bölüm 8

396 6 0
                                    

Ala'dan devam:

    Gece sağa sola dönmekten,düşünmekten o kadar uyumamıştım ki alarmım bile çalmadan uyanmıştım.Nasıl hareket etmem gerektiğine de karar vermiştim. Evet ilgim vardı kabul ediyorum hoşlanıyorum hatta belkide karşıma çıkabilecek en düzgün beni bebeği gibi sevip el üstünde tutacak  birisiydi evet ,çok yakışıklı ve tatlı evet ama bunların hepsini bir kenara bıraktığımda -ki bırakması da çok zor oldu- annem ve abim,onun ailesi herkes için çok büyük bir şok olurdu.     Anneminde,abiminde tepkisini ben kestirebiliyordum , Burak gibi kendimi kandırıp alışırlar zamanla diyemiyordum çünkü annemin zaten hayatımda birilerinin olması fikrine olumsuz baktığını biliyorum birde bu kişi yıllardır karşımızda olan bir insan olursa kafasında ne senaryolar üretip üzerime gelir kim bilir.
  Bu yüzden Burakla bir daha mesajlaşma herhangi bir yakınlaşma,iletişime geçme,karşılaşma bunların hepsini yasaklamıştım. Mecburi yerlerde de o yokmuş gibi sadece gerektiği kadar muhattap olacaktım. Böyle olmam lazımdı başka şansım yoktu. Abimin gidip Burağı öldürmesini istemiyordum ikimizinde can sağlığı için böyle bir ilişki yaşanamazdı. Verdiğim kararın üzüntüsüyle duşa girip su ile birlikte düşüncelerimden akıp gitmesini diledim. Uzun bir süre sıcak suyun altında kaldıktan sonra ellerimin buruştuğunu farkedince çıktım.
Biraz daha mı iyi hissediyordum yoksa kendimimi kandırıyordum karar veremedim.
Kalkıp üzerime sıradan şeyler geçirdim ve bugün okulu ekmeye kararlıydım. Yakın arkadaşım memleketinden dönmüştü okullar yeni açıldığı için tatilini 1 hafta daha geç bitirmişti. Üniversitenin ilk yılından bu yana sıkı dostum olmuştu ve o da ailemdeki çevremdeki herkese hakimdi. Onunla görüşüp olanı biteni anlatmak istiyordum dışarıdan bir görüşe ihtiyacım vardı. Oturup kahve içeceğimiz için hiçbir şey yapmayıp direkt çıktım. Annemede okula gideceğimi söylemiştim normalde yalan söylemezdim ama şuan onun sorularına cevap verecek enerjiyi bulamıyordum kendimde o yüzden bugün bu pembe yalanı söylemekte hak bulmuştum kendime.
Hemen bir taksiye atlayıp Derya'nın yanına geçtim. O da oturmuş beni bekliyordu.

"Çok bekletmedim dimi canım?"

"Yok bebeğim yeni geldim sayılır senin bu sıfatın ne böyle moralin bozuk gibi."

"Sorma Derya anlatacak çok şeyim var."

"Çabuk anlatt nolduu?"

"Anlatıcam en detayına kadar ama bir kahve alalım."
Kahvelerimizi alıp masaya dönmüştük ve Derya anlatmaya başlamam için sabırsızlanıyordu bende meraktan çatlamasın diye anlatmaya başladım.
Detaylı bir şekilde her şeyi anlatmıştım Derya ağzı açık dinlemişti her şeyi.

"Sen ne diyorsun Ala? Bomba gibi olay kızım bu."

"Ya sorma ne bomba ne bomba."

"Kızım Burak taş gibi çocuk sen manyak mısın o çocuk reddedilir mi al tablo gibi koy karşına izle yani."

"Saçmalama Derya ben ne anlatıyorum sana sen ne diyorsun tamam çok yakışıklı olabilir ama bu kim olduğu gerçeğini değiştirmez."

"Ala çocuk sana aşık olduğunu belli etmek için daha neler desin ki apaçık söylememiş sadece ama her türlü hareketi, imayı yapmış belli etmek için ayrıca senle gönül eğlendirecek olsa bu toplara girmez heralde abinin dostu demek ki ciddi düşünüyor seviyor. Hepsini geçtim sen neler hissediyorsun?"

"Ben ne düşüneceğimi bilemiyorum ki bir yanım istiyor bir yanım kesinlikle olmaz diyor ortada sıkışıp kaldım. Ama sana yalan söylemeyeceğim mesajlaştığımız da,sarıldığımız da,gözgöze geldiğimiz de içimde uçuşan kelebekleri engelleyemiyorum."

"Ala sen de yakmışsın abayı bu çocuğa ama abin ve anneni düşünmekten ileri gitmiyorsun o yüzden duygularını bastırmayı tercih ediyorsun ama anı yaşamaya bak yani neden duygularını saklıyorsun insan her zaman böyle hissedemiyor abinle annen konusunda haklısın ama sen kaç yaşındasın tercihlerine saygı duymaları gerekir."
Sanırım gerçekten böyleydi ilk defa sesli bir şekilde ona ilgimin olduğunu söylemiştim ve olaylara Derya'nın söylediği şekilde bakıyordum. Mesajlaşırken bile ne kadar çok konuşmak istesemde tek düşündüğüm annem,abimdi. Ama doğru söylüyordu sonuçta bu kişi Burak olmasa başka biri olabilirdi ve o zaman kabulleneceklerse o kişiyi Burağıda öyle görüp kabullenebilirlerdi.

ÇIKMAZ(YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin