over iets wat heel duidelijk is. Hij vindt me niet leuk en ik moet ermee leren leven. Het leven heeft echt alleen maar teleurstellingen en tegenslagen. Ik heb niks goeds meer. Familie niet sinds ik uit de kast was, geen vriendje, vrienden lopen altijd weg en het ergste nog een verdrietige Matthy door mij. Hij was door mij depressief. Ik voel me er nog steeds echt schuldig over. Hoe kan ik hem zoiets aandoen? Hoe ik voel me echt een klootzak. Ik heb hem verlaten kreeg een nieuw iemand en die blijkt niet gay te zijn?! Ik haat mijn leven echt. Misschien moet ik toch nog een poging doen. Ik loop richting een drukke weg maar bedenk dat misschien toch beter voor een trein. Dan ben ik sws opslag dood. Niemand ga ik het laten weten ik moet dit doen zonder iemand die me wil tegenhouden. Ik loop naar het treinspoor leg alles aan de kant en als dan de spoorbomen omlaag gaan ren ik als de trein er bijna is het treinspoor op. Ik voel een klap. Ik zie en voel dan niks meer. Ik val in een zwart gat.

*pov Bart*
Ik zie hem het doen en de trein raast over hem heen. Wat heeft Sierah gedaan. Ik hield van hem. Hij was alles voor me. Die Matthy voelde sws ook nog wat voor hem. Ik heb van elke jonge. Uit die groep het nummer behalve die van Matthy. Ik bel dan snel raoul op aangezien ik Robbie nu alleen nog in stukken zie. Alles wordt wazig voor mijn ogen door tranen. Als raoul opneemt barst ik in huilen uit. "Robbie trein dood stukken." Krijg ik er alleen uit. Dan hangt hij op en komt met alle jongens die willen. Dit is het ergste gezicht dat je kan hebben. Denk dat Matthy echt dit niet gaat aan kunnen. Hij is autistisch en hield van Rob al die tijd nog. Dat is 100% zeker. "Ik hou van je Rob." Zeg ik dan zacht huilend en de trein is verderop gestopt. De politie is er al als de jongens aankomen. Ik zie Milo, Raoul en Koen. Matthy die is nergens te bekennen. "Matthy wilde het niet zien. Die is thuis gebleven na alles wat ie al heeft meegemaakt." Ik knik en zeg nog: "Matthy houdt van je Rob net zoveel als ik en de rest van de jongens. Waar deed je dit? Door Sierah?" Ik voel de tranen rijkelijk vloeien. Alles komt eruit samen met de andere boys huilen we alles eruit. Dit is echt een vreselijk zwarte dag. Niemand gaat nog wat doen. We gaan met z'n allen zitten en Rob herdenken na deze heftige gebeurtenis.

——————————-
Bericht van de schrijfster. Zelfmoord is nooit de oplossing! Als je ergens mee kampt en aan zelfmoord denkt. Bell met 113 zodat die je kunnen helpen! Please doe dit nooit want het doet andere alleen maar pijn!
Ps: er is alleen nog een epiloog dus hierna nog 1 deel er komt geen vervolg😚😚
Xx Yara

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu