Heartbroken

209 11 1
                                    

~nog steeds in het verleden~
*pov Matthy*
Ik word wakker en denk waar ben ik? Ik kijk om me heen en zie dat het Roelie zijn kamer is. Wat doe ik hier? Waar is Milo? Ik zie dan dat robbie naast me ligt met zijn armen stevig om me heen. Wat the. Ik heb met Milo wat doet Robbie hier en waarom ben ik hier? Ik zie robbie wakker worden en kijk hem verward aan. "Matt we zijn hier omdat je gister nogal overstuur thuiskwam geen idee waarom en toen heb ik een tijd met je gezeten en was je inslaap gevallen. Ik ben bij je gebleven omdat ik ja bezorgd was om je." Ik knik en langzaam komt alles van wat er gebeurt is terug. "Hij hij ging vreemd." Zeg ik zacht en ik zie Rob schrikken. Ik voel mezelf dichter tegen Rob aankruipen en huil tegen zijn shirt. Hij gaat over mijn rug wat echt goed voelt.

*pov Robbie*
Wat! Die bitch van een Milo! Matthy verdient deze pijn niet! Ik ga rustig over zijn rug en geef een klein stiekem kusje op zijn haar. Hij is zo breekbaar nu. Het is niet goed meer. "Zullen we anders naar mijn kamer gaan? Dan kan Roelie hier weer heen?" Ik zie Matt knikken en neem hem mee. Zijn zicht valt meteen op de foto met Levi waar we zoenend op te zien zijn. Ik kijk hem aan. "Het is mijn ex en beste vriend nou uit Eindhoven don't worry." Ik zie hem knikken en we gaan in mijn bed liggen. Ik trek hem weer lief tegen me aan en zie hem zacht blozen. Ik glimlach lief en leg mijn hoofd op de zijne. Ik lig zo perfect en met de perfecte jongen. Hoe kan dit gebeurt zijn? Waarom deed Milo dit? Allemaal vragen die nooit beantwoord gaan worden. Ik voel me echt kut en dat voor hem. Vooral om hem zo te zien doet mij pijn. Hij is zo lief en knap. Hoe kan je dit hem aandoen? Ik ga rustig door zijn haar en hoor dan zachte zuchtjes. Hij is weer heel lief inslaap gevallen. Ik ga zo verder en speel met zijn haar. Ik zie dan dat Roelie in de deuropening staat en poseer voor de foto waardoor hij zacht lacht. Ik lach terug en hij doet de deur dicht. Ik lig hier met de knapste jongen die ik ooit heb gezien maar hij is heartbroken. Het doet me zoveel pijn hem zo te zien. Ik hou nu al zoveel van hem. Hij moest eens weten.....

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu