Alleen

164 12 1
                                    

*pov Robbie*
Ik weet dat Matt het vast niet zo bedoelde maar ik voel me zo kut. Ik word door Koen in bed gelegd. Ik kan dat natuurlijk niet zelf. Hij helpt me gelukkig. De ruzie met Matt doet me zoveel pijn. Alleen wil hij me gewoon niet meer. Hij haat me en wil me nooit meer terug. Matt heeft het duidelijk gemaakt met zijn reactie toen ik zijn naam weer wist. Ik draai wat met moeite doordat mijn voeten en benen niet mee willen werken. Ik zie Koen dan op me afkomen. "Je mist Matt hè?" Ik knik zacht en Koen knuffelt me meteen. "Ik mis hem heel erg maar hij maakte het duidelijk. Hij wil me niet." "Rustig maar robje alles komt goed echt waar."

*pov Koen*
Rob kan niks meer met zijn benen. Ik vind het zo rot om te zien. En nu Matt die zo deed. Ik wil het zo graag goed maken tussen die 2. Ik weet alleen niet hoe. Matt moet dit ook zelf doen. Ik blijf rustig liggen bij Rob. Hij ligt lief in mijn armen te slapen. Waarom vind ik dit lief? Ik moet niet zo over hem denken. Ik ga door zijn haar waardoor hij nog meer ontspant. Ik glimlach en val na een tijd zo te liggen ook inslaap. Lekker met zijn warme lichaam tegen me aan.

*pov Milo*
Ik voel me echt rot door de ruzie tussen Matt en Rob. Robje verdient beter dan Matt. Dat is wel duidelijk geworden. 1000% dat robbie zich alleen voelt nu. Al is Koen wel bij hem natuurlijk. Maar robbie zijn hart is kapot. Eerst al dat in het ziekenhuis en dan nu dit door Matt. Wat is Matt toch aan het doen? Jaïr en Ezra zorgen als het goed is goed voor hem. Ik hoop het maar voordat de volgende in een afgrond ligt.

*pov Matthy*
Ik voel me zo dom. Ik had niet zo mogen doen tegen hem. Hij herkende me weer en ik doe dit. Ik snap dat hij me niet meer wil zien. Ik snap alles. Ik zie dat Ezra mijn jongere broertje dan binnenkomt. Hij trekt me meteen in een knuffel. Dit is de broer die ik het meest vertrouw. Jesse is een klootzak. Het is een tijd terug dat hij met onze ouders is meegegaan en ons achterliet met z'n drieën. Ik huil zacht in ezra zijn armen. Ezzie is de beste broer ever. Jaïr komt ook binnen en knuffelt me samen met Ezra. Ik hou van deze 2 schatten. Ik hoop dat ze me altijd zullen steunen en nooit weggaan. Niet zoals mijn ouders, Jesse en nu ook Rob. Dit van Rob is mijn eigen fout maar toch. Ik voel me zo alleen en slecht. Ik wil niet zo alleen zijn maar heb het zelf verkloot. Nu moeten ik leren leven met het gevoel van alleen zijn.

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu