bölüm 23

148 0 0
                                    

Ala'dan devam:
  Ertesi gün birbirimizden hiç ayrılmak istememiştik,beni otogara bıraktığında ağlamama engel olmamıştım o da hiç bırakmak istemiyormuş gibi sıkı sıkı sarılmıştı. En sonunda otobüs kalkacağı için mecburen ayrılmıştık ve bir süre otobüste de ağlmaya devam etmiştim. Hiç bu şekilde sona ereceğini tahmin ederek gitmemiştim ama sonuç böyleydi ve ben pişman değildim. Onu çok seviyordum ve yanında dünyanın en mutlu insanı olabilirdim böylesine birbirimize bağlıyken niye ayrı kalalım ki diye düşünmüştüm. Bir süre uzaktan devam edecektik sonrasında bütün tepkilere karşı bizde tepkimizi koyup yolumuza devam edecektik. Evet hala korkularım vardı yarı yolda bırakırsa diye ama şuan bunu hissetmiyordum ona da bu ayrılık zor gelmişti ve bir daha yapmayacağını düşünüyordum. Oradaki Hasan amca'ya ve eşine emanet etmiştim Burağı bir çapkınlığını görürseniz hemen bana söyleyin diye tembihlemiştim birde. Burak'ta dalga geçerek eyvah yandık desene demişti hepimiz gülmüştük. Ama gerçekten onlarla tanışmam iyi olmuştu orada yalnızdı ve hiçbir şekilde haber alamasam en azından birine sorabilirdim içim biraz olsun rahattı. Ama aklımı kurcalayan işyeriydi. Evine gelen o kadın belki daha başka kadınlar.. 2 günlük kısa süreçte bu konuyu açıp darlamak tadımızı kaçırmak istememiştim ama artık konusunu rahatça açabilirdim.
Öğlene doğru otobüsten indiğimde direkt eve geçtim annemin sorgusuna takılacağımı bildiğim için dersime çalışmıştım onu da tatmin olmuş görünce hemen odama kaçtım. Yolun ağırlığını üzerimden atmak için duşa girmiştim daha sonra bornozuma sarınıp yatağıma girdim en sevdiğim aktiviteydi şimdi yemek saatine kadar yerimden oynamazdım.
Telefonumu elime alıp Burağa yazdım.

"Merak etmiyor musun hiç sevgilini arayıp sormuyorsun?"

"Bindiğinden beri aklımdan hiç çıkmadın ama bugün ekstra bir yorgunluk var ay sonu raporları falan filan derken kafamı kaldıramadım Ala'm özür dilerim."
"Evde misin?"
"İyi miydi yolculuğun?"

"Tamam tamam geçerli bir sebep affettim."
"Evdeyim bornozuma sarıldım yatakta yatıyorum."
"Yolculuk idare ederdi işte."

"Güzel sevgilimin yüzünü görebilir miyim?"

1-2 denemeden sonra güzel olduğunu düşündüğüm bir tanesini attım.

"Ala'mm çok güzelsin."
"Bu duştan çıkmış halin beni fenalaştırıyor."

"Şş dur iştesin ayıp."

"Moladayım sigaramı içip seni düşünüyorum."

"Hmm.. Nasıl düşünüyorsun?"

"Güzel yüzünü,pürüzsüz tenini,yumuşacık saçlarını,gözlerini,beni benden alan dudaklarını öptüğümü düşünüyorum." 

"Yanında biri var mı?"

"Yok canım neden soruyorsun?"

"Merak ettim."

"Allah allah nereden çıktı böyle?"

"Bilmem yeni arkadaşlar edinmişsin ya Gülsüm müdür nedir belki başkası da vardır gerçi bilemiyorum."

"Bende bu konu ne zaman açılacak diyordum ."
"Gülsen bugün izinliymiş başkası da yok tek arkadaşım şirketten o."

"Yani izinli olmasa hep berabersiniz molada orda burda."

"Ala'cım   ne kıvranıyorsun sen söyle bakalım?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇIKMAZ(YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin