Wil je mij?

210 10 0
                                    

*pov Matthy*
Sinds een paar weken vind ik hem al leuk. Maar nu heeft hij ineens iemand? Is dit misschien zijn ex? Die uit Eindhoven waarmee hij goed bevriend is. Ik weet het allemaal niet meer. Ik mis hem hier met zijn mooie lach en ogen. Alles is perfect aan hem maar nu. Nu is hij met een ander op date. Ik ga verdrietig richting mijn bed en ga daar zeker blijven liggen. Alles is mis nu. Ik kan het even niet meer aan. Ik zucht verdrietig en huil dan alles uit mijn gedachten als ik de deur open hoor gaan maar het negeer. Ik hoor Roelie dan zeggen: "Matt is alles wel oke?" Ik kijk hem dan huilend aan waardoor hij zich rot schrikt. "Matt je kan alles kwijt bij mij hè? Dat weet je." Ik knik en ga tegen hem zitten als zoon bij een vader. "Ik vind uhm Rob uhm." Verder kom ik niet omdat Roelie echt begrijpend kijkt. "Je vindt hem leuk hè?" Ik knik huilend en hij gaat door kijk haar. Ik blijf zo een lange tijd liggen als Koen er ook bij komt. "Matt ik zie je al een paar weken naar Rob kijken alsof je hem meer als ja liefde ziet. Je mist hem nu hè?" Ik knik zacht en hij knuffelt me ook. Zo zitten we een tijdje tot Rob Roelie belt. Hij neemt op en zijn lieve en mooie hoofd komt tevoorschijn op het schermpje van Roelie zijn telefoon. Ik zie robje bezorgd kijken als hij mij ziet en ik duik onder de dekens.

*pov Robbie*
Ik kijk bezorgd wanneer ik Matt zo zie. Hij lijkt echt pijn te hebben ergens van. Ik kijk Roelie aan van wat is er met hem? Roelie zegt Dan: "daar moeten jullie als je terug bent maar over praten." Ik knik en bel zo een tijdje als Levi dan binnenkomt en mij vanachter knuffelt. Matt was net weer onder de deken uit maar kruipt heel snel weer eronder als hij ons ziet zo. Ik kijk raar naar het scherm en kijk dan effe naar Levi. "Wat kom je doen lev?" "Kijken met je belt. Ik was benieuwd wie je nieuwe vrienden zijn. Onze vervangers.😉" ik lach zacht erom. "Ze vervangen jullie niet maar ik heb het gewoon druk de laatste maanden met video's opnemen. Ik wilde al eerder komen maar had geen tijd." Ik zie lev knikken en dan gaat hij weg om ons met rust te laten. Ik bel nog zeker een uur met ze en Matt is onder de dekens uit. "Ja het was een klein dateje Roelie maar je weet ik vind iemand anders veel leuker en wil die altijd bij mij." Ik zie Roelie effe snel naar Matt kijken en dan knikken. "Ik begrijp je die ene blonde Guy toch?" Ik knik lachend omdat ik weet wat hij probeert te doen. Matt kijkt jaloers. "Was ik die blonde gast maar." Mompelt hij met hard genoeg zodat ik het kan horen. Ik tover een super grote glimlach op mijn mond. Betekent dit dat hij mij leuk vind? "Uhm sorry vergeet wat ik net zei was een grap." Zegt Matt snel als ie doorheeft dat ik het hoorde. Vindt hij me dan toch niet leuk? De glimlach verdwijnt van mijn gezicht en ik hang snel op. Dit doet pijn. Hij vindt me niet leuk dit was het dan. Die jaloerse blikken van Matt waren waarschijnlijk niks. Dit voelt zo niet fijn. Dit doet echt pijn. Dit is nou dus hoe een gebroken hart voelt? Ik wil hem maar hij mij niet...

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu