Ala'dan devam:
Abim Burağı aradıktan sonra Burak hızlıca gitmişti bende her türlü duruma karşı arkasından hemen bir taksiye atlayıp takip ettim. Araba durduğunda köşede bir yerde taksiden inip saklanabileceğim bir ağacın arkasına geçtim. Tam net duyulamasada ne dediklerini anlayabiliyordum.
Abim bağırıyordu ve telefonumu ortada bıraktığım için kendime baya kızmıştım aptal kafam.
Burak'tan böyle bir cevap duymayı beklemiyordum duyduğum gibi içimde bir şeyler kopmuştu gözlerimin dolmasını engelleyememiştim. Tam o sırada Burak'ta beni farketmişti bende hızlıca oradan uzaklaştım.
Yani diyebilirdi ki bir şey sormak için yazdım aramızda bir şey yok gibi geçiştirebilirdi ama o bunun yerine Ala kardeşim hayatımda başka biri var gibi saçmalıklara girmişti. Şimdi zamanı gelince nasıl yalan söylediğimizi bile bile abime doğruyu söyleyebilirdim ki tüm yolları kapatmıştı çıkmaza girmişti her şey işte.
Eve gidip kendimi odama attım ağlamak istiyordum ama ağlamayacaktım. Dün bir bugün iki değil mi güvenerek ban salaklık yapmıştım zaten. Ne bekliyordum Ala benim sevgilim hayatımın anlamı mı demesini bekliyordum. Ben kendi içimde kavga ederken telefonumun ekranı yanmıştı."Ala."
cevap vermeyip görüldü attım konuşmak dahi istemiyordum. Ama ardarda yazmaya devam etti.
"Ala bak yaptığım şeyin mantıklı bir açıklaması olduğunu sende biliyorsun gel konuşalım anlatayım."
"Dinlemeden karar verme Ala."
telefonum hala titremeye devam ederken odamın kapısı çalmıştı. Abimin sesini duyunca hemen telefonumu kapatıp kenara fırlattım ve gel dedim."Ala konuşabilir miyiz?"
"Evet abi."
Gelip yatağımın ucuna oturmuştu sorar gözlerle bakıyordum o da bunu farkedip direkt konuya girdi.
" Bak güzel kardeşim seni kırmak istemediğim için gelip sana sormadım konuşmadım ama Burakla konuştuktan sonra ikna oldum.""Anlamadım abi?"
"Bugün telefonunda Burak'tan mesaj gördüm ve gidip ona sordum ne var aranızda diye ama yanılmışım onun hayatında birisi varmış ciddi düşünüyormuş."
"Burak abim benim senden farkı yok ne olabilir aramızda abi."
"O da aynılarını söyledi zaten bende senlede konuşmak istedim. Burak yakışıklı,efendi çocuk aklın kayıyor olabilir dürüst,çalışkan her kızın hayalinde ki gibi bir erkek olabilir Abicim."
"Ne demek istiyorsun abi?"
"Hayatında biri varmış Ala'cım eğer ki düşüncelerin varsa farklı bunları sil unut olur mu senin kırılmanı üzülmeni istemem."
"Yok abi öyle bir şey."
Gözlerim dolmuştu o gidip hayatımda biri var diyip sıyrılmıştı ona hisleri olan güya sevgilisi olan birinden hoşlanan ben olmuştum çok kötü bir ithamdı bu. Abim çıkınca gözyaşlarıma hakim olamayıp bıraktım kendi halime her şey bitmişti. Daha fazla devam edemezsin beni abimin gözünde soktuğu duruma bak çok kötüydü.
Telefon ekranını açıp onca mesajı görmezden gelip çıkıyorum aynı yerde görüşelim yazdım.
Asla görüşmek istemesem de yüzüne söyleyecektim çok kızgındım. Hızlıca hazırlanıp çıktım ve oraya geçtim. O da çoktan gelmişti.
Elini kaldırıp sarılmak istediğini farkettim ve bir adım geri çıktım."Beni ne duruma soktuğunun farkında mısın sen abim bana gelip Burak her kızın hayalinde ki gibi biri olabilir ama hislerini unut dedi bildiğin sevgilisi olan birinin peşinde koşan bir kıza düştüm gözünde söylediklerinin nereye çıktığının farkında mısın senin umursamadan götünü kurtarmak için söylediğin şey bana nasıl geldi."
"Ala çok özür dilerim napacağımı bilemedim."
"Napacağını bilemedin ve hayatımda biri var yalanını mı seçtin."
"Ala sana sormadan bir şey yapmak istemedim hazırdım her şeyi söylemeye ama sen bunu ister misin istemez misin bilemedim sonra da inanması için kurcalamaması için sana gelip bir şeyler söylemesin sormasın diye en inandırıcı yolu seçtim yalvarırım beni anla."
"Ya sadece bir şey sormak için yazdım yok aramızda bir şey gibi basit bir şekilde başından atabilirdin sen bunu yapmayı tercih ettin çünkü gerçekten ilişkimizin arkasında duracak kadar sevmiyorsun."
" Saçmalama Ala.Git şuan herkese söyle de 5 dakika düşünmem gider söylerim."
Sesim daha fazla yükselmişti artık bağırıyordum. Onunda sesi yükselmişti.
"Daha fazla yalan söyleme ya hiçbir şeye cesaretin yok yalana sığınıyorsun.""Seni düşündüğüm için yaptım diyorum Ala anlamıyor musun?"
"Anlamıyorum ben ya anlamıyorum benim bizim ilişkimizin arkasında duramayan biriyle ben birlikte olamam."
"Sen bana bunu nasıl söyleyebiliyorsun Ala."
Gittikçe bana yakınlaşıyordu ve aramızda çok az bir mesafe vardı nefesi suratıma çarpıyordu sinirden gözleri kıpkırmızı olmuştu ama ben daha çok sinirliydim. Ve bir süre daha bağırmaya devam ettim ta ki dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla sesim boğuk çıkmıştı. Uğradığım şokla ne yapacağımı bilemedim ve onu ittim. Bunu yapması daha da sinirlendirmişti beni ama öpüşmeye devam etmekte istiyordum. İlk önce suratına bir tokat geçirip tepkisine baktım. Öylece duruyordu az önceki anda kaldığını farkındaydım bende yakasından tutup kendime çektim ve çok şiddetli öpüşmeye başladık.
O üst dudağımı emerken ben alt dudağını emiyordum ve senkronize şekilde 1-2 dakika öpüştük en sonunda nefes nefese ayrıldık. Hissettiğim en güzel hislerden biriydi o kadar güzeldi ki başım dönmüştü. Şuan napmam gerektiğini bilmiyordum bir şey demeli miydim ne tepki vermeliydim. Hayatımın en güzel 2 dakikasıydı sanırım o anda kalsaydık keşke hiç bitmeseydi.
Hayran gözlerle bakıyordu bana. Sinirim azalmıştı ama güvenimi kırmıştı ve onu da geri kazanması gerekiyordu."Özür dilerim Ala'm sana yemin ederim kötü niyetle söylemedim gidip orda her şeyi söylesem sen arada kalırsın ve ne tepki verirsin bilemediğim için sana sormadan hareket etmeyeyim diye hiçbir şey söylemedim ama gel gidelim söyleyelim de ben hazırım. Kim ne tepki verirse versin elini bırakmam bir kere hayatıma girdin sen istemediğin sürece çıkamazsın kimse çıkartamaz."
Bu sözleri biraz olsun içimi rahatlatmıştı ama artık kimseye bir şey söyleyemezdik kolay kolay bu olaylardan sonra.
"Tamam sana inanıyorum ama artık gidip abime gerçeği söyleyemeyiz sende bende yalancı konumuna düşeriz ve oradan toparlaması daha zor olur o yüzden saklamaya devam edeceğiz ve daha dikkatli olacağız göze batmamız gerekiyor abimin gözü üzerimizde olmaya devam edecek.""Doğru söylüyorsun artık seni zor duruma sokacak hiçbir şey yapmam."
"Ve her şeyi geçtim hayatında biri varmış ya bakalım abim bunu kurcalamaya başladığında ne yapacaksın."
"Olmadı bitti gitti diyeceğim Ala ne yapıcam. Sen bunları düşünme." diyip belinden kendisine çekti ve kafama bir öpücük kondurdu huzurlu kollarına teslim ettim bende kendimi ve öylece uzun bir süre kaldık.
---
Olaylar biraz karıştı bakalım şimdi ne yapacaklar:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ(YARI TEXTİNG)
Genç Kız Edebiyatı"Sence de bu abi mevzusu saçma değil mi 3 yaş var aramızda 10 yaş falan olsa neyse." Doğru söylüyordu ben 22 o ise 25 yaşına yeni girmişti. "Nasıl yani?" "Yani Burak diyebilirsin bence." "Ben sana Burak diyeceğim öyle mi?" "Evet Ala." "Mümkün değil...