⚠️tw: depressie en heftige gedachtes⚠️
*pov Matt*
Waarom heeft Jaïr hem gevraagd? Hij mag me niet zo zien maar dat is te laat. Ja ik ben in een depressie gekomen. Het is niet te beschrijven wat dat met je doet. Alles doet pijn, ik wil niks, voel me kut en heb neigingen tot snijden of weer de drugs. Ik weet hoeveel pijn ik er iedereen mee doe maar het is gewoon kut zo. Ik voel hoe iemand naast me komt zitten en mijn gezicht draait. Ik kijk zo recht in zijn mooie ogen. De ogen waarop ik zo verliefd werd maar ook die me zoveel pijn hebben gedaan. Ik wil weer wegdraaien maar hij houdt me tegen. Dan geeft hij een lieve kus op mijn lippen. Ik draai dan mijn hoofd weg en leg mezelf echt helemaal onder de dekens.*pov Robbie*
Dit doet me zo pijn om hem te zien. Hij is hardstikke depressief. Heb ik dit veroorzaakt? Ligt hij al maanden zo? Hoe kan ik hem helpen? Deze vragen spoken door mijn hoofd. Hij moet geholpen worden maar hoe? Ik zucht zacht en ga voorzichtig bij hem liggen. Niet wetende wat ik nog meer kan doen. "Ga weg." Hoor ik dan onder de deken vandaan komen. Ik voel tranen opkomen en mompel: "Matt i love you en dat deed ik altijd al sinds de ontmoeting." Ik hoor de dekens wat verschuiven en zijn ogen komen erboven uit. Ik glimlach naar hem als ie dan weer terug kruipt. Dit wordt nog een moeilijke om deze depressie weg te krijgen. Als hij er zo diep in zit is het echt niet te doen. Zou hij misschien medicatie kunnen slikken of naar een psycholoog kunnen gaan? Zou dat hem helpen? We kunnen het altijd proberen als hij het zelf wil natuurlijk. Ik sein Jaïr even mee.
"Uh misschien kan medicatie heb helpen? Of een psycholoog? Als hij dat wil natuurlijk! Zou nooit iets doen zonder zijn toestemming." Hij knikt. "Inderdaad nooit zonder zijn toestemming maar goede oplossingen. Ik zal het hem vragen. Ik heb het gevoel dat je hierheen brengen niet helpt voor hem." Ik knik en loop dan effe richting Matt geef nog een knuffel en ga naar beneden weg uit deze benauwde en rotte situatie. Ik vind het moeilijk hem zo achter te laten maar hij wilt mij hier niet. Dan ga ik maar ik luister naar wat hij wil. Ik kan niet anders omdat ik echt van hem hou.
JE LEEST
Alleen wij samen ~Mabbie
FanfictionAlles om het couple Mabbie. Hoe ze elkaar hebben leren kennen en hoe ze elkaar leuk zijn gaan vinden HET IS ALLEMAAL VERZONNEN DIT VERHAAL! GEEN ECHTE DINGEN! Lees de trigger warnings per hoofdstuk! Als je er niet tegen kan Lees het hoofdstuk dan n...