About time

109 8 1
                                    

~ 2 jaar later ~

*pov Ezzie*
In deze 2 jaar tijd is er veel veranderd. Matt heeft hulp gezocht. Uiteindelijk toch. Hij is weer de vrolijke hij maar hij kijkt altijd en overal of hij een jongen ziet die hij leuk vind. Het is wel goed om te zien dat hij eindelijk doorgaat. Niet meer aan Robbie denkt. Aangezien Robbie ondertussen een vriend heeft. Een knappe vriend. Dat zegt Matt dan. Ik kan niet meepraten ik heb hem niet gezien. Ben wel blij dat Matt weer de oude is. Alleen is het gewoon wel dat hij Robbie en de rest wel mist. Alles zoals vroeger. Zijn autisme heeft hij meer onder controle. Daar hielp de psycholoog ook nog mee.

*pov Matt*
Ik staar naar een foto van de vriend van Robbie.

*pov Matt*Ik staar naar een foto van de vriend van Robbie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze foto. Ik voel me aangetrokken tot deze gast. Hij is super knap. Ik heb hem ontmoet toen de bankzitters weereens samen kwamen na 1,5 jaar geleden een break te hebben genomen. Hij was mee en toen stelde Robbie hem voor als Bart. Hij is zo woest aantrekkelijk. Heb er geen woorden voor. Alleen hij heeft met degene die Robbie pijn heeft gedaan en andersom ook. Ik en Robbie kunnen weer goed opschieten en zijn denk wel over elkaar heen. Ik wel over hem maar ik ben wel verliefd geworden op zijn vriend. Ik weet dat dit echt niet kan maar het is helaas wel zo. Bankzitters hebben besloten om over een paar weken weer te beginnen met filmen. Kijken wat nu bij ons past en of we nog bij elkaar gaan blijven. Of we dus nog wel matchen met elkaar. Het wordt een moeilijke beslissing omdat we echt goede vrienden zijn. Maar als we alles moeten omgooien weet niemand of we nog samen blijven als groep of alleen doorgaan zoals Mark en Matthijs toen. Daarna kwam Rob en het kan zijn dat het uiteindelijk helemaal stopt. Geen vervangers niks. Ik ga het dan missen maar als het zo is, is het zo. Niks aan te doen. Aangezien we lang niet hebben gefilmd doordat ik zo depressief was en Robbie ook niet te genieten was volgens de rest. Hij kon alleen over mij praten. Maar gelukkig heb ik een goede psycholoog gehad die me hielp erdoorheen te komen. En what about time dat ik een nieuwe crush vind of heb. Dat is echt heel fijn. Niet alleen maar Robbie Robbie en nog eens Robbie. Maar een ander en dat is Bart.

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu