Het gemis

153 11 1
                                    

*pov matthy*
Robbie ligt al een paar weken in het ziekenhuis. Ze houden hem in een coma zodat hij geen pijn heeft. Ik ben elke dag bij hem om sorry te zeggen. Ik weet dat hij me hoort. Ik voel me zo schuldig. Bankzitters ligt ook effe stil sinds dit is gebeurt. De fans weten niet waarom maar wel dat Rob in het ziekenhuis ligt. We beantwoorden geen vragen over waarom. Ik zit nu ook weer naast robbie en geef een kus op zijn hand. Ik voel weer tranen rollen. Ik mis hem super erg. Die leuke, lieve en knappe enthousiaste jongen om me heen tijdens werk. Gelukkig hoef ik niet veel te werken alleen af en toe een video voor eigen kanaal op te nemen. Ik doe het heel weinig door het gemis van robbie bij mij. Ik staar naar robje hoe hij hier ligt. Ik weet dat als hij wakker is, hij waarschijnlijk een lange tijd niks kan van zijn heupen naar beneden. Dat gaat langzaam wel weer komen maar in het begin kan hij niks. Ik voel me zo dom dat ik die drugs überhaupt had. Als ze eens wisten wie dit voor mij haalde. Ik leg me effe naast robbie. Ik mag het wel eigenlijk ook weer niet maar een arts gaf toestemming. Ik druk een kusje op zijn lippen. Dat gaat nog doordat er zo'n slangetje door zijn neus zit waardoor hij adem krijgt. Ik voel het zo erg dat gemis.

*pov Robbie*
Ik hoor de hele tijd een stem sorry zeggen. Ik kan niet plaatsen wie het is. Ik wil mijn ogen openen maar het lukt niet. Waarom lukt dit niet?! Ben ik dood? Nee dan zou ik niks horen. Ik probeer iets te bewegen. Mijn benen? Nee die willen echt niet. Ik knijp dan zachtjes heel zacht in de hand van de persoon die naast me ligt. Waarschijnlijk voelt degene het niet omdat het zo zacht is.

*pov Matthy*
Ik voel een heel zacht kneepje in mijn hand en glimlach. De dokter komt binnen omdat de apparaten ook beweging zagen. Ze checken en zeggen dan: "hij wordt binnen een paar uur wakker." Ik glimlach en bedank de dokter. Hij verdwijnt weer en ik geef nog een klein kusje op Rob zijn lippen. Ik blijf bij hem tot hij wakker word. Het gemis gaat weg eindelijk kan ik dat gemis achter me laten. Robbie gaat wakker worden.

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu