Samenkomst

218 10 1
                                    

~6 maanden geleden~
*pov robbie*
Ik zit op een bankje in een park. Ik kijk voor me uit als ik dan een stem hoor. "Troppie?" Ik kijk op en zie Matt. Ik wil opstaan en weglopen. Hij houdt me tegen. Ik kijk wat geïrriteerd. Hij zegt dan: "ik hou van je troppie. Echt waar." Ik kijk hem aan met een glinstering in mijn ogen. "Matt meen je dit?" Hij knikt en pakt mijn hand vast. Ik bloos lief. Ik knijp zacht in zijn hand zonder wat te zeggen. Ik leg zacht mijn hoofd op zijn schouder en kijk naar de sterren. Het is prachtig. Ik zou willen dat dit altijd zo kon zijn. Helaas kom ik terug in de realiteit als zijn telefoon gaat. Roelie natuurlijk is hij de enige die iemand van ons beiden zou bellen. Ik hoor hem opnemen dus Dommel zelf weer weg in gedachten. Hij en ik op een strand samen op date.

*pov Matthy*
Ik neem Roelie op. "Hey Roel?" "waar ben je? En heb je robbie gezien?" "We zitten samen in een parkje nu." "Oh gelukkig alles oké?" "Zeker Roel." Ik knijp zacht in robbie zijn hand waardoor hij opschrikt. Ik glimlach naar hem. "Roel vraagt of alles goed gaat lieverd." Ik zie Rob blozen en knikken van alles is goed. "Met Rob gaat alles ook goed nu." "Mooizo. Komen jullie naar huis?" "Zometeen Roelie." "Tot zo leukerds." "Tot zo papa" zeg ik lachend. Ik hang op en pak robbie stevig vast. Ik geef een kusje op zijn haar. "Zo teruggaan?" Hij knikt moe. Ik til hem met alle spullen van ons op. Zo draag ik hem naar Casa del Huts. De samenkomst van de bankzitters vind plaats als we aankomen. Ze knuffelen ons meteen. Ik pak Rob zijn hand vast zonder nadenken. Ik zie roel er wat naar kijken en laat dan meteen Rob zijn hand weer los. Ik ga daarna alleen richting mijn kamer om na te denken over alles wat is gebeurd. Ik heb gezoend met Rob denk ik meteen als ik in mijn kamer op bed lig. Ik zie de deur opengaat en dan Rob zijn hoofd schattig om het hoekje verschijnen. Ik glimlach en sein naar hem dan ie erbij mag komen liggen. Hij kruipt meteen helemaal tegen me aan. Ik geef een klein kusje op zijn haar en denk rustig verder. Ik word te blij van de gedachtes. Omdat alles over hem gaat. De liefste jongen op aarde. Zelfs de samenkomst van de bankzitters is niks vergeleken met hem geluk dat ik nu heb. Nou ja bijna heb. We zijn niet 100% een couple maar dat komt nog wel. Alles op zijn tijd.

Alleen wij samen ~MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu